Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Hei MsKooko, tervetuloa foorumille ja onnea raskaudesta. :)

Täällä on mukava jutustella, varsinkin samassa tilanteessa olevien kanssa. Vertaistukea oletkin varmasti jo saanut lasketun ajan ryhmästäsi. :)
 
Moi!
Täällä yksi uusi odottaja lisää, eilen plussasin (tosin vahva aavistus raskaudesta ollut jo pidemmän tovin).
La tulee helmi/maaliskuulle. 32-vuotias, ensimmäistä lasta odotan.

Edit./ voisin vielä mainita olevani vegaani, joten olisi kiva keskustella muiden vegaani/kasvisruokavaliota noudattavien kanssa :)
 
Moi!
Täällä yksi uusi odottaja lisää, eilen plussasin (tosin vahva aavistus raskaudesta ollut jo pidemmän tovin).
La tulee helmi/maaliskuulle. 32-vuotias, ensimmäistä lasta odotan.

Edit./ voisin vielä mainita olevani vegaani, joten olisi kiva keskustella muiden vegaani/kasvisruokavaliota noudattavien kanssa :)
Moi Srii, tervetuloa foorumille ja onnea plussasta! :) Löysit varmaankin jo oman lasketun ajan ryhmäsi?

Minäkin olen vegaani, ollut jo vuodesta 2006. Tein nyt keskustelun kasvisruokavaliota noudattaville, jospa muutkin innostuisivat mukaan keskusteluun! Keskusteluun pääset tästä.:)
 
Moi Srii, tervetuloa foorumille ja onnea plussasta! :) Löysit varmaankin jo oman lasketun ajan ryhmäsi?

Minäkin olen vegaani, ollut jo vuodesta 2006. Tein nyt keskustelun kasvisruokavaliota noudattaville, jospa muutkin innostuisivat mukaan keskusteluun! Keskusteluun pääset tästä.:)

Löysin La-ryhmäni :)
Kiva kun teit tuollasen keskustelun, toivottavasti saadaan sinne pulinaa!
 
Moikka kaikille, olen 30-vuotias toisen lapsen odottaja Turun läheltä :) viimeksi foorumilla pyörin joskus silloin 2018, kun meidän esikoinen syntyi.

Plussa tuli eilen, ihan yllättäen, ja ihana yllätys olikin ❤️
Olimme valmistautuneet lähtemään hoitoihin, kun esikoinen täyttäisi kolme, eli noin puolen vuoden päästä. Ehkäisy jätettiin pois jo puolitoista vuotta sitten. Minulla on PCOS, eikä normaalisti kuukautisia lainkaan ilman pillereitä, ovulaatioista jne puhumattakaan. Kuukautiset kuitenkin alkoivat yllättäen muutama kuukausi sitten. Tuleva isosisko käy vielä rinnalla, joten ajattelin, että silti turha toivo, hoitoihin mennään. No nyt tärppäsi ihan luomusti, tästä kaikesta huolimatta.

Nyt jännitellään laskettua aikaa (ei tarkkaa tietoa kierron alkupäivästä, mutta varmaan maaliskuulle menee) ja hiukan myös sitä, että onko mahassa yksi vauva vai ehkä useampia. Nämä PCO-monirakkulat kun ovat sellaisia, että voisi hyvin olla pari munasolua samaan aikaan kypsänä...
 
Moikka Phalene ja tervetuloa! Tai tervetuloa takaisin. :) Onnea raskaudesta! Ihanaa kuinka elämä yllättää joskus positiivisesti.
 
Hellou:)

Täällä 37- vuotias esikoisen odottaja. Ollaan oltu puolison kanssa jo ikuisuus yhdessä, lapsen hankintaa on tullut siirrettyä kun on odottanut oikeaa hetkeä, eli se ei tule koskaan :wink jospa tämä ei ole liian myöhäistä laskettu aika olis helmikuussa.☺️ Tsemppiä kaikille
 
Heippa Mariska!

Tervetuloa foorumille ja onnea! :happy: Ainakin tulit raskaaksi, joten ei liene myöhäistä. :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte vauvan helmikuussa syliin.
 
Heips!

Olen 34-vuotias ja asun pk-seudulla. Tein muutama päivä sitten positiivisen raskaustestin ja toistin sen vielä parina aamuna varmuuden vuoksi. Ei tätä vielä oikein meinaa uskoa todeksi, toivottavasti kaikki menisi hyvin! Odotan siis esikoistamme ja laskettu aika on huhtikuun alkupuolella.

