Painonpudotusryhmä

Mulla iski kyllästys sokerittomuuteen näin 6 viikon(? )jälkeen. Vietän siis herkkupäiviä tähän väliin ja ens viikolla taas nollalinja. Paino oli nyt 78, voipi olla kohta 77 jo mittarissa! 75 olis alkukesään ehkä realistinen tavoite. Yleensä kyllä tippuu huomaamatta kun alkaa kunnon ulkotyökelit ja Ihanat lämpimät päivät. Jospa jouluun mennessä olis 6 alkavat luvut mittarissa :smiley-angelic001..
 
Mäkin haluan uuden minän. Nyt koronan aikana tulee syötyä vähän niin ja näin, sokerista ei pääse eroon. Oon lomautettuna ja pelko perseessä, etten mahdu työvaatteisiin enää, kun palaan töihin.
 
Mäkin haluan uuden minän. Nyt koronan aikana tulee syötyä vähän niin ja näin, sokerista ei pääse eroon. Oon lomautettuna ja pelko perseessä, etten mahdu työvaatteisiin enää, kun palaan töihin.
Mä en mahdu kun joku aika sitten kokeilin :hungover: pitäisi nuo lomautuksen (helmikuusta) aikana kertyneet 7kg saada pois niin hyvin menisi..


Itsekuri piti ihan hyvin mökkireissullakin hiilareiden suhteen, grilliruokaa tuli kyllä syötyä reippaasti, mutta enimmäkseen kasviksia. Ei edes tehnyt hamppareita mieli kun muu perhe niitä hesestä matkalla haki. Toivotaan että näkyy myös huomenna vaa'alla!
 
Katoin just vanhaa kuvaa musta ja miehestä, kun tavattiin. 50 kiloa oli silloin vähemmän, eli olin todella pieni... Siihen en enää pyri, haluun pois vaan sen verran, että terveys pysyis yllä. :angelic:
 
Mä en mahdu kun joku aika sitten kokeilin :hungover: pitäisi nuo lomautuksen (helmikuusta) aikana kertyneet 7kg saada pois niin hyvin menisi..


Itsekuri piti ihan hyvin mökkireissullakin hiilareiden suhteen, grilliruokaa tuli kyllä syötyä reippaasti, mutta enimmäkseen kasviksia. Ei edes tehnyt hamppareita mieli kun muu perhe niitä hesestä matkalla haki. Toivotaan että näkyy myös huomenna vaa'alla!

Mä en taida edes uskaltaa sovittaa..
 
Nyt ei uskalla vaa’alle mennä... Vappu jäi vähän niinku päälle! Pakko ottaa taas ryhtiliikettä...
 
Hei täällä ois kanssa uusi kirjoittelija.

Aina oon vähä pyöreä ollut, mut tässä aikuisiällä on kyllä ihan vaa ylipainoa tullut. Maltillista painanpudotusta oon jo harrastanutki viime kesästä. Painoa on tippunu onneksi n. 15 kg! Mutta vielä ois jäljellä. Ainakin 7 kiloa.

Viime kuukausina paino on kyl junnannu ihan paikallaan, välillä tullu lisää ja välillä lähteny vähä. Joten kiva ois jos saisi jotain taustatukea teistä! Kaikki hyvät vinkit ois kiva kuulla.
 
Pudotusta taas edelliseen mittaukseen -400g. Todellisuudessa nuo aiemmat tulokset on ollutkin oikeasti korkeampia. Vaaka on ollut kuukausia ohuen maton päällä makuuhuoneessa ja koko viikon katsonut että kivasti laskee ja näytti jo tänä aamuna 65,9kg. Jee. Siirsin sitten vaakaa kovalle lattialle ja pomppasi 1,5kg ylöspäin. Ai että ärsyttää kun luullut olevani kevyempi. Mieskin painanut vähemmän, kuin normaalisti, mutta en tajunnut olevan tuon syynä.
No mutta pääasia että senttejä lähtee ja painokin laskusuunnassa. Hyvin jaksaa taas tätä ruokavaliota, kunhan miettii saako siitä jotain sivuun itselle samalla kun muun perheen ruokaa kokkaa.
 
