Raskaaksi 2020

Reggie: tsemppiä, toivottavasti lähete menisi läpi. :smiley-angelic001

Mulla myös dpo 9 mut ei oo muuta oiretta kun tosi kipeet rinnat o_O en meinaa pystyä olemaan mahallani ja yölläkin heräsin kun asentoa vaihdoin. Enää ei oo unettomuutta. Herään kyllä 7, mutta nukun kuitenkin hyvin.
Nenä tukossa yöllä, kuolaan :hilarious: tänään aivastelin pari kertaa. Ilmaa on edelleen maha täynnä. :playful:

Ei näistä ota oikein tolkkua, kai mä testaan aikasintaan huomenna kun mulla on ne vaihdettavat lääkkeet. :meh:

Täällä kans tosi kipeet rinnat, nännit pitää peittää suihkussa käydessä, muuten tuntuu kuin niitä lävisteltäis tiukkaan tahtiin neulalla :grin mulla kans tuo että mahalla ei voi olla, se tuli hiljakseen pari päivää sitten mutta eilen illalla ei tarvinnut edes sängyssä miettiä mitään mahallaan makaamista. Ja samantyyppistä heräilyä kans täällä :grin

On nää ihan kummallisia juttuja :grin
 
Sepä! Myönnettäköön, että en ole kovin seksistä nauttivaa sorttia, eläisin varmaan ilmankin (kuulostaa kamalalta, mutta tällainen mä olen aina ollut...) eli kyllä mies sitten huomaa kun "lasta tehdään" :bag: Lievä itsetutkiskelun paikka mahdollisesti, mutta ehkä mulla vaan on värkit jotenkin epäsopusuhtaset että tollainen perus jyystö saisi suurempia tuntemuksia aikaiseksi.

En oo ihan varma ymmärsinkö tän oikein, mutta jos teillä seksi on perus jyystöä, eikä saa mitään tuntemuksia aikaiseksi, niin jutelkaa ja kokeilkaa jotain uutta? Ettei aina sitä samaa ja samalla tavalla. Ei toki kaikki seksistä niin paljoa välitä tai sitä tarvitse, mutta leluilla tai ihan jo paikan vaihtamisella vois saada jotain uutta eloa touhuun, ettei se tosiaan olis vaan sitä ainaista "jyystämistä". Ja toki sekin, että keskittyisitte vaikka välillä pelkästään sinuun ja sinun nautintoon, eikä siihen, että mies tulee ja saadaan vauva aikaiseksi.
En toki tiedä millaista seksiä teillä on, mutta ehkä mies ei kokisi sitä niin tekemällä tekemiseksi, jos samalla keksisitte jotain uutta mukaan toimintaan :)

On: kp5 ja menkat ohi! Jotenkin sellainen olo, että vois tulla vähän lyhyempi kierto. Flo ennustaa viime kierron pohjalta ovulaatiota kp19, mutta taidan alkaa testaamaan jo ihan reilusti aikaisemmin kp10 tai jotain. :biggrin
 
Ovistestejähän ei pitäis tehdä enää sen ekan plussan jälkeen. No mä en tästä välitä vaan tein taas tänään ehkä tunnin pidätyksellä ja suht runsaan juomisen jälkeen testin ja se oli selkeä positiivinen. Montakohan päivää mulla nuo testit näyttää plussaa? Vai pitäiskö tehdä seuraavaksi r testi ja katsoa miltä se näyttää. Mulla on nyt jo ainakin kolmas päivä putkeen kun tulee erittäin vahva plussa.
Mulla näyttää yleensä 3 päivää plussaa ja sit vasta haalistuu vähäsen. Voithan tehdä varmuudeksi myös r-testin jos mietityttää :rolleyes:
 
Puolisen vuotta, mutta koska kolmas keskenmeno niin neuvolasta kehotti olemaan yhteydessä lääkäriin.
Oon niin pahoillani!!! :sad001
Hienoa että teillä on tärpännyt niin hyvin, jos tuossa yhtään mitään positiivista.
Toivottavasti saatte pienen vielä syliin asti!! :Heartred
 
Mä en tiedä mitä pitäs ajatella. Vähän aikaa sitten tuli veskikäynnillä pyyhkiessä punertavaa. Heti muistui mieleen vuosien takaa keskenmenot. Ett taasko tätä samaa. Huomenna aamulla teen toisen testin. Jos testi on tummempi, voiko olettaa veren olevan jotain vaaratonta? Vai oisko sittenkin vaan joku kiinnittymisyritys... :sad001
Voi ei. Se on kamala fiilis. Se on vähän fifty-sixty. Toiset vuotaa onnellisesti ja toiset surullisesti. Toivottavasti oot niitä onnellisia!
 
