Raskaaksi 2019

Onnea Azzeliini! :love017

Tsemppiä kaikille muille uusiin yrityksiin!

Mie oon tykännyt tästä ryhmästä, vaikka vasta vähän aikaa täällä oon ollut. Varmaan ainakin vuoden loppuun täällä, mut jos te muut lähdette ni siirryn sit varmaan takas sinne 2020 missä alotin hetkeksi :grin Vielä yritän ylläpitää toivoa, että ens viikon inssistä tulis plussatulos joulukuussa.

Mulla on nyt siis inssi ens viikolla ke-pe välillä, maanantaina akupunktio ja greippimehua meinasin ostaa :hilarious: Syön jotain apteekin suosittelemia monivitamiineja (femibion), d-vitamiinia ja rautaa. Mitähän vielä keksis :yuck: Yritin kans sitä donafertya etsiä, mutta ilmesesti sitä ei enää myydä missään.
 
Joo, mä vedin donafertyä vuosi sitten syyskuusta-marraskuuhun. Kun sitten plussa tuli toisesta iseminaatiosta. Pitää varmaan katsoa tilalle joku vastaava.
 
Lasketaanko kpkp1 kun alkoi ennen klo 16 vuoto? En viel tiiä kui runsaana alkaa tulemaan. Yllättävän kovat kivut vaik oon tänään jo pari särkylääkettä syöny pääkivun takia o_O yleensä sattuu vaan vähän.
 
Lasketaanko kpkp1 kun alkoi ennen klo 16 vuoto? En viel tiiä kui runsaana alkaa tulemaan. Yllättävän kovat kivut vaik oon tänään jo pari särkylääkettä syöny pääkivun takia o_O yleensä sattuu vaan vähän.
Kai se ku klo 18 olis se raja. Tai en mä kyl osaa sanoa.... Varmaan huomenna jos nyt vasta tuhruttaa
 
Ja mun mielestä voitais kaikki jatkaa täälläkin kun tutut kuitenkin vaikka anonyyminä ollaan. Silti on tullut niin iso tuki ja apu tästä ja kun lukee teidän juttuja niin oma mielenterveys tuntuu kestävän kun on kanssasisaria ja sitte ihania onnistumisia yms. Paras ryhmä ja ihanan aktiivinen
 
Joo, mä vedin donafertyä vuosi sitten syyskuusta-marraskuuhun. Kun sitten plussa tuli toisesta iseminaatiosta. Pitää varmaan katsoa tilalle joku vastaava.

Joku tilasi niitä ulkomailta, en oikeen ihan tarkkaan muista mistä, ehkä Tanska?? Joka kerta heitän eri maan. Viimeksi sanoin, et Puola, mut ei se se ollut:hilarious::hilarious:

Täällä tänään viimein kp1 ja yk13.
 
Joku tilasi niitä ulkomailta, en oikeen ihan tarkkaan muista mistä, ehkä Tanska?? Joka kerta heitän eri maan. Viimeksi sanoin, et Puola, mut ei se se ollut:hilarious::hilarious:

Täällä tänään viimein kp1 ja yk13.

Haha, täytyy selata ajan kanssa ketjua taaksepäin. :angelic:
 
Lasketaanko kpkp1 kun alkoi ennen klo 16 vuoto? En viel tiiä kui runsaana alkaa tulemaan. Yllättävän kovat kivut vaik oon tänään jo pari särkylääkettä syöny pääkivun takia o_O yleensä sattuu vaan vähän.

Ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä lasketaan, toisaalta jos menkat alkaneet ennen klo 18, lasketaan tämä päivä kp1. Muuten se on seuraavan päivänä kp1.
Mutta eihän sitä myös tiedä kenellä on mitenkin runsaat tai niukat menkat muutenkin.. :)
 
Komppaan Alinahia ku itse lasken kp1 jos alkaa päivällä, jos illalla tuhruilee niin en laske. Mulla on kuitenkin suht runsas vuoto noin normaalistikin. Tai nykyään taas on.. Clomifen jälkeen oli tosi niukat niin sillon laskin tuhruilun jo kp1
 
Täällä oli ovulaatio kaksi päivää sitten ja yhdyntöjä oli ovispäivänä ja 1, 3 ja 5 päivää ennen ovista. Nyt vaan jännäilemään, josko tämä olisi meidän kierto.

