Raskaaksi 2019

Täälä menossa kp12. Flunssa alkaa olla ohi, ja ovisoireet vahvat, epäilen et tiistaina kp 14 olis ovis :) ainakin toivon niin. Päätä särkee, mut ovulaatio aiheuttaa välillä tätäkin. Tosin niskatkin kivasti jumissa. Ja hartiat.
Alamahaa nippailee aikalailla(varsinkin oikealta) ja ovistesti oli vielä nega, et olisko vaan kunnon kasvukipuja. Hiukka oli vertakin ovisliman joukossa, mikä on aika normaalia yleensä päivää-paria ennen ovista mulla ollut, muistaakseni kesällä tätä ei ollut parina kiertona. Greippiä ja vitamiineja täs kierros vaan syönyt. Saas nähä mitä tuleman pitää :)
Lisään vielä itselle outona oireena, että rinnat kipeytyi jo ennen ovulaatiota, yleensä vasta oviksen jälkeen tai vasta n. Viikko ennen menkkoja. Epäilen greipillä olevan vaikutusta, jos vaikka hormonit toimii taas vilkkaammin kun piti pari greipitöntä kiertoa. En tiedä :confused005
 
Muokattu viimeksi:
Joku sitä tässä ketjussa kyllä tilasi jostain. Oisko ollut Tanskasta? Joo ne on ollu Suomesta jo pitkään loppu, kapseleita on, mutta niitä muistaakseni pitäis vetää tyyliin joku kourallinen että vastais samaa. Mikäs se Jesben vastine siellä espanjassa oli?
Seidivid plus. Jauhepusseja ja ihan sairaan kallista settiä!
 
Pakko avautua teille, jotenkin tuntuu ettei tuu mitään. Oireita ei ole ei mitään ja pelottaa onko tuolla mitään. Mutta niin sitä vain ottaa sen alkoholittoman, kävelee ylimääräisen kilsan ja syö enemmän välipaloja kun on se tavoite. Tulla raskaaksi. Itse oon silti elänyt hyvinkin normaalisti jopa hoitojen aikana poltin välillä. Siitä tietty haukut mut näin koin et paras ku stressasin muuten ihan tyhmistä asioista. Nyt on tupakit hyllyllä ja muutenkin juo enemmän vettä yms. Outoa että kierto ku heitin ihan hunttaviliksi koko touhun nii toimi.

Ihana nähdä on toi kyl vaapukka haamu ja näkyy ilman et piti zoomaa ja itse tänne ku ladannu niissä mitää näy mulla et ihanaa !

Toi seidivid joka on se myoinositoli valmiste on valmiiksi punnituissa pusseissa 15kpl/paketti mut hinta on liki 25e per paketti
 
Täällä tosi samanlaista! luulin jo että menkat alkoi mutta pientä tiputtelua/tuhrua vain, tavallaan masentaa jos on vaan menkkoja edeltävää, mutta toisaalta optimistinen olo edelleen, vaikeeta :confused005
mikä kp sulla on :)? älä vielä lannistu, toivoa on.

Mulla on nyt kp23. Ovis oli ehkä maanantaina, mut en oo yhtään varma koko oviksests tai sen ajasta. Tottahan se on, et toivoa on! Ens sunnuntaina aion testata, ellei oo menkkojen tulo käynyt selväksi sitä ennen! Me taidetaan mennä aika samalla tahdilla tässä kierrossa?
 
Mulla on nyt kp23. Ovis oli ehkä maanantaina, mut en oo yhtään varma koko oviksests tai sen ajasta. Tottahan se on, et toivoa on! Ens sunnuntaina aion testata, ellei oo menkkojen tulo käynyt selväksi sitä ennen! Me taidetaan mennä aika samalla tahdilla tässä kierrossa?