Mun on pakko sanoa sen verran seksistä myös.. itse olen ollut myös aina enemmän ja vähemmän seksuaalinen, mies taas aina valmis.. olen joutunut tekemään itseni kanssa "töitä" sen eteen ja tietenkin nyt kun toinen haaveissa, niin sekin buustaa ajatusta. Mutta pakko sanoa, että mitä enemmän heilutellaan peittoja niin sen kivempaa.. tavallaan kiva ollut löytää itsestä tämäkin puoli ja saada ne halutkin kohtaamaan. Ja ei mitään väkisin yrittämistä kun mrillä ajatuksena, että tulee jos tulee. Mutta on kiva ollut huomata minkä lisän tämä oma energisyys on tuonut meille. :rolleyes: tässä höpinöitä itsestä vaan...
 
En oo ihan varma ymmärsinkö tän oikein, mutta jos teillä seksi on perus jyystöä, eikä saa mitään tuntemuksia aikaiseksi, niin jutelkaa ja kokeilkaa jotain uutta? Ettei aina sitä samaa ja samalla tavalla. Ei toki kaikki seksistä niin paljoa välitä tai sitä tarvitse, mutta leluilla tai ihan jo paikan vaihtamisella vois saada jotain uutta eloa touhuun, ettei se tosiaan olis vaan sitä ainaista "jyystämistä". Ja toki sekin, että keskittyisitte vaikka välillä pelkästään sinuun ja sinun nautintoon, eikä siihen, että mies tulee ja saadaan vauva aikaiseksi.
En toki tiedä millaista seksiä teillä on, mutta ehkä mies ei kokisi sitä niin tekemällä tekemiseksi, jos samalla keksisitte jotain uutta mukaan toimintaan :)

On: kp5 ja menkat ohi! Jotenkin sellainen olo, että vois tulla vähän lyhyempi kierto. Flo ennustaa viime kierron pohjalta ovulaatiota kp19, mutta taidan alkaa testaamaan jo ihan reilusti aikaisemmin kp10 tai jotain. :biggrin

Kyllä me pikkuhiljaa ollaan alettukin kokeilemaan kaikkea uutta, shoppailin vähän netissä ja löysin kaiken maailman värisyttimiä :angelic: Eikä se seksi nyt onneksi siis ihan turtaa ole, huiput vaan jää kokematta just ilman jotain katuporan vahvuista vehjettä :facepalm:

Tuntuu vaan, että on ihan "hajalla" kun mun tiputtelujen takia seksiä muutenkin on vaan oviksen tienoilla. Alkukierron tiputtelee ja loppukierron tiputtelee ja silloin ei teekään mieli mitään edes tehdä :dead: Ollaan oltu 13 vuotta yhdessä, että ei pitäisi olla mitään noloa jos paikat sotkeentuu, mutta se nyt viimeistään vie multa kaiken rentoutumisen ja nautinnon veks. Ja sit kun seksiä on ovulaatioaikaan niin mies tulkitsee sen vaan vauvan teosta johtuvaksi. Koitin selittää, että sitä seksiä on NYT koska sieltä ei vuoda mitään ylimääräistä ja olen siitä satavarma!

No, ehkä siihen tiputteluun saadaan rajaa käräyttämällä se ektopia pois. Haluista se seksin määrä ei ole kiinni, niitä kyllä riittäisi.
 
Kyllä me pikkuhiljaa ollaan alettukin kokeilemaan kaikkea uutta, shoppailin vähän netissä ja löysin kaiken maailman värisyttimiä :angelic: Eikä se seksi nyt onneksi siis ihan turtaa ole, huiput vaan jää kokematta just ilman jotain katuporan vahvuista vehjettä :facepalm:

Tuntuu vaan, että on ihan "hajalla" kun mun tiputtelujen takia seksiä muutenkin on vaan oviksen tienoilla. Alkukierron tiputtelee ja loppukierron tiputtelee ja silloin ei teekään mieli mitään edes tehdä :dead: Ollaan oltu 13 vuotta yhdessä, että ei pitäisi olla mitään noloa jos paikat sotkeentuu, mutta se nyt viimeistään vie multa kaiken rentoutumisen ja nautinnon veks. Ja sit kun seksiä on ovulaatioaikaan niin mies tulkitsee sen vaan vauvan teosta johtuvaksi. Koitin selittää, että sitä seksiä on NYT koska sieltä ei vuoda mitään ylimääräistä ja olen siitä satavarma!

