Raskaaksi 2019

Mistä epäilet ettei keltarauhanen toimisi?
Kun minun ymmärryksen mukaan siellä ollut keltarauhanen mikä ei ole estänyt esim uutta ovulaatiota ja tuo mikä mulla on on ihan parin päivän kuuri ja se limakalvoa vahvistaa ja ei oo haitallinen jos raskaus olis tai jos menkat tulos. Eli ihan turvallinen ottaa kummassakin tapauksessa joten otetaan nyt kun kuitenkin lääkäri kehotti. Eli tuo myös jos olisi raskaana niin myös ylläpitää keltarauhasen toimintaa yms yms. Eli ei oo vaaraksi ja tulee menkat jos on tullakseen ja haluan että keho toimii.
 
No nyt ei käy enää ovisplussasta kieltäminen. Eilen talleteltiin..ukolle sanoin, et jos tännää vielä jaksetaa ni sit saa mun puolesta huilata vaik koko loppukierron :D saattaa vaa mennä vähän myöhäseen ku pitkä työpäivä,mut mul o koko yö aikaa ootella.

Oon kyllä itsekäs,ku kirjottelen vaan omia juttujani. Lähinnä ilmeisesti omaks iloks :D
 

Liitteet

  • IMG_20191023_124649.jpg
    IMG_20191023_124649.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 162
No nyt ei käy enää ovisplussasta kieltäminen. Eilen talleteltiin..ukolle sanoin, et jos tännää vielä jaksetaa ni sit saa mun puolesta huilata vaik koko loppukierron :D saattaa vaa mennä vähän myöhäseen ku pitkä työpäivä,mut mul o koko yö aikaa ootella.

Oon kyllä itsekäs,ku kirjottelen vaan omia juttujani. Lähinnä ilmeisesti omaks iloks :D
Iteki itsekkäänä kirjoitan omiani ja luen muiden ja kommentoin ja kaikkien tukena tahtoo olla vaikkei aina ehdi kommentoimaan. Nyt peitot heiluu ja ootellaan mitä tapahtuu!
 
Toivottavasti raskauskeijun tilaus ei tuu tänään. Haluisin jo päästä kokeilemaan ja ei varmaan vielä näkyis mitään. Mulle on iskenyt joku paska flunssa ja toiseksi mua on oksettanut eilisestä lähtien kokoajan. Tuntuis et on nälkä mut ruoka ei maistu tai en tiiä. Tuun hulluksi. Moi... Oon hormoni hirviö jo ennenku ees oon raskaana :grumpy:
 
Toivottavasti raskauskeijun tilaus ei tuu tänään. Haluisin jo päästä kokeilemaan ja ei varmaan vielä näkyis mitään. Mulle on iskenyt joku paska flunssa ja toiseksi mua on oksettanut eilisestä lähtien kokoajan. Tuntuis et on nälkä mut ruoka ei maistu tai en tiiä. Tuun hulluksi. Moi... Oon hormoni hirviö jo ennenku ees oon raskaana :grumpy:

Mikä dpo sulla on? :)

Täällä kai dpo 9. Vielä ei uskalla testata.
 
Täälläkin dpo9. Oon tässä taustalla seuraillut. Tärppifiilistä ei oo ollenkaan joten odottelen menkkojen alkua! Ei siis tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Kahdessa raskaudessa (toinen mennyt kesken) rinnat ollut kipeänä, siitä oon tunnistanut raskauden ennen oletettujen menkkojen alkua. Siihen perustelen tän tietoni, et ei tärpännyt tällä kierrolla. :grin
Onnea plussanneille, me porskutellaan perässä. :happy:
 
Kp25/28-32. Jos ovis oli kp16, nyt olisi dpo7. Oon seurannu vessakäyntien määrää ja tänään takana jo 10 krt, kun eilen koko päivältä 10. Jännää. Lämmöt edelleen ylhäällä. Tänään en testaa, odotan ainakin huomiseen. Jäätävä päänsärky alkoi keskellä päivää ja mulla vielä opetusta 15-16. Lääkkeen otin, mut ei oo vaikuttanut..

