Pulinaketju

Ei ne nyt ihan rusinana pitäis olla, kun välillä ovistakin tyrkkää. Vaan niinhän se menee, että rusinan suuntaan sitä menossa ollaan kovaa vauhtia. Vois nyt yhdet vauvat saada syliin, niin sittenhän sekään enää haittasi.

Täällä niin tylsä vaihe. Ootellaan taas parisen viikkoa, että näkyykö oviksesta merkkejä. Mutta tuo vuoto kummastuttaa. Ei se niukka haittaa, jos ei veny taas viikoiksi.
No se. Aina jotain kummaa. Ei tuu toisaalta elämä tylsäksi. No, jospa se ny oikeesti olis vaan napakka vuoto ja sillä hyvä. Plussaa kohti
 
No se. Aina jotain kummaa. Ei tuu toisaalta elämä tylsäksi. No, jospa se ny oikeesti olis vaan napakka vuoto ja sillä hyvä. Plussaa kohti
No totta. Aina saa hämmästellä jos jotakin. Nyt vaikuttaa hieman yltyvän vuoto, en olisi uskonut tästäkin ilahtuvani. Jes. Plussaa kohti ja skabat jatkuu.
 
Nyt kun @KaarinHa pääsi sanomasta, täälläkin otettiin itsenäistymisaskel. Lapsi on siis nukkunu mun /meidän vieressä tän pian 2v. Ja nukahtanu rinnalle aika lailla joka kerta. Nyt halus omaan sänkyynsä :eek::rolleyes: Sinne se nukahti itsekseeno_O
 
Hyvää kesäaikaa kaikille :happy093, toivotaan hyviä munia ja eloisia siimahäntiä itse kullekin!
On hienoa jos huomenna nukutaankin seitsemään sen kuutosen sijaan :excited001.. Niin että minne se pikkuvauvaaika hävisi? Tolla on jo ennalta-arvattavuutta, rytmiä ja hymyä :shy:. Ja koko on mallia pötkylä sen myttysen sijaan. Katkeransuloista tämäkin, kohta meillä on vaan teinejä :wacky:.
No niin, koitetaan jaksaa uusi viikko kotikoululaisten ja eristyksen kanssa - onneksi te olette siellä jakamassa tämän kaiken :Heartred
 
Nyt kun @KaarinHa pääsi sanomasta, täälläkin otettiin itsenäistymisaskel. Lapsi on siis nukkunu mun /meidän vieressä tän pian 2v. Ja nukahtanu rinnalle aika lailla joka kerta. Nyt halus omaan sänkyynsä :eek::rolleyes: Sinne se nukahti itsekseeno_O

No niin! Tilanne lienee toisaalta helpotus, mutta toisaalta kauhean haikeaa :shy:

Minulla iso haikeus oli viime vuonna alkukesän korvalla kun poika muutti omaan huoneeseensa :confused: Toisaalta olin NIIN helpottunut kun sain oman makuuhuoneeni taas kokonaan itselleni, mutta toisaalta kaipasin poikaa samaan huoneeseen. Meni kyllä monta kuukautta ennen kuin osasin oikeasti nukkua rauhassa. Itkuhälytin tosin on vieläkin joka yö päällä edelleen, kun pidän sekä pojan huoneen oven että myös oman huoneeni oven kiinni öisin, kun en halua kissojen häiritsevän kummankaan unta.

Poika ei ole koko tänä aikana halunnut minun sänkyyni kuin ehkä 2-3 kertaa, enkä suostunut silloinkaan. Ne olivat sellaisia tilanteita, että poika varmaan näki pahaa unta ja heräsi itkemään kovasti, mutta sain hänet kuitenkin rauhoittumaan sylissä ja kerroin samalla, että voi mennä omaan sänkyynsä, istun vieressä sen aikaa että nukahtaa. Hyvin sitten rauhoittui nukkumaan suht nopeasti.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä tyttö nukkuu edelleen meidän välissä. En ole edes yrittänyt vielä opettaa omaan huoneeseen nukkumaan. Ikää nyt 3v10kk. Joskus olen nostanut päiväunilla omaan sänkyyn. Nyt kotona ollessa on jätetty päiväunet väliin kokonaan. Parempi että nukkuu nyt pitkät yöunet että me jaksetaan töissä nyt kun joudutaan tekemään vuorotyötä kummatkin ja läpystä vaihto tytön vahtimisessa.
Nyt pari viikkoa on ekan kerran joutunut opettelemaan nukkumaan menemistä isän kanssa. Mä olen tähän asti muutamaa iltaa lukuun ottamatta nukuttanut tytön aina kainalossa yöunille. Ihan hyvä että oppii nyt nukahtamaan jonkun muun kuin äidin kanssa. Ekat illat oli kyllä menneet itkuksi.
 