No, ehkä siihen tiputteluun saadaan rajaa käräyttämällä se ektopia pois. Haluista se seksin määrä ei ole kiinni, niitä kyllä riittäisi.

Okei! Satisfyer on kyllä paras, jos et oo jo kokeillut, niin suosittelen ehdottomasti! :biggrin
Inhottavia noi välivuodot kyllä varsinkin jos ne aiheuttaa itselle epävarmuutta. Toivottavasti siihen löytyy ratkaisu tosta!
 
Mun on pakko sanoa sen verran seksistä myös.. itse olen ollut myös aina enemmän ja vähemmän seksuaalinen, mies taas aina valmis.. olen joutunut tekemään itseni kanssa "töitä" sen eteen ja tietenkin nyt kun toinen haaveissa, niin sekin buustaa ajatusta. Mutta pakko sanoa, että mitä enemmän heilutellaan peittoja niin sen kivempaa.. tavallaan kiva ollut löytää itsestä tämäkin puoli ja saada ne halutkin kohtaamaan. Ja ei mitään väkisin yrittämistä kun mrillä ajatuksena, että tulee jos tulee. Mutta on kiva ollut huomata minkä lisän tämä oma energisyys on tuonut meille. :rolleyes: tässä höpinöitä itsestä vaan...

Mulla sama homma. En oo ollut näin aikuisiällä enää kovinkaan innokas peiton heiluttelija, kerta viikkoon-kahteen riittää mulle useimmiten ihan hyvin. Mut nyt kun vauvaa yritetään ja peitto on ahkerasti heilunut viimeisen 12 päivän aikana 9 päivänä, niin huomaan taas, että mulla se selvästi lisää seksihaluja mitä useammin seksiä on. Mainittakoon tässä, että itse en orgasmeja saa lainkaan, mutta tietenkin seksistä silti nautin! :)
 
Meillä taas mä oon meistä se seksuaalisesti akiivisempi. Mä panisin jokapäivä mutta miehelle riittää niin vähä.. Siksi on ollutki haastavaa tää vauvanteko, kun joka toinen päivä olis hyvä mutta miehelle riittää joka toinen viikko :meh: Oon nyt saanu oviksen aikaan sen kellistettyä (onneksi) ja välillä jopa muutenkin. Yleensä kuitenkin se yks "ei huvita/ei jaksa" riittää ja otan käyttöön kaalimadon antimet :hilarious: Kaksin se olis kivempaa mutta saan mä orgasmin yksinki :hilarious::hilarious: Harmi vaan, ettei yksin voi sitä vauvaa saada aluilleen..

Edit. mieskin sen vauvan haluaa ja kyselee, että joko muttei tunnu ymmärtävän, ettei tässä ilman siittiöitä voi paksuksi tulla o_O
 
Meillä se menee niin että mä oon halukkaampi, mutta miehen saan kyllä aina mukaan halutessani. Ellei sit oo jotain joka väkisin estää, kuten johonkin lähteminen tms. Sen verran heikko lihallisille himoille että sopivasti härnäämällä on jo kimpussa :hilarious: vähemmän tulee siis miehen puolelta aloitteita mutta se ei oikeastaan haittaa. Se liekki mikä rakkaan silmiin roihahtaa ja se meno mikä siitä härnäämisestä aiheutuu, on kyllä sen arvoista :hilarious:
 
Pakko liittyä tähän keskusteluun tuon seksuaalisuuden osalta :grin

Meillä mies on kans se joka haluaa koko ajan ja kaikissa paikoissa :hilarious:
Meillä ei oikein halut suoraan sanottuna aina kohtaa, koska mulle riittäisi kyllä vähempikin, mutta ollaan vuosien saatossa niin paljon aiheesta puhuttu ja tehty kompromisseja sekä muutettu toimintaa, että nyt alkaa olla sellainen balanssi jo tässä hommassa. :angelic:

Kuitenkin mulla ainakin vaikuttaa kanssa se, että kärsin välivuodoista sekä siitä, että seksi lähes poikkeuksetta koskee. Tiedän, seksin ei pitäisi koskea, mutta toistaiseksi siihen ei ole löytynyt suoraa päälle näkyvää syytä esimerkiksi gynen tutkimuksissa. Voi olla, että on kiinnikkeitä kohdun takana tai syvempi endo, tai tää perussairaus kerää tavallista enemmän nestettä suolistoon, joka aiheuttaa kipua. Ongelma paheni km jälkeen, joten todennäköisesti kyse on kuitenkin syvemmästä arpikudoksesta tai toisen munasarjan sijainnista kohdun takana. En pysty rentoutumaan kivun vuoksi ja se alkaa stressata sitten itseäkin. Km jälkeen koin koko vartaloni yhdeksi iljetykseksi, mikä sitten vain pahensi ongelmaa. Onneksi tämä itseensä suhtautuminen on jo korjautunut.