Hienoja uutisia, Newmoon :joyful:
 
Kp25/28-32. Jos ovis oli kp16, nyt olisi dpo7. Oon seurannu vessakäyntien määrää ja tänään takana jo 10 krt, kun eilen koko päivältä 10. Jännää. Lämmöt edelleen ylhäällä. Tänään en testaa, odotan ainakin huomiseen. Jäätävä päänsärky alkoi keskellä päivää ja mulla vielä opetusta 15-16. Lääkkeen otin, mut ei oo vaikuttanut..

Hienoja uutisia, Newmoon :joyful:
Sun kanssa ollaan aika samoilla dpo ja kp suhteen ite tein halpis herkän testin ihan koska en saa sielulle rauhaa. Toisen teen sitten vklp :grin
 
Tein mun testin. Negatiivinen toistaiseksi. Dpo 6-7 joten en vaivu vielä epätoivoon :angelic: Paljaalla silmällä en nähnyt viivaa mutta kun otin kuvan testistä näytti että olisi super hailakka ollut. Tämä ehkä antaa vähän toivoa lauantain testin tekoon:grin
 
Mä oon kertonnu muutamalle kaverille olisko viis... työkaverin kanssa oltiin tallinnassa just ja se kysy koska aletaan yrittää (ollaan siis 2 hengen kampaamo ja oon sannonnu että jossain vaiheessa) mä en vaan jotenkin haluu sille kertoo niin sanoin että en kerro koska asia ei kuulu muille! Hää rupes jotain että eikö hänen kuuluis tietää että osais varautua jos jään pois, no ei mun mielestä ja sanoin vaan kunnioittavani toisen tahtoa vaikka hän ei sitä oo mulle niin sanonnukkaan ei vaan jotenkin...
Mä en muista kerroinko mä lopun tästä tarinasta, mutta kerron sen nytte. tästä meni aikaa se oli varmaan loppukesää kun sain viestin työnantajalta (ollaan siis myös jonkun verran tekemisissä vapaa ajalla nykyään entistä vähemmän koska) riedän ettet halua kerroa mutta oletko jäämässä äitiyslomalla ensi vuonna kun hänen täyttyy ettiä toinen töihin kun ei pärjää yksin. Purjasin sitä muutamalle kaverille kuinka hän voi olla tommonen, kunnes laskin 1+1 mä kysyin suuhygienistiltä saanko viisaudenhampaan poistoon esilääkkeen jos oon raskaana? Hän kävi sitä päivänä samalla suuhygienistillä kun sain rän uteluviestin (me kolme tunnetaan siis toisemme) ja koska fiilikset tehdä töitä tai olla osa sitä työyhteisöä on aivan peeseestä ja jokaiset menkat on helvettiä kun ei oo poispääsyä niin tein tänään siitä ihmisestä ilmotuksen vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta.
En mä tiiä paransiko se mun mieltä tai saako se työilmapiiria mieluisemmaksi, tuskin... toivottavasti joltain kaverilta löytyy joku e-pilleri liuska pikkujouluristeilylle niin pääsen sekottaa pakkaa :banghead: haluun antaa siis kuvan että käyttäsin edelleen ehkäsyä, taidan olla hyvin tyypillinen skorppioni ....
 
Tepsu teit ihan oikein, itsekin olisin tehnyt samalla tavalla. Ai vitsi kuin ärsyttävää. :wideyed: Kyl kannattaa keksiä joku juksaus tommoselle :wink
 
Mun sylkiovistesti tuli. Aamulla saaki testailla sillä sitten :D tai siis tottakai mä sitä jo testasin, että toimii, mutta kun suositeltu aamusylkeä, nii tulos oli mitä oli :grin
sellasia nippailuja on, että uskoisin oviksen tulevan perjantaina viimestään :) toki eihän se uskolla tapahdu :grin
 
Takaisin
Top