Nyt alkaa ryhtiliike repsahduksen jälkeen! Ei onneksi noussut paino tässä viikon mättäessä (jospa sen kohtuun oppisi myös joskus?) :rolleyes:.. Kohti uutta tavoitetta! Tsemppiä jokaiselle uuteen viikkoon, olkoon tämä viikko ryhdikäs :grin.
Tuo ihana iso korkkaamaton suklaa mansikkakakku tuolla jääkaapissa olkoon päivän haaste :p. Onneksi on noita muita suita jotka kyllä vetää..
 
Täällä paino junnaa välillä ylempänä ja välillä alempana, eli suhteellisen samassa. Hyvähän se on ettei nouse radikaalisti, mutta vaikeeta on. Tuntuu, että karkkipäivät venyy ja venyy kun muuten takana hyvä viikko, eli aika plus miinus nolla tilanne. Nyt täytyy asettaa itelle se yhden päivän raja. Mieskin saa luvan kieltää mua menemästä kaapille karkkipäivän jälkeen. :hilarious:
 
Mulla tuli tänään repsahdus. Tulin nälkäisenä lasten kanssa puistosta kotiin ja mies olikin tilannut hirveän kasan pizzaa. Joo eipä riittänyt itsekuri kun en ole moneen kuukauteen mitään noutoruokaa syönyt.
Nyt lähetin sitten miehen kauppaan hakemaan jäätelöä, herkutellaan nyt sitten tänään kunnolla ja huomenna parempaa itsekuria :p
 
Joo eipä jäänyt yhteen päivään repsahdus vaan tuli ihan kunnolla mätettyä 5 päivää putkeen. Painoa en halua tietää, katsotaan viikon päästä. Eikun uutta aloitusta taas näin maanataina.
 
Mun ei ole yhtään huvittanut olla herkuitta enää :p.. No jospa kokonaisuus kuitenkin pysyy hillittynä-ja jotenkin helpompi hillitä sitäkin kun ei tarvitse kieltäytyä jokaisesta kahvikeksistä. Nyt oli 77.8, jeeee!! 75 tavoite jo vilkkuu mielessä. Tää vuodenaika kyllä auttaa, on niin paljon hommaa pihalla, tarvi vaan seistä keittiössä.
Yhäkään innosta mitkään kituhommat, normi paino täytyy tulla normisyömisellä. Muutenhan se lähtee aina uuteen nousuun. Se oma normi täytyy vaan löytyä. (ex bulimaatikon psyykkausta :grin)
 
Hieno lukema pingviiniemo!
Mullakin eka tavoite lähes saavutettu. 75.5! Sokeriton niin toimii. Eilen oli poikkeuksellinen karkkipäivä kekkereiden kunniaksi, mutta nyt jatkuu taas, kesä kyllä helpottaa tätä hommaa myös :cool:
 
Mä oon kirjottanu tänne näköjään maaliskuussa viimeks, palasin töihin niihin aikoihin myös. Painokin alkoi pudota, kun tulee enemmän liikuntaa ja on vähemmän aikaa mässäillä. Nyt normaalipainoon ylärajoilla keikun, 66,2kg. Vajaa 10kg tullut siis pudotettua, semmoinen ~5kg kun vielä lähtis, niin olisin tosi tyytyväinen, istuis loputkin vanhat vaatteet paremmin, työvaatteista siirryin äskettäin kokoa pienempiin :)
 
Mä oon näemmä kirjoitellut viimeksi toukokuussa:nailbiting: painonpudotus on nyt ollut vähän niin ja näin ennemmin massausta on ollut... lihaksen siis:hilarious: kiloja on nyt 69.7 ja vuoden aikana on tiputusta ollut 9kg:smug: edistystä kropan kuntoon saamis proketissa huomattavissa! Juoksu luistaa, kuula nousee ja DOMS on vaikea saavuttaa :grin lihaksia on näköpiirissä ja vaatteet roikkuu:woot: normi painon ylärajoilla on enää 6kg matkaa:joyful:
 
Kiva kuulla edistysaskelista! Täällä ei mitään mainittavaa, taistelu on lähinnä sen suuntaista, että painoa ei tule lisää.
 
Takaisin
Top