Tyttö vai poika?

Jostain syystä heti tuli semmoinen olo, että poika! Kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa ja on ollut kaikkien kolmen aiemman kohdalla oikeassa. Meillä kaksi tyttöä ja yksi poika ennestään. Kunhan oireet lisääntyy, niin on ehkä helpompi aavistella! :)
 
Jostain syystä heti tuli semmoinen olo, että poika! Kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa ja on ollut kaikkien kolmen aiemman kohdalla oikeassa. Meillä kaksi tyttöä ja yksi poika ennestään. Kunhan oireet lisääntyy, niin on ehkä helpompi aavistella! :)
Hei mikä on kiinalainen kalenteri
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö tulossa.
Mulla eka lapsi poika ja oli kyllä raskaus ihan erilainen kun nyt.:P
Itellä ei oo mitään oloa et kumpi siellä asustelisi:D
Tyttöä kyl toivotaan enemmän, Mutta kumpi vaan on tervetullut ja kuhan olisi terve:)
 
Testi lupaili poikaa kun taas kiinalainen kalenteri tyttöä. Jossain vaiheessa oli itsellä aika selkeä poika fiilis jostain syystä, mutta nyt en taas tiedä yhtään :grin Olin aina ajatellut että sitten kun saan lapsen niin odotan synnytykseen asti et kumpi sieltä tulee mut nyt alkaa tuntumaan siltä että, uteliaisuus vie voiton :hilarious:
 
Poikaa veikkaa molemmat testit. Jotenkin itsellä ollut alusta asti sellainen tunne, että tyttö olisi tulossa. Jännää!

Kuinka moni aikoo kysyä sukupuolta ennen syntymää? Itse aattelin pyytää, että ultrassa katsoisivat jos näkyisi kumpi tulossa.
 
Kummankin testin mukaan olisi poika. Kiinalaisen kalenterin kanssa mietiskelin hetken, koska meillä on hedelmöitys tapahtunut oikeasti tammikuussa (ivf) ja sitten pakastealkion siirto helmikuussa, jolloin tämän vauvan "hedelmöitys" olisi ollut siis helmikuu. Mutta molemmat osuikin poikaan silti (ja eihän tämä nyt kai niin tieteellinen testi ole :wink)

Itsellä on ollut alkion kiinnittymisestä saakka hyvin vahva olo, että on poika. Kohta varmaan selviää, kun mennään NIPTiin, niin nähdään oliko mama oikeassa :D.
 
Kuinka moni aikoo kysyä sukupuolta ennen syntymää? Itse aattelin pyytää, että ultrassa katsoisivat jos näkyisi kumpi tulossa.

Aion kyllä kysyä. Huomenna NIPT-ultra ja klinikan sivuilla "lupailtiin", että jo 12-13 viikoilla olisi mahdollista nähdä sukupuoli. Ultran tekee lääkäri, joten katsotaan mitä huomenna sanoo.

Kunnan tarjoamassa perusultrassa oltiin jo ja sanoi, että ei pysty tässä vaiheessa vielä sanomaan... Ymmärsin, että tuolla klinikalla tehtävä ultra olisi muutenkin jotenkin tarkempi, koska siellä sanotaan, että iso osa aikaisemmin keskiraskaudessa diagnosoiduista sikiön rakennevioista pystytään näkemään jo ensimmäisellä raskauskolmanneksella.
 
Poika olo, testi veikkaa poikaa ja kiinalainen kalenteri tyttöä.
 
Testi tarjoaa poikaa, kiinalainen kalenteri jompaa kumpaa (hedelmöitys oli kahden kuun vaihteessa eikä todellakaan voi varmasti tietää kumpana päivänä The Happening tapahtui). :grin

Verikokeiden perusteella pitäis olla tyttö. Oma fiilis on vahva poikafiilis.
 
Mulle on tullut ehkä varovainen tyttöolo. Mutta en halua luottaa siihen liikaa, etten pety jos onkin poika. Ja siis meillä on aivan ihana poika, että jos veljen saa niin sekin on ihanaa.
 
Kiinalainen veikkas poikaa, nub ei näkynyt kunnolla, joten siitä tuli sekalaista, veriarvoista en osannu arvuutella, itellä fiilis 50/50, enemmän ehkä poikaa veikkasin, ultrassa tänään veikattiin tyttöä :dummy1:
 
Takaisin
Top