Painonpudotusryhmä

Mulla ei ole todettu erkaumaa, sormen mentävä rako tosin vatsalihaksissa on ja navan kohdalta ehkä just ja just kahden. Tämä ollut sama tilanne melko pian kaikkien synnytysten jälkeen. Viimeisimmästä 2v,4kk. Jännesauma on napakka, että ei sormia kuitenkaan saa sinne uppoamaan, eikä keskelle nouse mitään harjannetta istumaan nousuissa. Silti vatsalihakset on todella heikot. Niiden treenaaminen on epämukavaa juuri siitä syystä. Olisi vaan pakko alkaa vahvistamaan niitä pikkuhiljaa. Sivuttain alkanut nyt lankuttamaan, suoraa en vielä viitsi kun tuntuu liiallista painetta vatsassa.

Paino 69,0. Eli sentään vähän on laskenut viime viikosta.
Pääsiäissuklaita tuli viikonloppuna syötyä kiintiö täyteen. Eipä tee onneksi taas varmaan moneen kuukauteen mieli suklaata syödä :depressed:
Nyt sitten lisää liikuntaa ja kevyempiä ruokia. Älykelloinkin kaivoin pölyttymästä, jos saisi aina 15000 askeltavoitteen päivässä täyteen :rolleyes:
 
Mulla ei ole todettu erkaumaa, sormen mentävä rako tosin vatsalihaksissa on ja navan kohdalta ehkä just ja just kahden. Tämä ollut sama tilanne melko pian kaikkien synnytysten jälkeen. Viimeisimmästä 2v,4kk. Jännesauma on napakka, että ei sormia kuitenkaan saa sinne uppoamaan, eikä keskelle nouse mitään harjannetta istumaan nousuissa. Silti vatsalihakset on todella heikot. Niiden treenaaminen on epämukavaa juuri siitä syystä. Olisi vaan pakko alkaa vahvistamaan niitä pikkuhiljaa. Sivuttain alkanut nyt lankuttamaan, suoraa en vielä viitsi kun tuntuu liiallista painetta vatsassa.

Paino 69,0. Eli sentään vähän on laskenut viime viikosta.
Pääsiäissuklaita tuli viikonloppuna syötyä kiintiö täyteen. Eipä tee onneksi taas varmaan moneen kuukauteen mieli suklaata syödä :depressed:
Nyt sitten lisää liikuntaa ja kevyempiä ruokia. Älykelloinkin kaivoin pölyttymästä, jos saisi aina 15000 askeltavoitteen päivässä täyteen :rolleyes:
Kiitos vastauksesta! Mulla taitaa olla aika sama. Eli sormi uppoaa vaan vähän vatsalihasten väliin. Luulin, että erkaumassa sormen pitäis upota tosi syvälle. :) Eilen käytiin 6km lenkki ja työnsin vaunut 100m pitkän mäen yläpäähän. Olin sitten aivan puhki kun pääsin kotiin ja avasin vohvelipussi ja söin suklaata. Nyt paino junnaakin samassa...
 
Minä hyppään kanssa mukaan. Painoa oli tänään ruhtinaaliset 74.2kg,kun pituutta löytyy vain 169cm. Salakavalasti noussut hieman ylipainon puolelle kun on tullut vedettyä herkkuja liikaa ja maattua vain sisällä. Eka tavoitteena olis se normipainon eli alle 71,5kg, sit 65kg ja lopullinen tavoite 60kg.

Tässä oon hyvin saanut käyntiin lenkkeilyn ja tavoitteena ois se 60min vähintään päivässä ja askelia 10 000. Lisänä ostettiin hulavanne, jolla jos saisi noita vatsa makkaroita pois:hungover:
 
Täällä ei pudotusta, eipä onneksi noussutkaan.
Lauantaina jo näytti että tulee tosi hyvä tulos, mutta tuli sitten syötyä taas nekin takaisin. Aurinkoisia säitä odotellessa niin ulkona liikkuminenkin taas kiinnostaa. Innostuin tekemään lasten kanssa 10km kävelylenkkejä, mutta eipä tuo räntäsateessa huvita.
 
Pari kiloa tuli takaisin mässyviikon ansiosta, mutta nyt on lähtenyt taas putoamaan. Toivottavasti perjantaina saadaan hyvät lukemat ja pian pääsisi jo alle sadan!
 
Täällä vielä 9+kg poistettavaa. Mutta vähän kyllä nyt junnaa. Herkut pysyneet poissa mutta oon kyllä tehnyt talikkohommia lantalan tyhjennyksessä joka päivä. Ehkä siis vaan lihakset kasvaneet :grin.. Joka tapauksessa näyttää peilikuva jotenkin jo tosi hyvältä :p, ehkä tässä vaan vuosi vuodelta laskee odotukset ja tyytyy yhä vähempään :hilarious:.. Kitudieteille en lähde enää koskaan, kyllä normi mittaan täytyy päästä ihan normisti syömällä. Kestää vaan vähän kauemmin, mutta mikäs kiire tässä mihinkään on.
 
