Painonpudotusryhmä

Mullakin tuli iloinen yllätys, kun kävin vaakalla! 71,3kg, eli yli kilo lähteny! Ihan samalla tavalla söin ku viime viikolla, sipsejäkin puoli pussia yks ilta, on tää henkimaailman hommia... :rolleyes:Neljä kiloa normaalipainoon! :)
 
71,0kg, mä en tajua. (Tai no, menkat tulossa) Joka toinen viikko tuntuu lähtevän kilo, joka toinen taas ei ollenkaan, vaikka syömiset on samanlaiset. o_O Toisaalta pitäis olla varmaan tyytyväinen, että ylipäätään paino tippuu. Ihmetyttää vaan tämä. Tippuuko teiltä muilta tasaisesti, vai onko samaa havaittavissa? Miten usein ylipäätään käytte vaakalla?
 
Kyllä minä tuossa vaa'alla pompin harva se aamu. Ei paino tietenkään sillä putoa, mutta ymmärrän, että paino vaihtelee aika paljon eikä sadoista grammoista voi päätellä mitään. Toisaalta taas jatkuva punnitseminen kertoo kyllä suunnasta. Nyt on hyvä suunta. Epätoivon hetkinä paino junnaa siinä 68kilon tietämillä, nyt on kuitenkin yleensä lähellä 67kg, joten suunta on oikea, tahti hidas ja epävakaa.
 
Mulla junnas koko helmikuun paino tuossa 71kg, kunnes ne menkat viimein suvaitsi alkaa ja kappas - 69,6kg tänä aamuna. Oon omalla kymmenelläni vihdoinkin.

Mä yritän käydä vaan kerran viikossa, että en just hätäänny joka sadasta grammasta. (Hah, tosi hyvin toimii...) Alko kyllä turhauttaa tuo junnaaminen. Mulla ei oo vuosiin ollu vaakaa, niin en muistanu, että hormonit vaikuttaa noin paljon. Eipä oo kyllä aikasemmin ollu niin tarvetta kytätäkään painoosa.
 
Multa on lähtenyt 1kg sitten viimeisimmän viestin (kirjoitettu tammikuun lopussa)... parempi kun ei mitään! Terveesti on tullut elettyä, ainakin suurimmaksi osaksi :wink tää on kyllä ollut maailman historian huonoin vuosi meidän perheessä! Vähintään kerran kuussa ollut joku epidemia tässä kämpässä:shifty: parhaillaan yritellään parantua räkätaudista:meh: minä ja pienin enää kipeenä.
 
Heippa liityn mukaan!
Painoa haluaisin pudottaa n. 7kg normaalipainon sisällä.
Nyt siis vaaka näyttää 69kg ja tavoite n. 62kg. Olin hetken raskaana ja paino nousi raskauden aikana ja km toipuessa ihan liikaa, nyt siis edelleen km jälkeen raskaus toiveena, mutta samalla painon pudotus maltillisesti, ettei kroppa menisi yhtään enempää sekaisin. Norm. ruokavaliolla tarkoitus yrittää pudottaa annoskokoja pienentämällä ja jättämällä herkut väliin. Vhh ruokavalio toimii mulla hyvin, mutta nyt jotenkin lasten kanssa kotona ollessa vaikea toteuttaa kun tuntuu että saa olla ihan koko ajan kokkaamassa ja kuunnella narinaa eri ruuasta..
 
Huh huh, nyt tullut 4 päivää peräkkäin tehtyä reipas 1,5h-2h kävelylenkki. Kuntosali kiinni, eikä kotijumppa jotenkin yhtään motivoi.
Ruokailut mennyt ihan ok, en ainakaan yli kulutuksen ole syönyt, mutta ei välttämättä kovin suurta energia vajettakaan ole tullut. Toivotottavasti painokin heilahtaa ma alaspäin.
 
