Tyttö vai poika?

Oireet on niin erilaiset kuin tytöstä, että veikkaan poikaa. Mutta mene ja tiedä. Rakenneultraa odotellessa
 
Mies pani merkille että syön/himoitsen herkkuja enemmän kuin ekassa (poika)raskaudessa. Hmm hmm... :p
 
Mä veikkaan poikaa, kun on samantien niin pömppismaha ei kysytty ultrassa, minusta on mukava yllätys vasta syntymähetkellä tietää kummalla sukupuolella perheemme kasvaa
 
Kahdesta aiemmasta tytöstä on ollut tyttöolo. Nyt ei ole oloja kumpaankaan suuntaan. Poika olisi eksoottinen yllätys :grin kahden tytön jälkeen, mutta tyttötriokin kuulostaa ihanalta :Heartred
 
Selkeä poikafiilis, tunne on niin vahva että varmasti häkeltyisin ja miettisin onko lapseni mahassa vaihtunut jos rakenneultrassa paljastuisikin tyttö. Fiilis on niin vahva että olen jopa ostellut pikkuiselle jo vaatteita jota en kyllä ikimaailmassa tytöllä pitäisi. :grinOlen myös katsonut kaikki maailman testit läpi ja jokaisesta lupaili kyllä sitä poikaa. Molemmat olisivat silti yhtä tervetulleita.
 
Tällä hetkellä veikkaisin poikaa, saa nähdä muuttuuko arvaus vielä ennen rakenneultraa. Oon aina vähän enempi toivonut tyttöä ja mulla ois tytölle nimiehdotuksia vaikka kuinka, pojalle ei yhden yhtä. Nyt kuitenkin on mieli alkanut muuttua ja tuntuisi, että poika sopisi meidän perheeseen oikein hyvin. No, ei sillä sukupuolella mitään väliä, mutta uskoisin, että halutaan ultrassa tietää jos se vaan olisi mahdollista.
 
Tällä hetkellä veikkaisin poikaa, saa nähdä muuttuuko arvaus vielä ennen rakenneultraa. Oon aina vähän enempi toivonut tyttöä ja mulla ois tytölle nimiehdotuksia vaikka kuinka, pojalle ei yhden yhtä. Nyt kuitenkin on mieli alkanut muuttua ja tuntuisi, että poika sopisi meidän perheeseen oikein hyvin. No, ei sillä sukupuolella mitään väliä, mutta uskoisin, että halutaan ultrassa tietää jos se vaan olisi mahdollista.

Mun arvaus vaihtui jossain vaiheessa tytöksi ja tänään aamulla ennen ultraa kun asiaa mietin, ei ollut haisuakaan kumpi siellä vatsassa asustaa. No, eka arvaus ois mennyt oikeeseen eli poika olisi tulossa meille
 
Poika. Helppo alku, ei juuri yökötyksiä, virkeä olo ollut. Rakenneultrassa veikkasi poikaa, ja samaa ovat sanoneet myöhemmissäkin ultrissa. Myös lapsivesinäyte vahvisti tämän. Mikäpäs siinä, sitten olisi meidän taloudessa yhtäpaljon kumpiakin. :)
 
Täällä raskaus oireineen hyvin samanlainen kun esikoisesta, joten veikkasimme molemmat tyttöä ja toinen tyttöhän sieltä on tulossa ❤️
 
Takaisin
Top