Sykkeiden kuuntelu

Mariannaaa

Oman äänensä löytänyt
Hei,

Jokos muut toukokuiset ovat päässeet kuuntelemaan sykkeitä kotona, neuvolassa tai vaikkapa kaverilla? Täällä 9+4 menossa ja kotidopleriin tuli äsken syke 168-171 ja ihana junan puksutus kuului

Suosittelen kyllä antaa mielenrauhaa ainakin itselle! Minulla Angel sounds jumper käytössä jossa kaiutin sekä numeronäyttö.
 
Sain äsken istukan äänet kuuluviin rv7+5 mutta sykettä ei vielä löytyny. Mulla tosin halvin mahdollinen niin ei yllättänyt. Kyllähän se ihan hyvältä vaikuttaa jos istukka viuhaa menemään. :) Huomenna ultra niin selviää sitte ihan oikeesti onko siellä ketään. :rolleyes:
 
Eilen kuultiin ensimmäistä kertaa syke varhaisultrassa. Ihana kokemus etenkin kun esikoinen kyseessä. Nyt kieltämättä houkuttelisi hankkia jonkinlainen doppleri myös kotiin. Mulla tosin vasta 8+1, joten kuuluukohan äänet jo noilla kotilaitteilla..
 
Mä hankin myös dopplerin ja kokeilin hetken etsiä sykkeitä pari päivää sitten (9+6). Istukan äänet sain kuuluviin heti ja lisäksi näytölle tuli muutaman kerran pidemmäksi aikaa lukema 150+, mutta en saanut vielä kunnolla sykettä kuuluviin. Tänään tai huomenna kokeilen uusiksi.

Mulla myös sellainen Angel sound, jossa kaiutin ja näyttö. Haluaisin kovasti päästä kuulemaan sykkeet ja että mieskin pääsisi viimein kuulemaan ne. Kun tosiaan se varhaisultra meni ihan pieleen ja toiseen ultraan, jossa sykkeet löytyi kuitenkin, ei mies päässyt mukaan.

Mutta olen päättänyt olla ottamatta stressiä, kuului äänet tai ei, kun mulla on tosiaan se kookkaampi myooma, joka saattaa haitata sykkeen löytämistä.
 
Hei vinkkinä, kokeilkaa babyoilia sen geelin tilalla! Esikoisen aikaan luin ton vinkin ja kun pistettiin babyoilia geelin sijaan, ni alko kuuluu tosi paljon selkeämmin! :)
 
Mulla eilen neuvolassa kuului ekaa kertaa oikein todella selvästi se ihana jumputus :love7

Kotona kuunnellessakin on alkanut löytyä jo aika hyvin. Kyllä sitä pari kertaa viikossa tulee tarkistettua, että pikkuinen siellä majailee ihan oikeasti edelleen:Heartred
 
toivon todella että tuo dopplerilla kuulemani jumputus on se sikiön syke:shy: viuh viuh äänet kuuluu myös voimakkaana, se taitaa olla istukan ääni..? oisko kellään linkata jotain nettiosoitetta josta voisi kuunnella miltä se sykkeen pitäisi kuulostaa..?:rolleyes:
 
toivon todella että tuo dopplerilla kuulemani jumputus on se sikiön syke:shy: viuh viuh äänet kuuluu myös voimakkaana, se taitaa olla istukan ääni..? oisko kellään linkata jotain nettiosoitetta josta voisi kuunnella miltä se sykkeen pitäisi kuulostaa..?:rolleyes:
Se kuulostaa oikeastaan hevosenlaukalta. :happy:
 
Viuh viuh ääni on istukasta ja hevosen laukkaa muistuttava sikiön syke :) Oon kahdesti käyny neuvolassa kuuntelee sykkeet ihan varmuuden vuoks vaikka oma dopler löytyykin :D
 
Tässä kuuluu selvästi ero:

https://youtu.be/m36p_9pIeaE

Eka selittää että oli kuullut sykkeen kahdesta kohtaa mikä oli epäilyttänyt katsojia ja haluaa nyt osoittaa että tietää mikä on mikäkin :D

Mut lopussa eka oma syke (ääni tulee siis suonista ja on viuh viuh ääni), sitten istukka eli taas viuh viuh mutta vauvan sykkeen rytmissä eli nopee ja lopuks vauvan sydän eli semmonen nopee koppoti koppoti.
 
mä sain dopplerin kun oli 12+0 ja siitä päivästä lähtien oon kuunnellut lähes päivittäin:Heartred välillä saa etsiä vähän kauemmin, välillä löytyy heti ja välillä kuuluu hetken ja sit karkaa :happy093 mutta aina kun oon kuunnellut, oon sykkeen löytänyt. vauvan syke aina 145-160.
 
Apua mikä neuvola käynti! Se täti ei meinannu löytää vauvan sykkeitä ja kun kysyin liikkeiden äänistä niin sanoinettei tiedä,miten niin ei voi tietää? Ihan uskomatonta noh mutta pienen etsiskelyn jälkeen ne löytyivät ei vaan jääny kauheen hyvää kuvaa tuosta käynnistä..
 
Takaisin
Top