Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä pitäisi nyt lähiaikoina kysellä meidän hoitopaikasta hus, että tarjoavatko enää kolmannen raskauden mahdollisuutta ja mahdollisesti toista lasta kotiin asti :)kaiken komplikaatioiden(kohtutulehdus, kohdunrepeäminen, verenmyrkytys) ja ennenaikaisen syntymän myös ensimmäisen raskauden päättyneen lapsen menetyksen jälkeen. Onko siis lääketieteelistä estettä, että kroppa voisi ottaa raskauden vastaan vai onko komplikaatiot tehnyt hallaa kropalle, etten raskaudu edes ivf hoidoilla. Jos pystyy hoitoja tarjoamaan voitaisiin mennä miehen armeijan jälkeen. Heitsu 37kp
 
Kuinka te saatte plussia ovistesteihin? Mä en oo ikinä saanut yhtäkään plussaa! Korkeintaan jotain haljuja viivoja. Mihin aikaan päivästä te teette testit? Kuinka kauan ootte sitä ennen käymättä vessassa? Noissa mun testeissä lukee, että pitäis olla vähintään 4h edellisestä vessakäynnistä, pitäis välttää juomista sen ajan ja ei saa tehdä aamun ekasta pissistä. Aika hankala yhtälö mulle tollanen. Aiemmin oon kokeillut testejä joskus 18-19 aikaan ja nyt sit 13-14 aikaan, mut ihan yhtä huonolla menestyksellä. En mä tajua miks mä ees ostan noita, kun en mä ikinä saa niihin plussaa. Todistetusti oon kuitenkin ainakin 2 kertaa ovuloinut, kun 2 lasta jo löytyy ja niissäkin kierroissa testejä tein, kun plussa tuli. :grin

Vähän hankala tietää millon ovulaatio on, kun ei mulla tuu sillon oikein mitään selkeitä oireita. Ja nyt on pari edellistä kiertoa ollut omituisen lyhyitäkin, niin mun puhelinsovelluksen mukaan ovikset olis ollut nyt edellisissä kierroissa kp 13, 11 ja 10. Tänään siis kp 9 ja ihan tosi haalea viiva taas testiin.
Harvoin testailen, mutta oon aamun ekasta testannut, eipä se muuten etenkään työpäivinä onnais. Ja oon niin epävarma tulkitsemaan viivoja, että clearblue mulle ainoo järkevä tai sit mennä ilman.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Päätin jo, etten testaa ennen kuin menkat on myöhässä. Mutta loppukuulla on yhdet kolmekymppiset juhlittavana, ja alkoholia kuitenkin tarjolla :rolleyes:
Niin monesti vaan oon nähnyt testissä jotain, mitä siinä ei sit olekaan. Jotenkin tympeetä, jos taas käy niin. Jää rakkaan ihmisen juhlat juhlimatta (vaikka totta kai selvinpäin voi juhlia. Tässä vaiheessa vaan en tahtoisi yrityksestä kertoa), ja sit jos jää se raskauskin saamatta.

Mietin jo pitäiskö netistä tilata isompi satsi niitä testejä. Kerkeisi vielä hyvin tulla ja olisi halvempia. Ja onhan tässä tosiaan yritys menossa, eiköhän ne tule testattua. Ja liian aikaisin vielä :hilarious:

Onko toi raskauskeiju se paras sivu tilata? Se tuntuu mainittavan aika usein
 
Mä oon tilannu vähän molemmista kotitesti tai raskauskeiju. Riippuu mitä oon hakenu. Kotitestillä ei oo niitä herkkiä first response-testejä ja sit taas kun mä tykkään niistä sofin testeistä niin muistaakseni niitä on vaan kotitestillä.
Ja kotitestillä ilmaiset postit kun tilaa yli 10€:lla (mikä nyt tulee heti täyteen:grin)

Muok. Ja pc liuskat on noissa kalliita. Maksavat 4,90€ kun kaupassa ovat n.2€. Muutenkin mun mielestä ovistestit (esim. CB) on halvempia noissa, mutta r-testeissä ei kauheeta eroa ole apteekin hintaan.