Mä liityn myös! Jäi ennätykselliset 13 kg tammikuisen synnytyksen jälkeen pudotettavaa :meh:. No siitä 2 lähti nyt kahdessa viikossa herkuttomalla. Samalla tarkoitus jatkaa, siis kunnolla syömällä kaikki "5 ateriaa". Sokeri siis käytännössä vaan Pois (mä Elin alkuvuoden kahvi-suklaa ruokavaliolla). Fiilis on hyvä ja virkeä, kotikouluhässäkkä auttaa hyvin pitämään syömisrytmin kasassa. Ja reipasta ulkoilua päälle muutama tunti päivittäin.
Vielä - 11+kg
 
Onneksi aina on uusi päivä tässäkin hommassa :shy:! Tsemppiä uuteen nousuun foreverfever!(Muoks, siis laskuun, ymmärräthän..)


Täällä lähes eka tavoite saavutettu, "enää" - 10+kg..
Otin nyt lankutukset ja kyykyt mukaan ohjelmaan. Aikamoinen röllykkä tossa vatsan kohdalla :wacky:, tuntuu että vatsanahka jäi ennätyksellisen löysäksi :laughing002, eikä tuo mitään haittaa, vanha hyvinpalvellut keho saa kyllä roikkuakin! Mielenkiinnolla odotan palautuuko.
 
Voisin myös liittyä mukaan, jos saisin tästä lisämotivaatiota. Hetkeen ei ole tullut käytyä puntarilla, mutta veikkaan olevan 78kg. Pitää huomenna aamusta uskaltautua. Tavoite olisi aluksi 75kg ja jos vielä pääsisi joskus sinne 70 kiloon. Raskauden jälkeen paino oli 86kg,eli vähän on jo saanut pois. Tämä aika ei vain asiaa helpota.
 
Voisin myös liittyä mukaan, jos saisin tästä lisämotivaatiota. Hetkeen ei ole tullut käytyä puntarilla, mutta veikkaan olevan 78kg. Pitää huomenna aamusta uskaltautua. Tavoite olisi aluksi 75kg ja jos vielä pääsisi joskus sinne 70 kiloon. Raskauden jälkeen paino oli 86kg,eli vähän on jo saanut pois. Tämä aika ei vain asiaa helpota.
Ssmsnkuuloisia lukuja :grin! Mulla tämä eka tavoite oli 80 ja seuraavaksi 75-lopulta se 70. Allekin saa mennä pari kg, muttei nyt tavoitteena varsinaisesti ole. Kilo kilolta kyllä taas touhut helpottuu, jalka nousee yhä paremmin ja taas osaltaan helpottaa kulutusta.
Tsemppiä sinne!
 
Äippä x6 vau kun olet saanut hyvin pudotettua painoa, samoin nurinkehrääjä!

Mulla ei tahdo itsekuri riittää yhtään. Koko ajan tulee syötyä liikaa.
Ensiviikolla ajattelin koittaa tehdä vähän kevyempiä ruokia, niin ei haittaa, vaikka söisikin vähän liikaa :p miehen sain houkuteltua mukaan pudottamaan muutaman kilon, niin loppuu samalla se herkkujen kotiin kantaminen.
 
Hei täällä ois yksi herkkuperso äiti, joka haluais pudottaa painoa 5kg, miksei enemmänkin. Toiveena olis toinen lapsi ja tärppäys mahdollisuus paranisi huomattavasti jos onnistuisin. Nyt -1kg lähteny ja vielä ois kiva ainakin 4kg saada pois, niin olisin ennen esikoista painossani. Raskaana mulle tuli jotain 10 kiloa ja kaikki jäi synnärille, sekä vielä yksi ylimääräinen kilo. 5kg on tullut salakavalasti iloisen vauva-arjen mukana ja ne ois tarkotus saada pois. :angelic:
 
Käytiin miehen kanssa eilen 4km vaunulenkki. Nyt vasta huomasin, että selkä kipeytyy jotenkin nopeasti. Vatsalihasten erkaumaa en ainakaan ite tunnustelemalla tuntenu, mutta voi kyllä olla läskit edessä. :happy: Nyt ruennu tukiranka tuntuun ikäänkuin ''heikolta'', eli kai se sitten erkaumaa synnytyksestä ois. Onko muilla kokemusta, miten mennyt? Mulla toki vasta 4kk synnytyksestä.
 
Takaisin
Top