Lisäksi mun matalat hormonitasot on aiheuttaneet vaikeuksia, ei vaan oo haluja, vaikka mitä tekis, paikat on todella kuivat ja inhoan sitä liukkarilla läträämistä. Nyt on onneksi tässä asiassa vähän päästy parempaan suuntaan :)

Lisäksi joskus pelkäsin, että mieheni jättää mut tän asian takia tai pettää mua, kun mä en pysty oikein aina nauttimaan ja mun pitäis kuitenkin antaa sille jotain mihin koin, etten pysty. Onneksi me puhutaan niin paljon ja mies on kyllä suoraan sanonut, että haluaa olla mun kanssa kävi mitä vaan ja vaikkei tehtäis mitään seksuaalista yhdessä. Pelkäsin siis ihan turhaan, mut kyllä mä edelleenkin joudun itseäni tästä muistuttamaan.

Halusin vaan sanoa, että nämä asiat ei aina ole niin yksinkertaisia. Musta olis kyllä kanssa mahtavaa osata heittäytyä kunnolla, mutta koen sen vain harvoin ja se ei johdu seksielämästämme tai miehestäni. Miehenikin tietää tämän. Tää kierto oli tähän nähden sellainen, missä pystyin tuntemaan paremmin nautintoa ja uskonkin, että tuo ovuloimattomuus on vaikuttanut jonkin verran haluttomuuteeni. Raskausaika on myös korjannut ongelmaa ja mies onkin tuumannut et olis varmaan parempi kun koko ajan ois raskaana, kun oon niin villinä :grin:grin:grin
 
Muokattu viimeksi:
Pakko liittyä seksikeskusteluun :D mä kävin just shoppaa vähän pitsialusvaatteita ja postissa on tulossa pari lelua, päätin että otetaan yrittämisestä nyt kaikki irti. Mies ei tiedä edes mikä siihen kohta iskee kun mä laitan horny-vaihteen päälle :love022
 
Pakko liittyä tähän keskusteluun tuon seksuaalisuuden osalta :grin

Meillä mies on kans se joka haluaa koko ajan ja kaikissa paikoissa :hilarious:
Meillä ei oikein halut suoraan sanottuna aina kohtaa, koska mulle riittäisi kyllä vähempikin, mutta ollaan vuosien saatossa niin paljon aiheesta puhuttu ja tehty kompromisseja sekä muutettu toimintaa, että nyt alkaa olla sellainen balanssi jo tässä hommassa. :angelic:

Kuitenkin mulla ainakin vaikuttaa kanssa se, että kärsin välivuodoista sekä siitä, että seksi lähes poikkeuksetta koskee. Tiedän, seksin ei pitäisi koskea, mutta toistaiseksi siihen ei ole löytynyt suoraa päälle näkyvää syytä esimerkiksi gynen tutkimuksissa. Voi olla, että on kiinnikkeitä kohdun takana tai syvempi endo, tai tää perussairaus kerää tavallista enemmän nestettä suolistoon, joka aiheuttaa kipua. Ongelma paheni km jälkeen, joten todennäköisesti kyse on kuitenkin syvemmästä arpikudoksesta tai toisen munasarjan sijainnista kohdun takana. En pysty rentoutumaan kivun vuoksi ja se alkaa stressata sitten itseäkin. Km jälkeen koin koko vartaloni yhdeksi iljetykseksi, mikä sitten vain pahensi ongelmaa. Onneksi tämä itseensä suhtautuminen on jo korjautunut.

