Kesäkuun keskustelut

Tervetuloa ja onnea Pöllöselle. :)

Täällä hirveästi testaaminen houkuttaisi kun en ole sitten tiistain testannut ollenkaan. Huvittaisi nähdä onko viivat vahvistuneet. Mut mites testaat kun testit loppu ja mies on sitä mieltä että turha testata -- muuten menisin salaa kauppaan mut ollaan reissussa sellaisessa paikassa että kaikki kauppareissut tehdään yhdessä :laughing021
 
Tervetuloa ja onnea Pöllöselle. :)

Täällä hirveästi testaaminen houkuttaisi kun en ole sitten tiistain testannut ollenkaan. Huvittaisi nähdä onko viivat vahvistuneet. Mut mites testaat kun testit loppu ja mies on sitä mieltä että turha testata -- muuten menisin salaa kauppaan mut ollaan reissussa sellaisessa paikassa että kaikki kauppareissut tehdään yhdessä :laughing021
Mä oon aina vaan sanonut että ostan vielä yhden paketin testejä. Mies ei onneksi tiedä että noita rfsu testejä saa 8kpl/paketti myös, joten sellaisen käyn itse hakemassa :D
Ja aamun rfsu testi tosiaan haaleampi kuin eilen ip. Teen vielä pc kohta niin sitä sentään pystyy vertaamaan eiliseen. Toivon todella, ettei olisi haaleampi.
La menkkojen mukaan 12.3. Eli sen mukaan olisi rv 4+0, mutta eiköhän se todellisuudessa ole muutama päivä ainakin vähemmän

Edit. Pc vahvistunut vähän eilisestä
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos kiitos kaikille!

Joo testaamisesta, aikaisemmissa raskauksissa en ole testaillut, esikoisesta kerran, tokasta kerran ja kolmannesta kahdesti, mutta tätä nykyistä olen testannut jo neljästi :grin Halusin nähdä vahvistuuko one stepin viiva, ja kyllä se vahvistui. Vielä saatan käydä one stepien loputtua cb:n digin :rolleyes: vähintäänkin :grin
 
Hei kaikki,

Minä, siis MINÄ, plussasin ensimmäistä kertaa elämässäni tänä aamuna.
Lapsia ei siis ole, vaikka yritystä aiemman miehen kanssa oli 1,5 vuotta.
Olen monta vuotta uskonut ettei koskaan onnista. Noh nyt sitten jotenkin testi näyttää plussaa. Ja vasta toinen yrityskuukausi nykyisen miehen kanssa. Olo on epäilevä ja vähän surullinen, kun on niin vaikeaa luottaa että kaikki olisi hyvin. Onko muilla pahoja pelkoja raskauden jatkumisen suhteen? Tein äsken toisen testin ja sekin näytti plussaa. Ehkä tää ei olekaan unta :shy:
 
Hei kaikki,

Minä, siis MINÄ, plussasin ensimmäistä kertaa elämässäni tänä aamuna.
Lapsia ei siis ole, vaikka yritystä aiemman miehen kanssa oli 1,5 vuotta.
Olen monta vuotta uskonut ettei koskaan onnista. Noh nyt sitten jotenkin testi näyttää plussaa. Ja vasta toinen yrityskuukausi nykyisen miehen kanssa. Olo on epäilevä ja vähän surullinen, kun on niin vaikeaa luottaa että kaikki olisi hyvin. Onko muilla pahoja pelkoja raskauden jatkumisen suhteen? Tein äsken toisen testin ja sekin näytti plussaa. Ehkä tää ei olekaan unta :shy:

Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan!:greet025 Mä en osaa tohon pelkoon oikein sanoa muuta kuin, et ite vaan järjen kautta ajattelen, että jos meneekin kesken niin siihen en itse voi vaikuttaa ja ns luonto korjaa pois sen mikä ei voisi selviytyä. Ei toki varmasti lohduta sillä hetkellä jos keskenmeno tulisi, mut ajattelen itse raskaudesta nauttimisen olevan niin tärkeää ja ihanaa, et siksi työntää pelot vaan pois mielestä.
 
Minäkin tuun tänne höpisemään!

Hyvä kuulla tosta perhe-artesta, olin jo päättänyt varhaisultraan mennä mutta tota en oo onnistunut itse löytämään ja olin varaamassa jo paljon kalliimpaan paikkaan! Pitääkin tonne varata itsekin.