Sanoin kans miehelle että testaan vasta loppuviikosta (niin varmaan) jos ei nyt sit täti kurvaa paikalle aikaisemmin.
Mulla oletettu ovis oli viime viikon loppupuolella, ei oo ihan selkeetä päivää tiedossa, omien tuntemusten mukaan lauantaina.
Mulla kp24 aika samoissa mennään :grin:rolleyes:
 
Onneks koht ehkä päästään tarkempiin tutkimuksiin. Mun pitää käydä viel verikokeissa ja miehen antaa spermanäyte nii sit saadaan lähete eteenpäin

Onpa hyvä että asiat kuitenkin etenevät. Hurjasti onnea uuteen kiertoon, mä täällä jaksan pitää peukkuja pystyssä.

Samoin kuin newmoonin koetuloksiin. Jännitän mukana! Uskon että mieli varmasti myllertää. Kunpa aika nyt vaan menis äkkiä ja sais homma pois alta.

Vaapukan viivalle vahvistumista. Kumpa olisi sitä itseään ja pikkuinen Vaapukka sieltä ilmoittaa tulostaan.

Dpo12 33/29. En oo vieläkään testannut, flo ennustaa huomiselle menkkoja. Ei oo kyllä mitään oireita, että eiköhän ne sieltä tuu. Farkut kiristää ja hassuja mahatuntemuksia, mut eiköhän mee suoraan lugejen piikkiin. Ei millään tee mieli testata, kun niin masentaa ajatuskin negasta. Aina kyllä välillä piru käy huutelemassa korvaan, että mitä jos, mut yrittää tunkea sen ajatuksen pois. Tuntuu niin tyhmältä sit kp1 jos on antanut niille fiiliksille vallan.
 
Vaapukan viivalle vahvistumista! :)

Kaikille muille tsemppiä! Ja pahoittelut menkoista niille joille se on tullut. :sad001

Täällä dpo14, jos tunnistin oviksen oikein. Ainoa oire suuntaan tai toiseen on kärttyisyys joka lupaisi menkkoja. Valkkari on kirkasta ja hyvin juoksevaa. Oon kyllä ihan hukassa, mitä se ehkä tarkoittaa. :confused005 Osaako joku neuvoa? Huomenna testaan joka tapauksessa ellei vuoto ala ennen sitä.
 
Jaha. Kp1. Siis mitä hittoa oikeasti. Dpo 8 mikäli ovis olisi ollut silloin kun testi oli tummin. Vuoto outoa, limaista, ikäänkuin veren ja eggiksen sekoitusta. (Pahoittelut niille joiden mielestä täällä puhutaan liikaa eritteistä!) Olikos se niin, että ovuloimattomassa kierrossa voi olla joko tavallista pidempi tai lyhyempi "luteaali"? Olikohan tämä nyt sitten ovuloimaton kierto?

Nyt pitää miettiä vielä noiden lisäravinteiden jatko. Tässä kierrossa kroppa on ollut alusta asti umpisekaisen. Nyt minulla oli joko ovuloimaton kierto tai 8 päivän luteaali, kumpikaan ei kuulosta parannukselta siihen 10 päivän luteaaliin jota lähdin näillä lisänapeilla hoitamaan. Ottaa aivoon.
 
Jaha. Kp1. Siis mitä hittoa oikeasti. Dpo 8 mikäli ovis olisi ollut silloin kun testi oli tummin. Vuoto outoa, limaista, ikäänkuin veren ja eggiksen sekoitusta. (Pahoittelut niille joiden mielestä täällä puhutaan liikaa eritteistä!) Olikos se niin, että ovuloimattomassa kierrossa voi olla joko tavallista pidempi tai lyhyempi "luteaali"? Olikohan tämä nyt sitten ovuloimaton kierto?

Nyt pitää miettiä vielä noiden lisäravinteiden jatko. Tässä kierrossa kroppa on ollut alusta asti umpisekaisen. Nyt minulla oli joko ovuloimaton kierto tai 8 päivän luteaali, kumpikaan ei kuulosta parannukselta siihen 10 päivän luteaaliin jota lähdin näillä lisänapeilla hoitamaan. Ottaa aivoon.