Meillä kuopus lopetti imetyksen ihan itse 1v5kk. Halusi muuttaa omaan huoneeseen, en muista tarkkaa ikää, mutta olisiko ollut siinä 2+v, kun osasi sanoa, että haluaa omaan huoneeseen nukkumaan, koska isi kuorsaa.
 
No niin! Tilanne lienee toisaalta helpotus, mutta toisaalta kauhean haikeaa :shy:

Minulla iso haikeus oli viime vuonna alkukesän korvalla kun poika muutti omaan huoneeseensa :confused: Toisaalta olin NIIN helpottunut kun sain oman makuuhuoneeni taas kokonaan itselleni, mutta toisaalta kaipasin poikaa samaan huoneeseen. Meni kyllä monta kuukautta ennen kuin osasin oikeasti nukkua rauhassa. Itkuhälytin tosin on vieläkin joka yö päällä edelleen, kun pidän sekä pojan huoneen oven että myös oman huoneeni oven kiinni öisin, kun en halua kissojen häiritsevän kummankaan unta.

Poika ei ole koko tänä aikana halunnut minun sänkyyni kuin ehkä 2-3 kertaa, enkä suostunut silloinkaan. Ne olivat sellaisia tilanteita, että poika varmaan näki pahaa unta ja heräsi itkemään kovasti, mutta sain hänet kuitenkin rauhoittumaan sylissä ja kerroin samalla, että voi mennä omaan sänkyynsä, istun vieressä sen aikaa että nukahtaa. Hyvin sitten rauhoittui nukkumaan suht nopeasti.
Niimpä. Onhan se tavallaan haikeaa mutta toisaalta tälleen kaikki nukkuu paremmin. Mun mielestä se on ylipäätään isoin plussa eikä tuo toki metriä kauemas vielä kadonnut.
Lapsi nukkui 06 asti ilman ainoatakaan heräämistä, vieressä havahtui yleensä 1-3x yössä :grin. Toki voi tottakai olla sattumaakin. Mutta joo, en mä ny vielä lopullisesti liputa, aina tulee vaiheita ja vaiheita.. :p
 
Tein typeryyttäni vielä yhdet tikut, en tee enää. Ke olis se gyne. Yö meni taas hikoillessa ja naama kukkii. Eilen seksiessä saharalla mentiin pahemman kerran. Ei oo harmooni täällä vireessä ollenkaan. Per..koko pska.
 
Lapsi nukkui 06 asti ilman ainoatakaan heräämistä, vieressä havahtui yleensä 1-3x yössä :grin. Toki voi tottakai olla sattumaakin. Mutta joo, en mä ny vielä lopullisesti liputa, aina tulee vaiheita ja vaiheita.. :p

Meillä kävi niin, että kun ensimmäisen kerran laitoin pojan vauvana omaan sänkyynsä yöunille, niin sehän nukkua posotti muistaakseni ainakin kuusi, vai oliko jopa kahdeksan tuntia putkeen, kun ennen sitä heräsi monta kertaa yössä tissille parisängyn toisella puoliskolla nukkuessaan. Itsehän heräilin sinä yönä moneen kertaan, kun tilanne oli niin outo :grin Kyllä se kuitenkin siinä vaiheessa vielä muuttui, että heräili öisin tissille vielä ptkään, mutta niin pitikin kun oli vielä niin pieni vauva.

Sitä en nyt kyllä muista, milloin yöimetykset loppuivat kokonaan, olisiko ollut joskus viime vuonna loppukesästä, olisikohan ollut suurin piirtein niihin aikoihin, kun iltaimetys jäi pois.
 
Meillä kävi niin, että kun ensimmäisen kerran laitoin pojan vauvana omaan sänkyynsä yöunille, niin sehän nukkua posotti muistaakseni ainakin kuusi, vai oliko jopa kahdeksan tuntia putkeen, kun ennen sitä heräsi monta kertaa yössä tissille parisängyn toisella puoliskolla nukkuessaan. Itsehän heräilin sinä yönä moneen kertaan, kun tilanne oli niin outo :grin Kyllä se kuitenkin siinä vaiheessa vielä muuttui, että heräili öisin tissille vielä ptkään, mutta niin pitikin kun oli vielä niin pieni vauva.

