Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Hei!

Täällä 34-vuotias lasta toivova. Liityin foorumille nyt, kun lapsettomuushoidot on omalla kohdalla alkaneet.

Kotona minulla pyörii miehen lisäksi parivuotias kani, joka muuttuu kullannupusta vihoviimeiseksi riiviöksi alta aikayksikön. Kaikki pitää pureskella mihin käsiksi pääsee, eikä kannata kuvitella, että kanit olisi lattialla pysyviä eläimiä.
 
Hei Marrukka, tervetuloa foorumille! Tsemppiä lapsettomuushoitoihin, toivottavasti ne tuottaa pian toivotun tuloksen. Olet varmaan jo löytänyt Lapsettomuus-osaston? Sieltä löydät vertaistukea. :)
 
Hei! Olen 30-vuotias ensimmäistä lasta toivova nainen, avopuolisoni on 35v. Asumme Kainuussa, itse olen alunperin Oulun seudulta kotoisin. Lapsi on ollut toiveissa jo muutaman vuoden ja kun en ole vieläkään tullut raskaaksi, aloitimme nyt lapsettomuushoidot. Olenkin jo vauvakuume- ja lapsettomuusosioita selaillut :)
 
Hei! Olen 30-vuotias ensimmäistä lasta toivova nainen, avopuolisoni on 35v. Asumme Kainuussa, itse olen alunperin Oulun seudulta kotoisin. Lapsi on ollut toiveissa jo muutaman vuoden ja kun en ole vieläkään tullut raskaaksi, aloitimme nyt lapsettomuushoidot. Olenkin jo vauvakuume- ja lapsettomuusosioita selaillut :)
Tervetuloa foorumille juttelemaan!:welcome
Harmi kun ei ole vielä tärpännyt, onneksi kuitenkin olette päässeet hoitoihin.:shy:
 
Heippa!

Asustelen Pohjois-Pohjanmaalla ja plussasin pari päivää sitten positiivisen raskaustestin (oikeastaan neljä sellaista ku en meinannut uskoa silmiäni :smiley-angelic006).
Asun nuoruuden rakkauteni kans, ollaan oltu yhessä nyt reilu vuosi. Silloin teininä oltiin jopa kihloissa asti, vaan erilaiset odotukset elämältä veivät meiät sillon 20 vuotta sitten erilleen -KUNNES viime vuonna törmättiin facebookissa.. ja tässä sitä ollaan :love7

Edellisistä elämistä mulla on ennestään ens vuonna täysikäisyyttä juhliva tyttö, joten tavallaan tää toinen raskaus on kuin ois ekaa kertaa raskaana. En oikein silloin ekassa raskaudessa tahtonut pysyä ite mukana, haastava parisuhdetilanne ja pitkään sairastamani ykköstyypin dee olivat todella kuluttavia aikoja enkä oikein muista raskausajasta mitään :confused005:sad010

Mut nyt kun diabeteksen hoito on hitsin paljon iisimpää, kiitos pari vuotta vanhan uuden pumpun, ja oma pääkin on selkeämpi, nii varmasti tuun nauttiin tästä tokasta kerrasta ihan erilailla. Nyt on mukana Se Oikea Rakas, ja hän on vähintään yhtä innoissaan meiän tulevasta perheenlisäyksestä mitä itekki oon.

Eli raskausviikot on tänään 6+0, eka neuvola pitäis deen takia varata jo nyt, mut nukuin tänään liian pitkään et oisin kerenny ajan soittaan neuvolaan.. no tää on tällaista pikku paikkakunnalla :think005
 
Heippa ja tervetuloa foorumille Kisu83! Onnea plussasta! :happy: Kuulostaa tosiaan siltä että sinulla on ollut raskaita aikoja. Onneksi nyt on asiat monella tapaa paremmin. :Heartred
 
Hei kaikille :) Olen 40 vuotias ja meillä miehen kanssa ensimmäinen lapsi haaveissa. Asutaan pääkaupunkiseudulla.
Ensimmäinen IVF kierros on takana ja nyt hieman miestiskellään mitä tehdään seuraavaksi. Minulla ei ole kovin suotuisa tilanne, koska amh on matala, eikä follikkeleita ole montaa. Ovulaatio tapahtuu kuitenkin ja kierto on suht säännöllinen 25-28 päivää. Miehellä kaikki kunnossa onneksi :Heartred Aika näyttää onnistuuko. (Hieman myöhään ollaan liikkeellä tämän asian kanssa. Onneksi lähipiirissä on muitakin +40 lapsen saaneita ja todella hyvin näyttää menevän.)
 