Tai ennemminkin lyhyt tai pitkä kierto. Joku 25 menee viel normin puolelle, mut joku 22-23 on jo aika lyhyt. Tsemppiä. Ei kumminkaan fiilistä että vois olla jotain kiinnittymiseen liittyvää?
 
Jaa jaa hmm. Olikohan ovisplus jo kp10... Eli eilen. Tänään iiiihan pientä nippailua ollut oikeella alavatsassa. No se selvinnee tiistaina gynellä. En kyl usko et viel tarpeeks hyvä limis/rakkula. En tosin tykkää näistä testeistä, koska ovat herkempiä, eli en luota. Tuo tummin oli myös toosi tummasta pissasta, en tiedä onko sillä vaikutusta.. Hyvä jos selvii gynellä jotain, niin tietä alottaako terolutit jo vai ei.
 

Liitteet

  • 20190922_211737.jpg
    20190922_211737.jpg
    15.1 KB · Katsottu: 120
Täällä myös kp24/28. Tosin km:n jälkeinen kierto , joten paha sanoa! Ens viikolla en vielä uskalla testata, seuraavalla viikolla sitten ennen illallista ystävien kanssa (jotta tietää ottaako vettä vai viiniä..). Yritän olla ajattelematta koko asiaa mutta välillä huomaa itsensä tarkkailemassa ”oireita” :D nyt siis on kylmänyt muutamana päivänä aika paljon. Tosin on TAAS flunssan poikasta tulossa.
 
Tai ennemminkin lyhyt tai pitkä kierto. Joku 25 menee viel normin puolelle, mut joku 22-23 on jo aika lyhyt. Tsemppiä. Ei kumminkaan fiilistä että vois olla jotain kiinnittymiseen liittyvää?

Tänään olisi ollut kp 27 eli ei se hirveän lyhyeksi jäänyt. Luteaali oli vaan järkyttävän lyhyt, jos se ovis oikeasti oli ovis. Lämmöthän mulla seilasi sen verran, ettei Fertility Friend ollut vakuuttunut koko oviksesta. Eikä ne liuskatkaan mitenkään yksiselitteisiä olleet.

Ei ole kiinnittymisolo, verta tuli aika paljon ja eikä mulla ole aiemmissa raskauksissa tullut minkäänlaista kiinnittymisvuotoa. Epäonnistunutta kiinnittymisyritystä mietin, mutta en oikein usko siihenkään, kai siinäkin menkat alkaa yleensä joko ajallaan tai myöhässä.

Saa nähdä tuleeko sitä kolmatta lainkaan vai onko mun munasarjat jo vetämässä viimeisiään.
 
Tänään olisi ollut kp 27 eli ei se hirveän lyhyeksi jäänyt. Luteaali oli vaan järkyttävän lyhyt, jos se ovis oikeasti oli ovis. Lämmöthän mulla seilasi sen verran, ettei Fertility Friend ollut vakuuttunut koko oviksesta. Eikä ne liuskatkaan mitenkään yksiselitteisiä olleet.

Ei ole kiinnittymisolo, verta tuli aika paljon ja eikä mulla ole aiemmissa raskauksissa tullut minkäänlaista kiinnittymisvuotoa. Epäonnistunutta kiinnittymisyritystä mietin, mutta en oikein usko siihenkään, kai siinäkin menkat alkaa yleensä joko ajallaan tai myöhässä.

Saa nähdä tuleeko sitä kolmatta lainkaan vai onko mun munasarjat jo vetämässä viimeisiään.

Jospa ei sentään. Mähän olin ihan varma, että mun tuurilla oon just se tyyppi kenel on kaikista todennäkösyyksistä huolimatta on jotkut ennenaikaiset vaihdevuodet. Mun alapää syöksee verta miten sattuu, mutta ei se ainakaan niistä johdu:hilarious: ens kierto voi olla kumminkin ihan erilainen. Valtaosalla naisista on jossain kohtaa jotain vuotohäiriöitä. Toi lisäravinnejuttu kyl varmaan kantsii pohtia, jos on hirveesti kaikkee. Tää nyt on tällaista mutua, mutta kun niitä ei niin paljoa oo välttämättä tutkittu ja yhteisvaikutuksia sun muuta, ni jos syö monia eri valmisteita samaan aikaan.
 