Raskauskeijun ovistikkuja olisi vielä yhteen kiertoon jäljellä, sen jälkeen jos vielä yritetään, ostan Pregcheckejä. Sain nyt Raskauskeijun testeilläkin kahtena päivänä tasavahvat viivat, mutta Pregcheck tuntuu tarkemmalta, kun se antaa tasavahvojen lisäksi vielä ihan niitä kirkuvan punaisia testiviivojakin. Liitän vielä kuvankin tikuista, näitä ei nyt ole testiajalla kuvattu. Eli lh-huippu oli varmaan jossain noiden kolmen ylimmän aikana (kp16-17), tunsin oviskipua kp17.
 

Liitteet

  • IMG_20191115_180853.jpg
    IMG_20191115_180853.jpg
    30.4 KB · Katsottu: 126
Onnea Azzeliini! Tosi vahvat viivat! :)

Mun mielestä vois kans ihan hyvin jatkaa täälläkin kirjottelua, on meitä sen verran et tuskin ihan hetkessä hiljenee vaikka osa plussaakin :)
Täällä kp4 ja vuoto jo niukkaa. Sairastupa jatkuu ja tänään todettu ärhäkkä korvatulehdus kahdella pienemmällä, mulla ja esikoisella on kipeetä kans, mut ei niin pahasti. Huoh.
 
Mä oon ostanut donafertyn tapaista inositol+foolihappo valmistetta Puolasta. Inofem niminen. Näitä ei tosiaan tällä hetkellä myydä Suomessa kuin 500mg kapseleissa, eli annos kahdeksan kertaa pienempi kuin donafertyssä. Mun käsityksen mukaan on ihan lopullinen muutos tämä, että noita annospusseja ei enää markkinoille tule. En kyllä tajua miksi, olisi kiva saada joku perustelu lääkeyhtiöiltä, kun tuo donaferty on kuitenkin ollut tosi suosittu ja siinä oleva annos tutkimuksissa hyväksi todettu.
 
Jee, kiertokamu:Heartred nyt Jannn, eiköhän tehä vauvat:smiley-angelic003

Joo toki :hilarious: olis kiva joululahja :Heartred saattaa olla et kp1 virallisesti huomenna mutta..koska ne alkoi kun pinnistelin, sen jälkeen pieni tuhru..kivut tosin oli ja meni.. En tajua miks flo myöhäisti tulevaa ovista päivällä kun nyt kp1 aikaistui päivällä o_O:wideyed:
 
Joo toki :hilarious: olis kiva joululahja :Heartred saattaa olla et kp1 virallisesti huomenna mutta..koska ne alkoi kun pinnistelin, sen jälkeen pieni tuhru..kivut tosin oli ja meni.. En tajua miks flo myöhäisti tulevaa ovista päivällä kun nyt kp1 aikaistui päivällä o_O:wideyed:


Hihhih, voi näitä (meitä:hilarious:) oishan se kiva joululahja:hilarious: :Heartred joka kuukausi joku, ois kiva isän/äitien/synttärilahja/pääsiäisyllätys mikä lie:hilarious:
 
Joo, mä vedin donafertyä vuosi sitten syyskuusta-marraskuuhun. Kun sitten plussa tuli toisesta iseminaatiosta. Pitää varmaan katsoa tilalle joku vastaava.
Joku tilasi niitä ulkomailta, en oikeen ihan tarkkaan muista mistä, ehkä Tanska?? Joka kerta heitän eri maan. Viimeksi sanoin, et Puola, mut ei se se ollut:hilarious::hilarious:

Täällä tänään viimein kp1 ja yk13.
Minä tilasin alkuvuodesta ebayn kautta puolalaisesta apteekista Inofem-jauhe. Se on vastaava Inofolicille, siinä on myo-inisitol ja foolihappo. Samaa kamaa eri maissa sitä on eri nimillä. Donafertyssä on niiden lisäksi vielä joku d-shiro-inositol.
Mä plussasin kun olin käyttäny muistaakseni joku 4-5 kk tota:)
 
Takaisin
Top