Ja jos haluaa CB viikko digiin suomenkielisen tekstin niin täytyy hakea apteekista. Noissa tulee englannin kielisenä.:hilarious:
Vaikka se on se ja sama millä kielellä teksti on. Kunhan tarkoittaa "raskaana" ja tulis mahdollisimman pian kiitos.:p
 
Muokattu viimeksi:
Mä käytän raskauskeijun herkkiä ovistestejä ja niillä kyllä plussannut. Mulla ei muut testit oo oikein toimineet. Nuo on vielä halpojakin ja tupsahtaa vaan postiluukkuun.
Oireisiin en yhtään kans voi luottaa! Mies sanoo aistivansa mun ovulaation ja usein näin onkin. :grin

Mutta siis mä testailen otolliseen aikaan aamupäivästä, sekä iltapäivästä/alkuillasta, jotta varmasti saan oviksen kiinni. Eli 2x / pvä. Mulla oviksen ajankohta kyllä heittelee. Normaalisti ollu kp 20, mutta esim viime kierrossa kp 15. Ja aloitan jo useamman päivän etukäteen testailut, joten se
muutamakin viikko voi mennä testaillessa.

Toisilla LH huippu on tosiaan kovin nopea ja tällöin juurikin neuvotaan testamaan muutama kerta päivässä. Itsellä plussa kyllä näkyy sen 12-24h.
Limat tulee yleensä juuri viime hetkellä, niin jos niitä aina odottelisin olisin varmasti jo myöhässä.

Itse testaan lähinnä puhtaasta mielenkiinnosta että osaanko lukea omaa kehoani lainkaan. Ja toistaiseksi on osoittautunut vähän haastavaksi. :shy:
Täytyy varmaan ite testailla nyt kans 2krt/pv. Ei kyllä tuu onnistumaan kaks kertaa päivässä niin, että pidättäis ja välttäis juomista sen tarvittavan ajan, mut jos nyt lähelle ees pääsis. Mulla on tänään illalla treenit, jossa tulee juotua reilummin vettä, niin se vähän hankaloittaa tän illan testiä. Ja huomenna työpäivä mikä taas hankala aamupäivätestauksen kannalta jne.
 
Sporttis, En oo koskaan mitenkään pidätellyt (toisin kuin raskaustesteihin) ja laihastakin pisusta plussan saanut joten en usko että on niin tarkkaa. :)

Nyt kun lukasin ohjeen niin noissa Raskauskeijun sanotaan että vältä juomista 2h ennen testiä.
 
Mie täällä lasken silti kiertopäiviä ja ovulaatioita vaik tiiän, et ei mielellään vois raskautua nyt. Mieski kiikkuu kahden vaiheilla, välillä käskee lopettaa puhumisen vauvasta ja seuraavassa hetkessä itekkin alkaa puhumaan:pompus:

Ärsyttää niin suunnattomasti, et pitää odotella kesäkuuhun asti vaik olo on jo nyt hyvä:mad: Ainoostaan odottelen tässä tietoa onko mulla taipumusta tulppiin vai oliko nyt sattumankauppaa.

Mulla peukut teille muille pystyssä, että nappaisi :thumright
 
No niin gyne käynti takana.
Hyvät uutiset oli, että nyt ovis on todennäköisesti tapahtunut koska keltarauhanen löytyi. Se nostaa ehkä liikaakin toiveita tähän kiertoon. Pitäs rauhassa vaan ottaa.
Määräsi nyt vaan metformiinia ja letrot sit vasta keväällä jos näin ei tärppää.
Vähän harmittaa kun en oikeen usko, että pelkällä metformiinilla nappais mut näillä mennään nyt. Jää siihen sit kolme kiertoo aikaa kokeilla letroja.
Täytyy vaan kunnolla parantaa ruokailua. Syksyllä lähti hyvin käyntiin mut on myöhemmin valunut vanhaan tuttuun tuo ruokailu. Onneks metformiinista voi olla apua painon pudotuksessa. Viimeksi sain -5kg/6kk Sen avulla.:)

Dpo3
 
Flo ennustaa, että 11 päivää kuukautisiin. Rinnat tuntuu vähän kipeiltä, mutta vielä ei oo alkanut se perus ärsytys. Vaan eiköhän sekin ensi viikon aikana viimeistään saavu :rolleyes:
 
Flo ennustaa, että 11 päivää kuukautisiin. Rinnat tuntuu vähän kipeiltä, mutta vielä ei oo alkanut se perus ärsytys. Vaan eiköhän sekin ensi viikon aikana viimeistään saavu :rolleyes:
Testasitko ovista tässä kierrossa?
 