Meillä olis yhden suvun lapsen synttärit tossa reilu viikon päästä enkä tosiaan tiedä miten selviän niistä jäämättä kiinni. Oon aina ollut kova tyttö syömään herkkuja ja siitä vähän mulle kuittaillaankin joka juhlissa. Ja usein näissä kemuissa on kala- ja juustopitoisia suolaisia ja toki se kakku. Pitääkö mun vaan kysyä että onko kakussa käytetty pastoroituja tuotteita, ihan muuten vaan kyselen :laughing001
Olispa edes aikuisten ryyppysynttärit niin aina vois vedota antibioottiin. Ehdotuksia?

Onnea Misumuru. : ) Pelkotiloja on ollut mutta pikkuhiljaa kääntyy jo onnen ja toiveikkuuden puolelle, toki riskit kuitenkin tiedostaen.

Ja esikoinen täälläkin tulossa!
 
Hei kaikki,

Minä, siis MINÄ, plussasin ensimmäistä kertaa elämässäni tänä aamuna.
Lapsia ei siis ole, vaikka yritystä aiemman miehen kanssa oli 1,5 vuotta.
Olen monta vuotta uskonut ettei koskaan onnista. Noh nyt sitten jotenkin testi näyttää plussaa. Ja vasta toinen yrityskuukausi nykyisen miehen kanssa. Olo on epäilevä ja vähän surullinen, kun on niin vaikeaa luottaa että kaikki olisi hyvin. Onko muilla pahoja pelkoja raskauden jatkumisen suhteen? Tein äsken toisen testin ja sekin näytti plussaa. Ehkä tää ei olekaan unta :shy:

Mullakin on satunnaisia pelkoja. En tiedä johtuuko siitä juuri kun ekaa kertaa raskaana ja sain syötettyä itselleni ajatuksen etten tulisi helposti raskaaksi. Syynä epäsäännöllinen kierto, nuorena pillereiden käyttö ja 9 vuotta oli kapseli. Yllätykseksi tulinkin raskaaksi ja välillä (päivittäin) katselen kalenteria milloin se 12 vkoa tulikaan täyteen :hilarious: toki sen jälkeenki voi tapahtua ikävyyksiä. En kumminkaan stressaa asiasta. Koitan tehdä asioita joista tykkään jotta ajatukset pysyvät muualla. 17 päivä varhaisultra uskon että se on ensimmäinen tooosi jännittävä steppi koska siellä saa tietää onko kaikki hyvin ja toivottavasti huokaista helpotuksesta :)
 
Tervetuloa ja paljon onnea Misumuru ja kajo! :greet025

Mä myös kamppailen tuon pelon ja epävarmuuden kanssa tosi paljon. Sama ajatusmalli mulla ihan vähän auttaa kuin mitä Tiuski kuvasi -- aika olemattomasti on mitään mitä tälle voisi itse tehdä, joten yritän ajatella niin että menee just niin kaikki kuin pitääkin mennä.

Eipä sillä, ihan varmasti suru ja pettymys on suuri jos menee kesken, mutta etukäteen yritän olla surematta.:Heartpink

Ja sitten toisaalta lohdulliselta tuntuu se tieto, että tosi tosi monessa raskaudessa kaikki menee lopulta niin hyvin, että vauva saadaan syliin asti. Eli toivon meille kaikille, että mahdollisimman monelle kaikki menisi parhaimmalla mahdollisella tavalla.:love7
 
Minäkin tuun tänne höpisemään!

Hyvä kuulla tosta perhe-artesta, olin jo päättänyt varhaisultraan mennä mutta tota en oo onnistunut itse löytämään ja olin varaamassa jo paljon kalliimpaan paikkaan! Pitääkin tonne varata itsekin.

Meillä olis yhden suvun lapsen synttärit tossa reilu viikon päästä enkä tosiaan tiedä miten selviän niistä jäämättä kiinni. Oon aina ollut kova tyttö syömään herkkuja ja siitä vähän mulle kuittaillaankin joka juhlissa. Ja usein näissä kemuissa on kala- ja juustopitoisia suolaisia ja toki se kakku. Pitääkö mun vaan kysyä että onko kakussa käytetty pastoroituja tuotteita, ihan muuten vaan kyselen :laughing001
Olispa edes aikuisten ryyppysynttärit niin aina vois vedota antibioottiin. Ehdotuksia?