Sitä en nyt kyllä muista, milloin yöimetykset loppuivat kokonaan, olisiko ollut joskus viime vuonna loppukesästä, olisikohan ollut suurin piirtein niihin aikoihin, kun iltaimetys jäi pois.
Joo kakkosen yöimetykset jäi 1,5v itsekseen eikä enää palanneet. Imetin muuten kaikkineen lähes 3v. Mut tokihan kaikki heräily ei imetykseen liity jatkossakaan. Kun meillä tuli muutto 4v kohdalla keskimmäinen halus patjalle meidän huoneeseen ja nukkui vuoden siinä. Sit siirtyi kivuttomasti omaan huoneeseen.
Tää kolmas on tänne saakka kaivannu tissiä aina havahtumiseen joten olisin onnellinen jos yöimetys nyt jäisi lopullisesti.
Toisaalta esikoinen jota en imettäny kun sen noin 3kk huusi vauvana yöt ja heräili muutenkin tuhottomasti varmaan 4v asti. Siitä asti on nukkunu kuin tukki ja nyt 10,5v nukkuis edelleen melkein 12h eikä saa kirveelläkään hereille :hilarious:
 
Miehen veli ilmoitti juuri vauvauutisen. Olivat hoidoissa. Miehen veli 37, puoliso 30. Mun pitäisi olla iloinen. Sen sijaan itkin :sad001 Ihan naurettavaa, kun toisilla ollu työn ja tuskan takana. On vaan niin kova kuume :sad010
 
Kuravettäpä hyvinkin. Vähän jännällä odotan huomista gyneä, yleensä ne ei juur kuuntele ihmisen kropan oloja vaan tuijottaa ”yleensä näin”-oppikirjaa. Yks ainoa lapsettomuusgyne sanoi kerran että potilasta pitäs kuunnella useammin. Moni on pihalla mutta yhtä lailla moni tietää kroppansa vaiheet ja erot normaaliin.
Haluan kuulla saarnan siitä miks lähete edes tehtiin kun ikää ja lapsiakin on
 
Täällä koetettu vähentää nettisurffailua ja keskittyä kaikkeen muuhun... Tekee ihan hyvää välillä ottaa etäisyyttä puhelimeensa, joka välillä tuntuu liimautuvan käteen.

Eilen käytiin taas tiukkaa keskutelua teinin kanssa koulunkäynnistä, hän mielellään makoilisi peiton alla ja suorittaisi sieltä oppituntejaan... Ei onnistu. Aamulla noustaan "kouluun" normaalisti ja oppitunnit hoidetaan keittiöpöydän äärellä, jossa ei ole mitään ylimääräisiä virikkeitä käsillä. Jurnuttaahan tuo, ja koettaa aina kepillä jäätä, mutta seuraava rankku on luuri pois ja pelikoneet kiinni siihen saakka kun hommat onnistuvat. Ei muuten tarvinnut tänä aamuna patistella ja vessankin pesi murahtelematta kotsan tuntitehtävänä, uuninpesu odottaa vielä että saan pesuainetta haettua kaupalta.
Natsimutsi olen varmaan, mutta en halua että edes opettelevat vetelehtimään, eikä sitä koulua normaalistikaan käydä selällään.

Omaa napaa... Alavatsa kivistellyt viikon verran, eikä kosteudesta ole pulaa. Tissit jyrähti helliksi lauantaina, ovista odottelin sunnuntaille jos kierto olisi normaali... Taitaa vaan tämän kurpan keho olla edelleen sekaisin, enkä usko oviksenkaan olleen, koska yleensä nippailut loppuu siihen. Ja kun menkat tuli heti jälkivuodon perään ilman taukoja niin jotenkin en nyt osaa edes lukea olojani.
Onneksi ulkona paistaa taas aurinko ja päästään kohta aamupäivän lenkille...
Puolisolla mahdollisesti uusi työurakka alkaa parin viikon päästä, haluaisi kyllä vain olla kotona kun tuo virus jyllää edelleen. Poikien kotikoulu jatkuukin kuukaudella eteenpäin, mutta onneksi pääsääntöisesti hyvin on sujunut.
Itse tehtailin lankatilausta, sain juuri valmiiksi siskolle ylipolven villasukat, joten uutta projektia voi aloittaa

Hyvää maaliskuun viimeistä päivää... Huomenna juodaankin kuravettä
Tsemåpiä oloihin. Peittoja vaan heilumaan jokatapauksessa!

täälläkin siis kroppa sekaisin. Kp17 menossa ja yhdyntä on kivuliasta ja kuivaa, samalla kuitenki esim veskissä tulee ”ovisliman” näköistä. Lämmöt on aamuisin edelleen 36.7-37.0 niinku olleet käytännössä koko viime oviksesta tai ”oviksesta”.
 