Olen jo jonkun aikaa seuraillut tätä foorumia ja nyt sitten päätin liittyä jäseneksi :happy:
 
Heippa Lani!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa foorumille! :happy: Kyllä sen jossain kohtaa alkaa uskoa. Et taida olla ainoa, jolla on alkuraskaudesta epäuskoinen olo. Itselläni ainakin oli, kun toisesta (jota nyt odotan) plussasin.
 
Heissan,

Olen 31 vuotias odotan esikoista. Ollaan puolisoni kanssa oltu pari vuotta yhdessä. Vietettiin keväällä poikeustila häitä ja nyt sit kesäloman jälkeen raskaustesti näytti plussaa.

Miehelläni on ollut viimeisen vuoden aivan kauhea vauva kuume. Eikä hän meinannut uskoa raskaus uutista todeksi.

Olen myös lakto-ovo-vegetarisella ruokavaliolla ollut vuosia.
 
Heippa MilWi! Tervetuloa foorumille ja onnea! :happy: Oletko jo löytänyt oman lasketun ajan ryhmäsi? :)
 
Moikka! Olen 35-v. tuore äiti, 4 viikkoa sitten synnytin esikoispoikamme. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 14 vuotta, naimisissa siitä pian 8. Joskus ajattelin, ettei minusta tule ikinä äitiä, ei tällä sairauslistalla (masennus, unihäiriö), mutta niin se mieli vaan muuttuu ja toivottu plussatesti tehtiin viime marraskuussa. Synnytys oli maailmanmullistava kokemus, varsinkin pojan saaminen ekaa kertaa syliin. Niin sitä vaan muuttui sekunnissa aivan eri ihmiseksi, äidiksi. :Heartblue

Jos täällä on masennus-/unihäiriötaustaisia äitejä, joko ennen tai jälkeen raskauden, olisi kiva vaihtaa ajatuksia! Tsemppiä kaikille!
 
Moikka Mulmeliable! Tervetuloa foorumilla ja onnea! :Heartred Ja tsemppiä! En ole ollut vauva-aikana masentunut, mutta pikkulapsen kanssa kyllä. Se voi olla (tai paremminkin todennäköisesti on ainakin ajoittain) raskasta, mutta lapsi voi olla myös iso voimavara.
 
heippa! olen 26-vuotias joka haaveillut vauvasta jo pidempään. miehen vaihdoin kun edellinen ei sitten halunnutkaan lapsia.. sitten löysinkin ihanan miehen jonka kanssa nyt yritystä takana kohta vuosi. 3kk sitten keskenmeno ja olo on turhautunut.. tulin vertaistukea etsimään :shy:
 
Heippa ja tervetuloa jenpppu! :) Oletko jo löytänyt Lapsettomuus-osaston? Sieltä ja Vauvakuumetta osastolta uskoisin löytyvän vertaistukea. Tsemppiä! Toivottavasti saatte pian pysyvän plussan. :Heartred
 
Heippa ja tervetuloa jenpppu! :) Oletko jo löytänyt Lapsettomuus-osaston? Sieltä ja Vauvakuumetta osastolta uskoisin löytyvän vertaistukea. Tsemppiä! Toivottavasti saatte pian pysyvän plussan. :Heartred

juu on löytynyt:) kiitos!
 
Moikka! Olen 35-v. tuore äiti, 4 viikkoa sitten synnytin esikoispoikamme. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 14 vuotta, naimisissa siitä pian 8. Joskus ajattelin, ettei minusta tule ikinä äitiä, ei tällä sairauslistalla (masennus, unihäiriö), mutta niin se mieli vaan muuttuu ja toivottu plussatesti tehtiin viime marraskuussa. Synnytys oli maailmanmullistava kokemus, varsinkin pojan saaminen ekaa kertaa syliin. Niin sitä vaan muuttui sekunnissa aivan eri ihmiseksi, äidiksi. :Heartblue

Jos täällä on masennus-/unihäiriötaustaisia äitejä, joko ennen tai jälkeen raskauden, olisi kiva vaihtaa ajatuksia! Tsemppiä kaikille!

Tein tänne ketjun jossa keskustella masennuksesta, muista mielenterveysongelmista ja yleisesti pahasta olosta. Toivottavasti saadaan sinne keskustelua. :)
 
Moikka,

Olen ensikertalainen täällä. Ikää on 34-vuotta ja asustelen miehen kanssa pääkaupunkiseudulla. Ensinmäistä lasta odotan ja jännittää jo kovasti. Maaliskuussa 2021 pitäisi pienokainen syntyä
 
Moikka Vattis86! Tervetuloa foorumille ja onnea! :happy: Ensimmäinen lapsi jännittää aina. Tai jos tarkkoja ollaan niin taitaa lapsi jännittää aina jossain määrin. :)
 
Takaisin
Top