Onnea Misumuru. : ) Pelkotiloja on ollut mutta pikkuhiljaa kääntyy jo onnen ja toiveikkuuden puolelle, toki riskit kuitenkin tiedostaen.

Ja esikoinen täälläkin tulossa!

Hmm. Toi on paha :hilarious: Mä turvauduin mökillä kertomaan että oon uudella ruokavaliolla ja elämäntapa muutosta teen johon kuului alkoholittomuus. :laughing021 Painotin etten apsolutiksi ala, mutta toistaiseksi ei alkoholi maistu. Ihme meni läpi :laughing002 Toisaalta oon ihminen joka keksii tämmösiä tempauksia niin ehkä siksi ei ihmetellä :bookworm:
 
Muistakaa ensimmäistä odottavat, jotka menette varhaisultraan, että ultraus tehdään vaginan kautta! Tai infotkaa miestänne siitä:hilarious:

Minun miehen ilme aikoinaan esikoisesta tuossa ultrassa oli kyllä ikuistamisen arvoinen. Katsoi lääkäriä kun hullua, kun käski riisumaan housut.
Raukka aina nähnyt vain elokuvissa ne vatsan päältä ultraamiset. :laughing001
 
Hmm. Toi on paha :hilarious: Mä turvauduin mökillä kertomaan että oon uudella ruokavaliolla ja elämäntapa muutosta teen johon kuului alkoholittomuus. :laughing021 Painotin etten apsolutiksi ala, mutta toistaiseksi ei alkoholi maistu. Ihme meni läpi :laughing002 Toisaalta oon ihminen joka keksii tämmösiä tempauksia niin ehkä siksi ei ihmetellä :bookworm:

No yksi tietenkin olis että oon nyt vegaani. Ehkä menis läpi kun muutenkin syön vaan kasvisruokaa plus kala, luonnollinen siirtymä olis sinäänsä.:laughing002

Vielä tosta alkuraskauden ultrasta, onko kukaan uskaltautunut niin aikaseen kun 5+6? Jossain väittävät että sydän saattais näkyä mutta onhan toi vähän riski kun jos se onkin vähänkään oletettua myöhempään hedelmöittynyt niin eihän siellä mitään näy. Malttamaton oon vaan! :smiley-ashamed008
 
Muistakaa ensimmäistä odottavat, jotka menette varhaisultraan, että ultraus tehdään vaginan kautta! Tai infotkaa miestänne siitä:hilarious:

Minun miehen ilme aikoinaan esikoisesta tuossa ultrassa oli kyllä ikuistamisen arvoinen. Katsoi lääkäriä kun hullua, kun käski riisumaan housut
Raukka aina nähnyt vain elokuvissa ne vatsan päältä ultraamiset. :laughing001

Haha hei kiitos tästä, olinkin arvellut että näin se tapahtuu mutta ihan varma en ollut ennen tätä. :laughing021 Pitääpä ottaa puheeksi viimeistään kun kurvataan Perhe Arten pihaan sit 17 päivän päästä (ei sillä että laskisin päiviä) :laughing002
 
No yksi tietenkin olis että oon nyt vegaani. Ehkä menis läpi kun muutenkin syön vaan kasvisruokaa plus kala, luonnollinen siirtymä olis sinäänsä.:laughing002

Vielä tosta alkuraskauden ultrasta, onko kukaan uskaltautunut niin aikaseen kun 5+6? Jossain väittävät että sydän saattais näkyä mutta onhan toi vähän riski kun jos se onkin vähänkään oletettua myöhempään hedelmöittynyt niin eihän siellä mitään näy. Malttamaton oon vaan! :smiley-ashamed008
En suosittele ihan noin aikaisin menemään. Ettei tule turhaa huolta, jos siellä ei vielä sydän syki.

Perhe-arte ainakin sivuillaan sanoo, että kannattaa vasta 6+3 jälkeen.
Femedassa ei 2016 suostuttu ultraamaan ennen 7+, että varmasti näkyy
 
Mooncake, no jep!! Tosin me mennään siis 20.7., johon on nyt siis 17 päivää. :grin Mut niin tai näin, hullun jännää!
 
Saakohan sitä unta ennen tota :hilarious: Aika monella oli lähipäivinä kivaa kun monella jännitettävää ja tottakai sitten hyviä kertomuksia eikö niin :wink
 
Takaisin
Top