Kuravettäpä hyvinkin. Vähän jännällä odotan huomista gyneä, yleensä ne ei juur kuuntele ihmisen kropan oloja vaan tuijottaa ”yleensä näin”-oppikirjaa. Yks ainoa lapsettomuusgyne sanoi kerran että potilasta pitäs kuunnella useammin. Moni on pihalla mutta yhtä lailla moni tietää kroppansa vaiheet ja erot normaaliin.
Haluan kuulla saarnan siitä miks lähete edes tehtiin kun ikää ja lapsiakin on
No täälläkin sitä gyneä ootellaan mukana. Onko aamusta?

Täällä reipasta vuotoa ollunna. Vaikuttaa vielä lupaavalta.
 
No täälläkin sitä gyneä ootellaan mukana. Onko aamusta?

Täällä reipasta vuotoa ollunna. Vaikuttaa vielä lupaavalta.
Hyvä. Lupaavaa että vuotaa.
Puolen pv jälkeen vasta :wtf:

olo on edelleen aivan jyrän alle jääny. Tukka rasvoittuu puolessa päivässä, naama kukkii. Väsyttää ja palelee. Yöt hiottaa. Lämmöt edelleen 37. Aivan samaa ku sillon kysta kierrossa. VMP
 
Täällä koetettu vähentää nettisurffailua ja keskittyä kaikkeen muuhun... Tekee ihan hyvää välillä ottaa etäisyyttä puhelimeensa, joka välillä tuntuu liimautuvan käteen.

Eilen käytiin taas tiukkaa keskutelua teinin kanssa koulunkäynnistä, hän mielellään makoilisi peiton alla ja suorittaisi sieltä oppituntejaan... Ei onnistu. Aamulla noustaan "kouluun" normaalisti ja oppitunnit hoidetaan keittiöpöydän äärellä, jossa ei ole mitään ylimääräisiä virikkeitä käsillä. Jurnuttaahan tuo, ja koettaa aina kepillä jäätä, mutta seuraava rankku on luuri pois ja pelikoneet kiinni siihen saakka kun hommat onnistuvat. Ei muuten tarvinnut tänä aamuna patistella ja vessankin pesi murahtelematta kotsan tuntitehtävänä, uuninpesu odottaa vielä että saan pesuainetta haettua kaupalta.
Natsimutsi olen varmaan, mutta en halua että edes opettelevat vetelehtimään, eikä sitä koulua normaalistikaan käydä selällään.

Omaa napaa... Alavatsa kivistellyt viikon verran, eikä kosteudesta ole pulaa. Tissit jyrähti helliksi lauantaina, ovista odottelin sunnuntaille jos kierto olisi normaali... Taitaa vaan tämän kurpan keho olla edelleen sekaisin, enkä usko oviksenkaan olleen, koska yleensä nippailut loppuu siihen. Ja kun menkat tuli heti jälkivuodon perään ilman taukoja niin jotenkin en nyt osaa edes lukea olojani.
Onneksi ulkona paistaa taas aurinko ja päästään kohta aamupäivän lenkille...
Puolisolla mahdollisesti uusi työurakka alkaa parin viikon päästä, haluaisi kyllä vain olla kotona kun tuo virus jyllää edelleen. Poikien kotikoulu jatkuukin kuukaudella eteenpäin, mutta onneksi pääsääntöisesti hyvin on sujunut.
Itse tehtailin lankatilausta, sain juuri valmiiksi siskolle ylipolven villasukat, joten uutta projektia voi aloittaa

Hyvää maaliskuun viimeistä päivää... Huomenna juodaankin kuravettä
Hyvä sinä, että pidät teinin ruodussa :woot: Tsemppiä sinne!

Itse vietin tänään työpöydän ääressä yli 7h, joista suurimman osan teinien kanssa :grin
 
Takaisin
Top