Kävin aamulla vaa’alla ja meinasin pyörtyä... 69.2kg:woot: se on siis 500g VÄHEMMÄN kun ennen tota meidän 1.5v taaperoa... olen shokissa! En kyllä olisi tota voinut odottaa kun on tullut mätettyä kahvikakkuja... toivottavasti ei ollut vaan joku juttu vaan ihan real deal ja sain tehyä sen mitä olen tässä jo hyvän tovin yrittänyt:smug: enää 6kg että olis ideaalipainon ylärajalla:shy:
Äippä x6/ 69.2kg (vihdoin)
 
Kävin aamulla vaa’alla ja meinasin pyörtyä... 69.2kg:woot: se on siis 500g VÄHEMMÄN kun ennen tota meidän 1.5v taaperoa... olen shokissa! En kyllä olisi tota voinut odottaa kun on tullut mätettyä kahvikakkuja... toivottavasti ei ollut vaan joku juttu vaan ihan real deal ja sain tehyä sen mitä olen tässä jo hyvän tovin yrittänyt:smug: enää 6kg että olis ideaalipainon ylärajalla:shy:
Äippä x6/ 69.2kg (vihdoin)
Mahtavaa!
Perästä tullaan!
Yritinpä kokeilla uutta L koon urheiluliiviä päälle, ei puhettakaan että olis nää bosat mahtuneet sisään :hilarious:.. No, annan siis tisseille armon ja olkoot nyt vaikka sen kilon kumpikin. Kerkee ne tissikilot karista sitten kun vauva syö muutakin :joyful:. Eilen kävi puntari 78 puolella, enää ei kyllä 80 puolelle vilku! :happy118 Kyllä se 6-alkavakin sieltä tulee.. Pikkuhiljaa!
 
Multa on hissuksiin paino pudonnut. En enää varsinaisesti laihduta tms, pyrin vaan pitämään suht terveellisistä elämäntavoista kiinni.

Paino on 66,1kg. Eli normaalipainossa. :) jos tippuis lisää niin ei haittais, mutta kunhan pysyis nyt näinkin. En ota stressiä.
Olo on hyvä omassa kropassa nyt! :Heartred
 
Vau mitä tuloksia!
Mä otan vasta huomenna painon.
Tällä viikolla tullut käveltyä reilu 60km lenkkimielessä yhteensä. Juoksuakin kertynyt pätkissä 11km. Käsipainoja ja vastuskuminauhaa myös tullut jonain päivinä käytettyä. Herkkuja en ole syönyt, mutta ulkoilusta tulee kyllä nälkä, joten ruokaa on mennyt reippaasti. Toivottavasti silti olisi paino edes vähän pudonnut. Tarkoitus yrittää saada tulevinakin viikkoina liikuttua niin paljon kuin se lasten kanssa on mahdollista ja jättää herkut vähemmälle.
 
Täällä paino nousee. Viikon saldo +2kg
Koko viikon söin nätisti ja liikuin paljon.
Eilen olikin paino aamulla sitten yli 71kg ja vetäisin ärsytykseen hirveän kasan karkkia. Ei järkevää, eikä ainakaan auta asiaa. Menkatkin pitäisi vasta viikon päästä alkaa, että en keksi muuta selitystä kuin univaikeudet. Mulla siis unirytmi aivan sekaisin helmikuusta saakka, valvon n. 2 yöllä kun ei vaan väsytä ja lapset herättää 6-7 aikaan. Eikä väsytä päivälläkään.
Suunnitelmana siis karsia taas ruokavaliosta kaikki sokeri, pasta, riisi, leipä yms. ja korvata ne kasviksilla. Myös alan popsimaan melatoniinia iltaisin, jos uni tulisi aiemmin. Kahvin juontia vähennän eli vain aamulla saan juoda sitä ja loput korvaan teellä.
 
Vihdoinkin tuntuu myös, että on täysin kuntoutunut synnytyksestä, kun poika 5kk. Ryhti pysyy hyvänä ja muutenkin energia tosi korkealla ja jaksaa kävellä pitkiä lenkkejä normaalisti. Kun äsken istuin lattialla juottamassa esikoista niin tajusin kuinka heikossa kunnossa olin vielä pari kuukautta sitten. Hyvä, että jaksoin vauvaa kantaa kunnolla. Vaikka vaivoja ei jäänyt, niin lihakset varsinkaan vatsan puolella ei kestänyt ollenkaan. Raskaana tuli käveltyä paljon, mutta tuntuu että heti kun vauva tuli pihalle niin vatsalihasten kunto romahti. Hemoglobiinikin vaikuttaa, kun se on jo 120, kun synnytyksen jälkeen kävi 60 kieppeillä. :happy:
 
Täällä mennyt ihan hyvin koko viikko, olen saanut nukuttua paremmin ja ruokailut pysynyt kurissa.
Ajattelin nyt muutaman viikon syödä vain 20g hiilaria ja sitten kasvisten muodossa vapaammin laskematta. Nyt siis 4. päivä menossa ja kalorit pyörinyt n. 1200-1600 välillä. Kellon mukaan kulutus n. 2400-2600 riippuen paljonko jaksanut liikkua. Näin isoa vajetta ei ollut tarkoitus pitää, mutta eipä se nyt näin alkuun haittaa. Motivaatiota taas löytyy!
Ihmettelen vaan missä päänsärky, joka yleensä tulee aina tässä vaiheessa. Ihana tunne kuitenkin vatsassa kun ei turvota enää. Eilen kävelylenkillä jalat tuntui tosi raskailta, mutta tämäkin menee onneksi jossain vaiheessa ohi.
 
Takaisin
Top