Hei kaikille :) Olen 40 vuotias ja meillä miehen kanssa ensimmäinen lapsi haaveissa. Asutaan pääkaupunkiseudulla.
Ensimmäinen IVF kierros on takana ja nyt hieman miestiskellään mitä tehdään seuraavaksi. Minulla ei ole kovin suotuisa tilanne, koska amh on matala, eikä follikkeleita ole montaa. Ovulaatio tapahtuu kuitenkin ja kierto on suht säännöllinen 25-28 päivää. Miehellä kaikki kunnossa onneksi :Heartred Aika näyttää onnistuuko. (Hieman myöhään ollaan liikkeellä tämän asian kanssa. Onneksi lähipiirissä on muitakin +40 lapsen saaneita ja todella hyvin näyttää menevän.)
Moi Auroras, tervetuloa foorumille!:welcome Täällä on mukava pulista ja saada vertaistukeakin.

Oletko löytänyt jo nelikymppisten ja sitä iäkkäämpien nurkan? Siellä on vilkasta keskustelua ja myös muita kuumeilijoita samasta ikäluokasta.:)
https://forum.vau.fi/forums/nelikymppisten-ja-sitä-iäkkäämpien-nurkka.1249/

Toivotaan pikaista tärppiä teille.:):Heartred
 
Moi, olen 34v ja odotan parhaillani esikoispojalleni pikkuveljeä alkukeväästä 2021 saapuvaksi. Hakeuduin foorumille vertaistuen toivossa. Edellisessä raskaudessa odotimme sattumalta ystäväni kanssa yhtä aikaa esikoisiamme, mutta tällä kertaa oli rohkaistuttava tulemaan tänne. Seurasin toki jo aiemmin foorumia niin kauan kuin julkista keskustelua toukokuisten 2019 ryhmässä riitti. :)
 
Heippa! Olen uusi jäsen vertaistukea hakemassa. Olen 41-vuotias suurperheen (4 lasta) äiti. Välillä kaipaa saada juttelu ja purkautumisseuraa muista äideistä aika kun ei tunnu oikein riittävän kun lasten hoitoon.
 
Hei, olen 31 v. kohta 32 nainen Torniosta. Asun omakotitalossa puolison kanssa. Yritetty noin 3 vuotta raskautta ilman tuloksia. IVF hoidossa saimme pakasteeseen 6 alkiota kun tuoresiirtoa ei voitu tehdä hyperstimulaatio riskin vuoksi. Ensimmäinen alkion siirto tehtiin kesäkuussa joka päätyi heinäkuussa leikkaukseen ulkoisen raskauden vuoksi. Toinen alkion siirto tehty 9.9. jälleen positiivinen raskaustesti. Nyt menossa raskaus 12+4. Niskapoimu ultrassa näyttäisi olevan kaikki hyvin, vielä häätynee odottaa kuuluuko soittoa sairaalasta että olisikin jotain vikaa.
 
Muokattu viimeksi:
Hei ja tervetuloa Jenna88! Pahoittelut kohdunulkoisesta. :sad001 Kurjaa kun raskaaksi tuleminen ylipäätään on vaikeaa ja sitten se vielä päättyy huonosti. Toivottavasti uusi raskaus sujuu hyvin. Onnea tulevasta vauvasta! :Heartred
 
Heissan!

Täällä kaksi vauvakuumeilijaa. Mie oon 28v. ja mies 32v. Asustelemme "maaseudun rauhassa" kahden kissan ja saab lauman kanssa :cat: Yhteistä matkaa miehen kanssa 11 vuotta taivallettu. Tämän vuoden elokuussa avioiduimme (hyvin pienimuotoisesti, koska korona) ja päätimme, että vauva saisi nyt tulla. Toinen yritys meneillään, mutta ei tainnut tämä(kään) vielä tärpätä, jonkinlainen tuhruvuoto alkoi tänää aamulla:confused: Muutama päivä olisi vielä menkkojen oletettuu alkuu.
 
Heippa nannap! Tervetuloa foorumille. :) Tsemppiä yritykseen, toivottavasti pian tärppää, jos ei vielä onnistanut.
 
Heissan! Täällä uusi jäsen, päälle 20vuotias Lapista. Perheessä on minä, aviomies ja kissa. Haaveissa on perheenlisäys, joka tosin on tuntunut mahdottomalta aikasemmin. Nyt kuitenkin on pieni toivon kipinä, mutta en uskalla vielä alkaa liikaa intoilemaan. Takana minulla on yksi abortti, jonka tein ollessani vain 16vuotias.
 
Takaisin
Top