Plussa vai ei?

Nämä tein samalla, ystävä jolla oli vahvemmat viivat pc:ssä sai tuohon 2-3. Yllätys oli kova kun tuon tein:happy:
 

Liitteet

  • 20200129_081744.jpg
    20200129_081744.jpg
    22.2 KB · Katsottu: 371
Ja tuntuu kyllä ettei tuo voi pitää paikkaansa koska ovulaatio on suunnilleen tiedossa testien takia.. kyllä ihmiskeho on omituinen
 
Tänään vasta tasan 4. Onneks pääsen verikokeisiin ja sit varhaisultraan jos ei vuotoja tms outoa tuu. Hassuja nää testit, sekottaa vaan päätä enemmän
 
Täältä ei ole erikoisempaa kerrottavaa. Tänään dpo 11 (viikkoja olis 3+6). Testit näyttää puhdasta negaa. Eiköhän pian täti kurvaa paikalle.
 
Mä oon se joka pari sivua sit laittoi niitä rfsu haamuviivoja/viivanpaikkoja. Tein nyt aamusta pc liuskan ja samanmoinen haamu tuli :bored: kp 34/28, oviksesta en nyt osaa enää sanoa..
C6C5D81A-53D9-4B32-A621-AC73256F49EE.jpeg
 
Mä oon se joka pari sivua sit laittoi niitä rfsu haamuviivoja/viivanpaikkoja. Tein nyt aamusta pc liuskan ja samanmoinen haamu tuli :bored: kp 34/28, oviksesta en nyt osaa enää sanoa..View attachment 85876

Kyllä tuo minusta haamulta näyttää, tee parin pv päästä uudestaan tai sitten digin. Voi olla et ovuloinut myöhemmin. Mulla käynyt niin ja sikiö oli sitten 2 viikoa pienempi kuin piti menkojsta laskien.
 
Mä oon se joka pari sivua sit laittoi niitä rfsu haamuviivoja/viivanpaikkoja. Tein nyt aamusta pc liuskan ja samanmoinen haamu tuli :bored: kp 34/28, oviksesta en nyt osaa enää sanoa..View attachment 85876

Voi olla viivanpaikka, pc kun uudistu niin sen jälkeen oon saanut siihen viivanpaikkoja ja muutaman tollasen tosi vahvankin :/ Sulla tosin menkat myöhässä joten jos ovis ollut myöhään niin voihan tuo vahvistua :)
 
Voi olla viivanpaikka, pc kun uudistu niin sen jälkeen oon saanut siihen viivanpaikkoja ja muutaman tollasen tosi vahvankin :/ Sulla tosin menkat myöhässä joten jos ovis ollut myöhään niin voihan tuo vahvistua :)

Onko tää totta? Koska minäkin oon saanut pc ihan värillisen viivan ja taisi vaan olla viivanpaikka.. Pohdin silloin että eikö näihinkään voi enää luottaa. :sour:
 
Dpo10 ja ihan niinkuin jotakin näkyisi?:nailbiting: Onko pelkkä viivanpaikka? Vai näettekö mitään?:grin Pitää käydä huomenna ostamassa lisää testejä
 

Liitteet

  • FDD8F7B6-8A60-450D-936D-F412472BEF61.jpeg
    FDD8F7B6-8A60-450D-936D-F412472BEF61.jpeg
    20.3 KB · Katsottu: 439
Eilen aamulla tehnyt testti vaikutti ensin negalta kun oli märkä ja en enempää jaksannut katella sitä mutta myöhemmin palasin katsoa vaan huvikseen kun se oli vähän jo alkanut kuivua ja siinä oli selkeesti toinen viiva, vaaleanpunainen mutta tosi haalea, kumminkin selkeesti erottuva. Vertaisin muihin testeihin ja sen edellisen päivän ja niistä ei ollu mitään verrattuna tuohon.

Kummiskin tänään sitten kun se oli kokonaan kuivunut siellä ei näkyny mitään tai sitten tosi haaleista viiva. Pc testti kysessä, aina mulla ollut luotettava, ei ikinä sattunut tollei.

Mitä mieltä? Tänään 3+4 pitää olla.
 
Eilen aamulla tehnyt testti vaikutti ensin negalta kun oli märkä ja en enempää jaksannut katella sitä mutta myöhemmin palasin katsoa vaan huvikseen kun se oli vähän jo alkanut kuivua ja siinä oli selkeesti toinen viiva, vaaleanpunainen mutta tosi haalea, kumminkin selkeesti erottuva. Vertaisin muihin testeihin ja sen edellisen päivän ja niistä ei ollu mitään verrattuna tuohon.

Kummiskin tänään sitten kun se oli kokonaan kuivunut siellä ei näkyny mitään tai sitten tosi haaleista viiva. Pc testti kysessä, aina mulla ollut luotettava, ei ikinä sattunut tollei.

Mitä mieltä? Tänään 3+4 pitää olla.

Nykyään pc on myös petollinen :sad001
 
Eilen aamulla tehnyt testti vaikutti ensin negalta kun oli märkä ja en enempää jaksannut katella sitä mutta myöhemmin palasin katsoa vaan huvikseen kun se oli vähän jo alkanut kuivua ja siinä oli selkeesti toinen viiva, vaaleanpunainen mutta tosi haalea, kumminkin selkeesti erottuva. Vertaisin muihin testeihin ja sen edellisen päivän ja niistä ei ollu mitään verrattuna tuohon.

Kummiskin tänään sitten kun se oli kokonaan kuivunut siellä ei näkyny mitään tai sitten tosi haaleista viiva. Pc testti kysessä, aina mulla ollut luotettava, ei ikinä sattunut tollei.

Mitä mieltä? Tänään 3+4 pitää olla.
Rsfu:n punainen paketti on paljon parempi entä Pc :)
 
Liian aikasin taisin mennä iloitsemaan :sad001 Tämän päivän testissä ei omaan silmään näy mitään. Kolme vuotta yritystä takana ja on tämä vain joka kuukausi yhtä raastavaa.
 

Liitteet

  • 1B65DB46-9F22-49B1-9E85-71EB0398E5A2.png
    1B65DB46-9F22-49B1-9E85-71EB0398E5A2.png
    148.8 KB · Katsottu: 303
Liian aikasin taisin mennä iloitsemaan :sad001 Tämän päivän testissä ei omaan silmään näy mitään. Kolme vuotta yritystä takana ja on tämä vain joka kuukausi yhtä raastavaa.

Olen pahoillani :HeartredHoitoja onko ollut/tulossa?
 
Takaisin
Top