Jospa ei sentään. Mähän olin ihan varma, että mun tuurilla oon just se tyyppi kenel on kaikista todennäkösyyksistä huolimatta on jotkut ennenaikaiset vaihdevuodet. Mun alapää syöksee verta miten sattuu, mutta ei se ainakaan niistä johdu:hilarious: ens kierto voi olla kumminkin ihan erilainen. Valtaosalla naisista on jossain kohtaa jotain vuotohäiriöitä. Toi lisäravinnejuttu kyl varmaan kantsii pohtia, jos on hirveesti kaikkee. Tää nyt on tällaista mutua, mutta kun niitä ei niin paljoa oo välttämättä tutkittu ja yhteisvaikutuksia sun muuta, ni jos syö monia eri valmisteita samaan aikaan.

Mulla oli greippimehua, gelee royalea, B6:sta, raskausvitamiineja ja Hormone Balancea (siveydenpuu-uutetta). Varmaan vähennän annoksia tai lopetan osan kokonaan. Paitsi tietty raskausvitamiinit.
 
Mulla on nyt kp23. Ovis oli ehkä maanantaina, mut en oo yhtään varma koko oviksests tai sen ajasta. Tottahan se on, et toivoa on! Ens sunnuntaina aion testata, ellei oo menkkojen tulo käynyt selväksi sitä ennen! Me taidetaan mennä aika samalla tahdilla tässä kierrossa?
Mä tuun päivän perässä ja ovis oli maanantaina :grin
 
Pakko avautua teille, jotenkin tuntuu ettei tuu mitään. Oireita ei ole ei mitään ja pelottaa onko tuolla mitään. Mutta niin sitä vain ottaa sen alkoholittoman, kävelee ylimääräisen kilsan ja syö enemmän välipaloja kun on se tavoite. Tulla raskaaksi. Itse oon silti elänyt hyvinkin normaalisti jopa hoitojen aikana poltin välillä. Siitä tietty haukut mut näin koin et paras ku stressasin muuten ihan tyhmistä asioista. Nyt on tupakit hyllyllä ja muutenkin juo enemmän vettä yms. Outoa että kierto ku heitin ihan hunttaviliksi koko touhun nii toimi.

Ihana nähdä on toi kyl vaapukka haamu ja näkyy ilman et piti zoomaa ja itse tänne ku ladannu niissä mitää näy mulla et ihanaa !

Toi seidivid joka on se myoinositoli valmiste on valmiiksi punnituissa pusseissa 15kpl/paketti mut hinta on liki 25e per paketti


Ootko testannu? Et pysyykö viiva? :) Tsemppiä!
 
Aamua kaikille.
Täällä ois yk vitosen kp5. Menkat on ollu erilaiset kuin aiemmat, vuoto jotenkin erilaista. Niin kestoltaan, kuon koostumukseltaan.
Mut jos jotain positiivista niin vuoto on kestäny pidempään, kuin vielä kertaakaan kierukan poiston jälkeen.
Mullahan on ollu niukkoja parin päivän menkkoja, tai eka puoltoista päivää runsasta vuotoa ja sit hiipunu ihan. Nyt sai vielä eilenkin pitää tavallista sidettä. Jospa ois hyvä juttu.
Kaveri sai tänä aamuna plussan ja oli ihana huomata, et vaikka sitä omaa plussaa kaipaa kovasti, niin toisen puolesta on kyllä niin iloinen että kylmät väreet vaan meni :Heartred
 
IMG_20190923_075918.jpg
Aamun testaus. Näättekö siinä mitään? Kuva sumeni tänne lisätessä. Ainakin livenä oon näkevinäni siinä haamun. Antaako rfsu paljon turhia haamuja?
 
Takaisin
Top