Painonpudotusryhmä

Nyt on sitten joulu taputeltu ja herkut syöty! Mä sairaustuin pahasti heti vuodenvaihteessa joten syöminen ja juominen on ollut todella huonoa viikonkerran joka nyt teki sen että kaikki joulunmassaukset lähti pois!
aloitan siis uuden vuoden 73kg painoisena...
tästä tää kroppakuntoon projekti jatkuu:wink
Mitenkäs muilla?
 
Mulla myös korjausliike lähti tänään käyntiin. :) Tavoitteena pudottaa tässä talven ja kevään aikana viitisen kiloa ja ennen kaikkea alkaa taas syödä järkevästi. Olen normaalipainoinen, mutta - 5 kg tekisi hyvää erityisesti juoksun kulkemiselle. Nyt painan n. 65 kg ja kesään mennessä toivon painavani n. 60 kg. Tarkoitus on pudottaa nämä kilot hyyyvin hitaasti, jottei treeni kärsi.
 
Tai sit tiputa vaan puolet ja toisen puolen muutat tiiviimmäksi materiaksi=lihakseksi:wink lihaksien aikaan saaminen taitaa olla mullakin se tavoite vaikka pudotettavaa vie olis vielä 9 kg että oltais normaalipainon ylärajalla... jos sais itsensä kuntoon ennen töihin lähtöä!
 
Kylläpä teillä muilla menee vahvasti! Onnea!

Meillä lapsi sairasti koko loman, liikkuminen jäi vähäiseksi, lääkäriinkin mennään autolla ja hissillä. Väsymykseen söin sitten suklaata.

Minä olen niitä ihmisiä, joiden tarvitsee vain katsoa jääkaappiin ja kilo tulee vyötärölle heti. Niinpä olen ennätyspainossa ja tästä on suunta alaspäin.
 
Yölintu tuskinpa mullakaan toi tulos ois ollut noin positiivinen jos en olis sairastunut... kipeenä oltiin täälläkin ja kyllä suklaat/piparit maistu:rolleyes: tai noh ollaan edelleen mutta mä en voi oikein kunnolla syödä vieläkään yhtään mitään saati sit herkkuja:shy:
 
Tai sit tiputa vaan puolet ja toisen puolen muutat tiiviimmäksi materiaksi=lihakseksi:wink lihaksien aikaan saaminen taitaa olla mullakin se tavoite vaikka pudotettavaa vie olis vielä 9 kg että oltais normaalipainon ylärajalla... jos sais itsensä kuntoon ennen töihin lähtöä!

No kun mulla on jo lihasmassaa sen verran että kestävyyslajeissa en enempää tarvi. :D Kuntotestaaja tämän taannoin toi esille.
 
67,4kg. :) tosin nyt on voinu huveta lihasta vähän samalla, ei oo liikunta maistunut kunnolla näillä keleillä ja pimeyksillä. Mutta eiköhän se taas ala maistua, kun valo lisääntyy ja JOS sais sitä lunta.
 
Joulun huippulukemista olen päässyt 2kg alaspäin, siitä on vielä 2kg siihen mitä saavutin syksyllä, mutta enää en ole epätoivoinen, ettei paino ikinä laske.
 
Täällä sairastetaan keuhkokuumetta joten täällä koko operaatio taka-alalla ainakin helmikuulle asti... toipumaan päin kyllä ollaan jo mutta kaikki raskaampi liikkuminen saa odottaa! Syöminenkin niin ja noin.
 
Pikaista paranemista, äippäx6! :Heartred

Täällä otan vähän löysemmin rantein myös. Tai no syömisten kanssa en oo kokenut tarvetta lipsua, nautin kun syön oikein ja kohtuudella. Mutta liikunta on jäänyt vähälle. Ensinnäkin näiden masentavien kelien takia, mutta myös siksi, että elämä heitti eteen muita murheita, jotka vie voimia.
Toiveissa on, että kevään myötä alkaa löytyä energiaa enemmän ja kun muuten elämä asettuu. Haluttais liikkua, mutta nyt ei vaan voimat riitä. Kahvakuulatreenit alkaa tänään ja mietin, että mä varmaan kuolen sinne, kun en oo pitäny kiinni voimatreeneistä kolmeen viikkoon...
 
