Himot ja ällötykset

Miten herkästi teidän iho reagoi? Uskaltaisko iholle kokeilla? :grin
Mulla on ainakin oireet pahentuneet kun ikää on tullut lisää (vaikka alle 30 tässä vielä ollaankin), joskus riitti, että rajoitti syömistä, mutta vikoilla kerroilla yksikin annos teki oireita. Ehkä mun vitamiinit tulee vaan purkista:laughing001
 
Miten herkästi teidän iho reagoi? Uskaltaisko iholle kokeilla? :grin

Tosi herkästi. Mulla on melkein aina kädet ruvella, kun pilttiä tai korviketta roiskuu kädelle lähes joka päivä.
 
Ai että .. kirpeät vihreät omenat:grin hiukan on hyviä!
 
Bruno klementiinit saapuneet kauppoihin :woot: ja piparitaikinaakin ostin (raakana syötäväksi tottakai) :woot: tulee hyvä viikonloppu :hungry:
 
Täälläkään ei oikeen vieläkään tunnu kahvi kunnolla uppoovan vaikka huono olo jo helpottunut. :depressed:
Ja nyt oon ruvennut syömään paljon omenoita:p
 
Siis aamulla muskarissa aamupalan keitetyt, valmiiksi leikatut kananmunat. :grumpy: Hyi hitto mikä haju! Ei ole ollut kovin paha olo, mutta nyt oli oksu lähellä. Se dunkkis leijaili siinä niiden munien yläpuolella. Brrrrh. :depressed::yuck:
 
Juustohyllyllä tuli himo sulatejuustoon! En oo aikuisiällä varmaan koskaan ostanut , mutta nyt oli pakko . Ja töissä oli pakko pari maksamakkarasiivua saada leivän päälle , eikös maksaa pitäis välttää? Miksi oi miksi ei tee ikinä muulloin sitä mieli, kuin sillon kun sitä ei saisi syödä..
 
Tein lehtikaalipestoa. Liikaa valkosipulia (2 kynttä yleensä ihan ok). Sekoitin silti pastan kanssa, kermaa perään. Ei. Siltiki liikaa. Hirvee nälkä mutten voinut syödä juurikaan ku meinas tulla oksu. Ehkä huomenna uppoaa paremmin.
 
Maitorahka, mangopiltti ja banaani! Voisin syyä tätä kilokaupalla :angelic:
 
Melkein kaikki mitä on kerran syönyt, alkaa ällöttämään. Paitsi kaikenlaiset hedelmät, niitä voisin syödä kilokaupalla!

Valkosipuli on jostain syystä nyt sellainen mikä ällöttää, vaikka normaalisti mulla ei ole mitään valkosipulia vastaan. Tupakoitsijat ja tupakka haisee myös erityisen pahalle, vaikka ennen raskautta saatoin silloin tällöin satunnaisesti poltella itsekin. :smiley-angelic006

Erityisiä himoja ole normaalia enempää, paitsi enemmän tekee mieli suolaista kuin makeaa.
 
Jostain syystä viime päivinä on iskenyt himo salmiakkiin ja lakritsiin. Normaalistikkaan en niitä paljoa syö, joten epäilen tuon johtuvan ihan vain siitä, että niitä ei saisi syödä :grin
 
Täälläkin himottanut jo monta viikkoa salmiakki ja lakritsi. Suurinta herkkuani kun ovat ja koko raskausajan ollut ilman niitä. :stop:
 
Mulla tuli eilen ihan hirveä himo kanaan. Siis kaupasta kun saa sitä kokonaista kanaa lämpöpussiin laitettuna. Tai sit kanankoivet uunissa. Rapee pinta ja rasvaa. Nam. Tai en tiedä namista, koska en ole syönyt lihaa (enkä kanaa=niin ikään lihaa) 24 vuoteen. Todnäk en pystyisi syömään vaikka yrittäisin, mutta tekee kamalasti mieli!!

Valkosipulin haju suurissa määrin on yök vaikka muuten tykkään kyllä.

Tein sitruunajuustokakkua uunissa, siihen tuli melkein kilo tuorejuustoa. Saa nähdä, kauanko se säilyy... :p
 
Tein sitruunajuustokakkua uunissa, siihen tuli melkein kilo tuorejuustoa. Saa nähdä, kauanko se säilyy... :p
Eikös tuorejuustot pitänyt nopeasti avaamisen jälkeen syödä, että ei varmaan nopea tahti haittaa:wink
 
Mie oon yllättynyt et täs raskaudessa ei oo oikein viel tullut mitään himoja. Ällötyksiä sit kyl on. Eniten ällöttävä vesi ja tee, niitä oon ennen raskautta juonut paljon. Nyt sit hyvä jos lasillisen vettä saan päivässä alas. Oon yrittänyt juoda tosi laimeeta vettä et saisin jotain juotua. Kun tuntuu et ei oikein mikään juoma täl hetkel maistu.
 
Tällä hetkellä eniten ällöttää jauheliha ja piltit.

Himon kohteena taas kaikki roskaruoka...
 
Takaisin
Top