Onkohan mun kierto nyt sit pysyvästi lyhentynyt. Aiemmin mulla oli säännöllinen 26pv ja nytkin ensimmäinen oli sen verran. Seuraava oli 24pv ja sitä seuraava 23pv. Nyt menossa kp13 ja entisen kierron mukaan ovulaatio olis tänään. Ei oo kyllä mitään oireita siihen suuntaan. Oireitahan mulla on muutenkin tosi vähän, mut nyt kiinnitin huomiota, kun kp10 jäi aamun ekalla vessareissulla pyyhittäessä paperiin kirkasta venyvää limaa. Tätä oli siis vähän enkä normaalisti olis kiinnittänyt siihen edes huomiota, mut nyt aloin miettimään, että olikohan se kuitenkin ovulaatiosta johtuvaa. Muuten ollut näinä viime päivinä taas sitä perinteistä vetistä ja vähäistä vuotoa. Aamulämpöjä oon mittaillut nyt kans, niin niissä tuli 0.5 asteen droppi kp 11. Kp12 lämmöt pomppas takas normaaliin. Nyt tosiaan kp13 ja vv ei enää oikeastaan ollenkaan. Vähän hankalaa yrittää tulkita näitä oireita, kun ne on niin vähäisiä. o_O

Ai niin ja testejäkin oon nyt tehnyt, mutta en oo saanut niihin edes kunnolla näkyviä viivoja. Oon testaillut sekä aamupäivällä että illalla ja jopa 4.5h pidätyksellä, mut ei mitään! Tosin en sit tiedä aloitinkin testauksen vähän liian myöhään. Nyt on testit joka tapauksessa loppu enkä osta niitä kyllä enää lisää, kun en mä niihin ikinä mitään saa. :confused:
 
Kp 14 ovistestiin plus, joten flo ennustaa oviksen kp 15. Tänään kp 19, piinailut meneillään.

Mulla on kans pari viimestä kiertoa ollut kp 24-25,kun normisti 28-30, pohdin kans, että onko tää nyt pysyvää?
 
En olekaan tänne hetkeen kirjoitellut. Menossa kp21 ja dpo7, oireita yritän olla kyttäämättä. Tosin nyt ei ole edes oireita mitä kytätä. Ovulaation aikaan ollut tissiaristus katosi (vaikka parissa edellisessä kierrossa kesti menkkoihin asti) eikä alavatsalla tuntemuksia. Eilen illalla dpo6 tuntui vasemmalla puolella kohdussa pieni tuntuva nipistys ja tietty toiveet heräsi kun ovis tapahtui vasemmalta ja tallettelut osui tosi hyvin kohdilleen. Mut eipä se seksin määrä ja ajoitus ole tähänkään mennessä auttanut. Tosi väsynyt olen ollut pari päivää fyysisesti, mutta johtuu varmaan aiemmasta pahasta räkätaudista ja työtilanteesta.
 
Mies eilen juuri sanoi että kyllä hän todella sen kolmannen haluaa. :rolleyes:

Flo ennustaa ovista tänne 2 päivän päähän ja me ollaan jo aika vilkkaasti heiluteltu peittoja.
Tänään kp 15 ja viime kuussa kp 15 tuli tummaakin tummempi ovisplussa. Testejä ei tähän kiertoon ole.
Eikä kyllä oireitakaan ja jos oireista pitäisi jotain päätellä, olisin veikannut oviksen jo menneen.

Mutta mutta, meidän kohdalla tosiaan maltti olisi valttia nyt maaliskuuhun asti plussan kanssa.. Joten tavallaan toivon että ei tärppää, eikä niin "hampaat irvessä" yritetäkään. :grin
Mies sanoikin että silloin kun ollaan näitä kahta tehtailtu, niin me on päätetty että nyt se vauva tulee. :shy:Ja nyt kumpikin on aina syystä x empinyt, niin ehkä se mielikään ei ole ollut täysin valmis. Ehkä silloin se kehokaan ei oo niin mukana.
 
Nyt lämmöt droppasi ja luinkin että ovispäivänä voi lämmöt laskea ja sitten oviksen jälkeen taas nousee.
Ehkä Flo siis osasi ennustaa oikeaa ajankohtaa, ehkä..
Nyt hitusen harmittaa ettei oo ovistestejä tuntoja tarkentamaan, pöh.
 
Mulla droppas lämmöt tässä kuussa kp6 ja kp11. Muiden, lähes olemattomien, oireiden perusteella epäilisin, että ovis olis voinut olla ehkä kp10. Saa nähdä. Nyt siis kp15. Viikon päästä tässä varmaan jo tietää miten kävi. Jotain hyvää näissä lyhyissä kierroissa, kun ei tarvii pitkään odotella uutta kiertoa ja yritystä.
 
Mä ihmettelen miksen tärise ollenkaan niinkuin kahdessa edellisessä kierrossa ovulaatiosta lähelle menkkoja. Aiemmin oon ollut melko varma raskaudesta eri oireiden takia, mutta ne olikin PMS:ää. Nyt ei oo lähes mitään (etovaa oloa ajoittain ja pitkittynyt flunssa), niin olen ihan ymmälläni.
 
Takaisin
Top