Ekat synttärit

Meillä on lokakuun lopussa samalla kertaa esikoisen synttärit ja vauvan ristiäiset. Vieraita tulee se n.25, kun on sukulaiset + pari kaveria, jotka on sellasia läheisiä, tuttuja aikuisia tälle lokakuiselle. Kakku tulee valmiina, ja siihen tulee joku pupu-aiheinen koristelu. Tää likka tykkää hirveesti pupuista.. Toki Pipsa Possu ois varmaan vielä mieluisampi teema, mutta Pipsa-ristiäiset tuntuis vähän oudoilta. :joyful:
 
Ootteko millasia lahjoja toivoneet? Mä oon taas ihan hukassa että mikä ois hyvä lahja..
 
Meillä toivotaan Reiman toppalakkia, popin villahaalaria, talvikenkiä yms tarpeellista. Isovanhemmilta lähinnä, muut vieraat saa tuua mitä haluaa. Ryhmä hau sähköhammasharja on myös toiveissa ja me miehen kans varmaan ostetaan se.
 
Meillä lähetin lahjatoiveet kuvakollaasina niin lähisuku voi sitten ruksia ja valita.
Samalla kertaa siis synttäri- ja joululahjaksi.
Näin vältetään kaikki turhat hankinnat kun tulee vain pyydettyä. :)

Tälle lokakuiselle toivottu mm sukkiksia, fleecepusakkaa, villahaalaria , satukirjaa, Muumipeliä, Brion usb ladattava veturi (koska hän on junahullu) jne.
Meiltä ei oikeastaan hirveästi mitään puutu joten haastavaa on ollut miettiä kaikkea hyödyllistä ja tarpeellista.
 
Mä en osaa edes ajatella, mitä tuo haluaisi tai tarvitsisi. Ainoastaan tiedän, että enää yhtään pehmolelua ei tarttis lahjaksi tuoda. :hilarious:
 
Takaisin
Top