Mahtuuko yks pudottaja mukaan? Mä ostin ennen joulua pitkästä aikaa vaakan ja huomasin kauhukseni, että raskauskiloja on vielä(kin) kaksitoista jäljellä. Käytännössä ei oo siis synnärireissun jälkeen pudonnut grammaakaan. o_O Oon pudotellu aika maltilla, kun imetän vielä tuota 8kk vauvaa. Tän aamun paino 72,5kg, eli - 2,3kg tuosta joulukuun lopusta. Normaalipainoon olis tästä matkaa viitisen kiloa, mutta kyllä mä kovasti haluaisin edes entisiin mittoihini, joskin pikkuisen pullukka olin mielestäni silloinkin. :rolleyes:
 
Mahtuuko yks pudottaja mukaan? Mä ostin ennen joulua pitkästä aikaa vaakan ja huomasin kauhukseni, että raskauskiloja on vielä(kin) kaksitoista jäljellä. Käytännössä ei oo siis synnärireissun jälkeen pudonnut grammaakaan. o_O Oon pudotellu aika maltilla, kun imetän vielä tuota 8kk vauvaa. Tän aamun paino 72,5kg, eli - 2,3kg tuosta joulukuun lopusta. Normaalipainoon olis tästä matkaa viitisen kiloa, mutta kyllä mä kovasti haluaisin edes entisiin mittoihini, joskin pikkuisen pullukka olin mielestäni silloinkin. :rolleyes:
Tervetuloa!
 
Voi vee... 72,6kg, ei oo käytännössä siis pudonnu yhtään! :mad: Yhden huijauspäivän pidin viikonloppuna, siskon luona kahvipöydästä maltilla herkkuja ja - BOOM - 100g lisää painoa. Turhauttaa. :shifty: Katoin vielä peiliä aamulla, että oon varmaan vähän hoikistunu, ja kun olin syönytkin niin nätisti, mut ei... Toki, vauva ei yöllä syöny ihan hirveesti ja rinnat tuntuu aika täydeltä, mut tuskin se nyt niin paljoa vaikuttaa. :confused: Tekis mieli lyödä hanskat tiskiin ja käydä iso pussi irtsareita. :arghh:

Mites muiden projektit etenee?
 
Täällä ollaan vihdoin terveenä mutta ei täysin kunnossa... toi keuhkokuumeesta palautuminen nyt vie sitä aikaa mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa! :wink
Vaa’alla kävin tossa alkuviikosta ja paino oli suureksi yllätyksekseni laskenut! Alku vuodesta se oli 73 kg ja nyt oli 71.2 eli 1,8kg paino tippunut tässä sairastellessa... semmonen 1,5 kg pois niin sit oltais ennen vauvaa mitoissa :)
 
Mulla alkaa normaalipaino häämöttää. :smiley-bounce012 67,1kg tänä aamuna. Öbaut 600g matkaa normaalipainoon, mikä on ensimmäinen tavoite. 65kg olisi mieluinen paino, mutta jos asettuu alle sen niin aina parempi.

Vaikka kroppa ei meinannut millään lähteä mukaan tähän touhuun niin reilussa 1,5kk on paino pudonnut kolme kiloa. Hurjaa, että vuoden takaisesta olen jo 8kg kevyempi. :woot:

Nyt voin olla luottavaisilla mielin sen suhteen, etten aiheuta elintasosairauksia itselleni. :happy:
 
Mä painoin ennen ton pojan odotusta 69.8kg ja se on mun eka tavoite... ihanne painoon olis matkaa 8 kg... olen alkuun tyytyväinen että pääsen tohon ennen raskautta painoon ja siitä sit pikkuhiljaa kohti ihanne painoa joka on 64kg :wink
 
Elintaso sairauksia en minäkään halua joten teen kaikkeni että niiltä vältyn! Jos siitä huolimatta tulee tiedän silloin ainakin pienentäneeni kaikki riskit elämällä terveellistä elämää :wink
 
Takaisin
Top