Millainen on hyvä perheauto?

Minulla on volvo s40 ja miehellä audi s4, vielä ei ole kokemusta kaukalon tai rattaiden mahtumisesta autoon kun ei ole vauva vielä syntynyt, eikä rattaat vielä mahtuisikaan kyytiin kun meiltä molemmilta löytyy kontista subbarit:D Mutta etsinnässä on molemmille uudet autot mutta minulla ei ole mitään tuloja niin auton hankinta itselleni taitaa jäädä väliin ainakin tällä hetkellä:sad001 Farmaria olen itse kyllä ajatellut jotta rattaat mahtuisivat paremmin kyytiin.
 
Meillä myös 2017 vuoden Skoda superb farkku diesel ja on näppärä ajettava, tilaa löytyy myös riittävästi. Tätä tilavampi on vielä Skoda Octaviat. Perheautoiksi hyviä, eikä ole ulkonäölläkään pilattu.
 
Sen verran on pakko korjata, että Superb on Octaviaa tilavampi. Jälkimmäiseen ei menisi kolmea turvaistuinta takapenkille selkä menosuuntaan :).
 
Sen verran on pakko korjata, että Superb on Octaviaa tilavampi. Jälkimmäiseen ei menisi kolmea turvaistuinta takapenkille selkä menosuuntaan :).

Riippunee vuosimallista. Meidän tän hetken Superb on kapeampi esim takatilasta verrattuna edellisen mallin Octaviaan.
 
2 lapsen kanssa oikeastaan farmari ku farmari on ollu riittävä. Skoda octaviassa oli tilaa ja pienin farmari meillä oli Audi A4, sitte tuli joku aivopieru ja laitettii Audi Q3 ja vuoden päästä todettiin juuei ei me sovita :rolleyes: ei ainakaan koiran ja tavaroiden kanssa. Nyt on Ford Mondeo ja tilaa kiitettävästi. Volvo V70 katteltiin kans, mutta hintaki on niissä suolasempi jos uudwmpia kattoo. Turvallisuuden puolesta nuo 2000lukuset on aika hyvin samoilla viivoilla merkistä riippumatta, jos on farmari. Yleisimmät tekniikkaominaisuudet airbägeineen, abseineen, ajonvakautuksineen löytyy ja rungot ei oo enää paperia. Isofixitkin löytyy monesta. Mutta en mä hevillä tuosta mondeosta luovu, kiva ku takanaki on jalkatilaa, plus se on automaatti :smiley-angelic006 parasta ikinä.

6 paikkasista Honda fr-v vahva suositus, malli on tuntemattomampi ku cr-v, mutta vie voiton noista kahdesta. Äitillä oli ja se oli niin kätevä kun lasten kanssa sillä joskus matkusteltiin, harmi vaan että valmistus lopetettu, joitakin helmiyksilöitä näkyy onneks myynnissä vielä välillä. Siinä on yks mitä nyt mietin kakkosautoksi, kun kolmosta yritetään:smiley-bounce013 tilaa on ihan sama missä istut ja mahtuu naapurinki tavarat mukaan :gen053 fr-veetä en miellä ihan farmariksi, on kompaktimpi, eikä pitkulaisen mallinen. Suosittelen lämpimästi jos et tosiaan farkkua halua. Jos takakonttiin täytyy vaunut mahtua, eikä saa olla farmari niin mahdollisimman iso hatchback ja 5 ovisena nettiauton haku päälle, on noita isoja pyöreitä joillakin merkeillä (ford ja hondalla esim focus, civic)
 
Muokattu viimeksi:
Me ollaan harkittu vw sharania. Kolmas lapsi vielä toiveissa, niin tässä autossa kaikki takapenkin istuimet on saman kokoisia joten mahtuis varmaan kaks turvaistiunta ja kaukalo takapenkille. Lisäksi siinä on liukuovet.
 
Takaisin
Top