Lisäksi mun matalat hormonitasot on aiheuttaneet vaikeuksia, ei vaan oo haluja, vaikka mitä tekis, paikat on todella kuivat ja inhoan sitä liukkarilla läträämistä. Nyt on onneksi tässä asiassa vähän päästy parempaan suuntaan :)

Halusin vaan sanoa, että nämä asiat ei aina ole niin yksinkertaisia. Musta olis kyllä kanssa mahtavaa osata heittäytyä kunnolla, mutta koen sen vain harvoin ja se ei johdu seksielämästämme tai miehestäni. Miehenikin tietää tämän. Tää kierto oli tähän nähden sellainen, missä pystyin tuntemaan paremmin nautintoa ja uskonkin, että tuo ovuloimattomuus on vaikuttanut jonkin verran haluttomuuteeni. Raskausaika on myös korjannut ongelmaa ja mies onkin tuumannut et olis varmaan parempi kun koko ajan ois raskaana, kun oon niin villinä :grin:grin:grin

Totta kai asioille voi olla monta eri syytä, mutta helpoin on lähteä asiaa purkamaan ihan näistä perus jutuista kuitenkin :) On hienoa kuinka seksi ja seksuaalisuus ei tänä päivänä ole niin suuri tabu ja lähes kaikesta pystyy puhumaan ja yhdessä pohtimaan.
Kiva, että tekin ootte vaikeuksista huolimatta löytänyt molempia tyydyttävän (tyydyttävän indeed :grin) ratkaisun!
Ite oon huomannut ihan täysin yllätyksenä seksin tunnun muuttuneen kierukan poiston jälkeen. Mies ehkä pääsee osumaan johonkin parempaan paikkaan, kuin aiemmin :rolleyes: Ei seksissä kierukankaan kanssa mitään vikaa ollut, päin vastoin, mutta nyt kyllä nousi ihan uusille levelleille.

Oispa mies jo tullut töistä :laughing014
 
Meillä taas mä oon meistä se seksuaalisesti akiivisempi. Mä panisin jokapäivä mutta miehelle riittää niin vähä.. Siksi on ollutki haastavaa tää vauvanteko, kun joka toinen päivä olis hyvä mutta miehelle riittää joka toinen viikko :meh: Oon nyt saanu oviksen aikaan sen kellistettyä (onneksi) ja välillä jopa muutenkin. Yleensä kuitenkin se yks "ei huvita/ei jaksa" riittää ja otan käyttöön kaalimadon antimet :hilarious: Kaksin se olis kivempaa mutta saan mä orgasmin yksinki :hilarious::hilarious: Harmi vaan, ettei yksin voi sitä vauvaa saada aluilleen..

Edit. mieskin sen vauvan haluaa ja kyselee, että joko muttei tunnu ymmärtävän, ettei tässä ilman siittiöitä voi paksuksi tulla o_O
Jep täällä sama, mä voisin joka päivä ja vaikka useamman kerran päivässäkin, mut miehelle riittää vähempi. Joskus itsetunnon päälle meinaa ottaa, kun mies vaan hätistää pois. Mutta oon koittanut ajatella sen niin, että me ollaan vaan erilaisia siinä suhteessa.... Mut tosiaan, mun mielestä mielestä mieheltä pieni uhraus, jos joutuu seksiä harrastamaan sillon kun ei mieli tee vs. kaikki mitä naiset joutuu yrittämisen ja raskauden aikana käymään läpi
 
Mä oon nykyään aktiivinen, ennen en mutta matalat hormonit vaikutti. Nykyään halut ovat ihan huipussaan ja miehelläni myös.

Nyt mies on ollut outo, ei ottanut katsekontaktia eikä puhu ja käyttäytyy oudosti ja en ole vielä kertonut että saatan olla raskaana. Ovistestin näytin ja hän kysyi onko raskaus ja pudistin päätä ja hän oli jotenkin pettyneen oloinen... En tiedä, pitää puhua kun sen kaveri nyt on sinkku ja rilluttelee niin mies usein lähtee mukaan enkä tykkää siitä yhtään kun unohtuu kysyä haluanko minäkin. No nyt en kun ehkä raskaana kerran voin olla.... Enkä tiedä miksen kertonut. Kai ne kemialliset tuulimunat sun muut vaikuttaa.

Reggie mulla vain kaksi todettua mutta lääkäri uskoi kun kerroin koska kuka näistä höpöttää? Toivottavasti pääset nyt tutkimuksiin ja hoitoihin ja että pysyvä raskaus meillekin suodaan. Koko ajan juoksen vessassa pissahädän takia ja pelkään et noniin menkat. Kahvi ei maistu enää ja päätä juilii aamuisin.

Kunpa nyt ei tulis menkat pliiis
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta ja kun jaoitte kokemuksianne, ootte ihan best! :smiley-angelic003

Seksissä meillä minä olen myös aktiivisempi. Varsinkin kierukan poiston jälkeen tunnen olevani oma itseni ja halut palas. On leluja ja vempaimia, nyt olen innostunut seksikkäistä alusvaatteista. Innostuin lukemaan parisuhdeseksi blogiakin, on aivan huippu, suosittelen :thumleft
 
Takaisin
Top