Himot ja ällötykset

Viime raskaudessa mua alkoi kunnolla etomaan kaikki kirkasliemiset keitot. Synnytyksestä on nyt 1v 3kk enkä syö niitä vieläkään. Sit taas himoitsin lihaa :hilarious: Oikeesti mulla valu kuola melkein kun mietin jotain pihviä. Sit olisin lihan lisäks voinut elää erilaisilla smoothieilla. Tässä raskaudessa ei oo kerennyt tulemaan vielä mitään himoja tai ällötyksiä.
 
Raffeleita oli pakko saada.. en ole yli vuoteen syönyt niitä.. ja pari päivää sitten mies teki ite salsaa nam!!
 
Voi ei nachot ja salsa, nyt kun sanoitte ne niin slurrrps ku tekis mieli! Raffelit kelpas neki :joyful:
 
Ensin mun teki kovasti mieli kauramaitoa, mut ainakin jo 2 vkoa se on vain ällöttänyt mua. Juustokin ällöttää.
 
Mua ihan vaan etoo kun mä luenkin näitä :)
Viime raskaudessa mulla oli pahoinvointia lähes koko ajan joten mitään ei ehtinyt tehdä mieli, mä toivon että tällä kertaa saan kokea tämänkin puolen..
 
Mulla alkoi eilen pahoinvointi enemmän ja ei tee mieli syödä mitään vaikka maha jo murisee kun on niin nälkä.. Illalla sitten alkoi tehdä kauheesti mieli yhtä tiettyä pakastepizzaa ja mies kävi sitten ostamassa meille pizzat :happy: Sain mä onneksi aamulla ja päivälläkin vähän ruokaa alas mutta oli aika mielenkiintoiset ateriat täytyy sanoa :hilarious:
 
Mulla tökki eilen kaikki ruoka, kunnes mies haki illalla kassillisen Mäkkiruokaa joka sitten kyllä maistui senkin edestä. :bag: Aamulla ei taas maistu mikään ja erityisesti ajatuskin leikkeleistä ällöttää. En enää keksi mitään proteiinipitoista nopeaa aamupalaa joka menisi alas, jos maitotuotteiden lisäksi lihakin alkaa tökkimään. Proteiinipatukoita en lisäaineiden vuoksi haluaisi syödä ja sitä paitsi nekin ällöttää.
 
Mites pähkinät? Voisko niitä syödä ja napostella?

Mulla kans muuten leikkeleet jotenkin ällöttävä.. ja kurkulla selvitty jo toinen aamu ilman oksentamista. Kyllä tää ehkä tästä..
 
Pähkinöitä voisi muuten kokeilla, hyvä idea. Miniporkkanat meni alas, mutta vähän turhan kevyeksi se aamupala kyllä jäi. Metformiinin kanssa pitäisi saada jotain tukevampaa alas tai pahoinvointi vaikeutuu entisestään.
 
Siemennäkärissä on monesti useampaakin sellaista siementä mitä ei suositella syötäväksi raskaana.
 
Avokado ja kananmunakin ällöttää. :shifty: Onneksi mulla pahoinvointi vaihtelee, kaikki aamut ei ehkä ole yhtä hankalia kuin tänään. Sen sijaan näin työkaverin pöydällä kaakaonmaikuisen proteiinijuoman ja tuli ajatus, että se saattaisi upota. Siinä nyt tietysti on hulluna lisäaineita ja joko sokeria tai makeutusainetta, mutta ehkä se olisi kuitenkin parempi kuin ei mitään.
 
Avokado ja kananmunakin ällöttää. :shifty: Onneksi mulla pahoinvointi vaihtelee, kaikki aamut ei ehkä ole yhtä hankalia kuin tänään. Sen sijaan näin työkaverin pöydällä kaakaonmaikuisen proteiinijuoman ja tuli ajatus, että se saattaisi upota. Siinä nyt tietysti on hulluna lisäaineita ja joko sokeria tai makeutusainetta, mutta ehkä se olisi kuitenkin parempi kuin ei mitään.

Mulla oli muuten yks himo viime raskaudessa oatlyn kaurakaakaojuoma. Kylmänä suoraan purkista.. Ai että! En oo vuoteen juonut sitä mut alkoi taas tehdä mieli :hilarious:
 
Mulla alkoi eilen pahoinvointi enemmän ja ei tee mieli syödä mitään vaikka maha jo murisee kun on niin nälkä.. Illalla sitten alkoi tehdä kauheesti mieli yhtä tiettyä pakastepizzaa ja mies kävi sitten ostamassa meille pizzat :happy: Sain mä onneksi aamulla ja päivälläkin vähän ruokaa alas mutta oli aika mielenkiintoiset ateriat täytyy sanoa :hilarious:

Siis TÄMÄ! Pakastepizzat! Mun on pakko ihan käskeä itseäni olemaan ostamatta, koska kauhea himo!
 
Mä näin tänään kahvihuoneessa tyhjän kakkulautasen, jonka reunoilla oli kermavaahtoa, ja yhtäkkiä iski tunne että juuri tuo maistuisi. Kermatäytekakku. Ei kyllä yhtään sovi nämä mun mieliteot diabeteksen kanssa. :bag: Iltaruokaa yritän vielä arpoa. Tällä hetkellä vähiten ällöttävien ruokien kärkeä pitää lihapullat, kermainen kanapasta ja lihaperunasoselaatikko.
 
Takaisin
Top