Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Liirumlaarum mitkä matkarattaat ne on? Mulla on Britaxin yhdistelmät mut ne on aika kulahtaneet, meille vois riittää pelkät matkarattaat jos niihin saa kaukalon kiinni.
 
Liirumlaarum mitkä matkarattaat ne on? Mulla on Britaxin yhdistelmät mut ne on aika kulahtaneet, meille vois riittää pelkät matkarattaat jos niihin saa kaukalon kiinni.

Ne oli jotkut jo markkinoilta poistuneet oisko britax vigour 3+. Vastaavia mut uudempia malleja britaxilla toki on useammatkin ja käytettynä niitä torissa ainakin näky olevan kun katselin :)
 
Liirumlaarum mitkä matkarattaat ne on? Mulla on Britaxin yhdistelmät mut ne on aika kulahtaneet, meille vois riittää pelkät matkarattaat jos niihin saa kaukalon kiinni.

mä jo ehdin tossa hehkuttaakin noita mun britaxeja :D meillä siis ne b-motion plussat joissa nousee jalkatuki vaaka-asentoon ja selkänoja menee vaakaan myös jolloin toimii pehmeällä kantokopalla vaikka reissussa.. niihin saa myös kiinni esim brion primo kaukalon ja britaxin oman kovan vaunukopan kiinni ja koko pysyy silti maltillisena ja menee todistettavasti 7v:lle joka painaa 25kiloa ja on 130cm pitkä :D

käytettynä noita saa parilla sadalla ja vaunukoppia saattaa löytää parilla kympillä torista.
 
No niin no jotkut vigourit meillä just onkin, en nyt muista onko 3 vai 4. :shy: Enkä mä asu Suomessa niin torista ei auta katella, mut vois kyllä kattoa jos ebaysta löytyis niihin se isuinosa, toisaalta se meijän runkokin on vähän kämänen kun siitä jossain vaiheessa hajos joku jutska ettei niitä saa ylös ilman että vetää niistä tapeista mistä se laitetaan kasaan.. no, täytyy miettiä. Onhan tässä vielä aikaa. :rolleyes:
 
Onko kellään mitään kokemusta Beemoon vaunuista? Suht edulliset, Jollyroomilta saisi. Ei tarvitsisi ollakaan rymykäyttöön, metsään mennään meidän Emmaljungilla, mutta jos sopisivat kaupungille ja asioille käymiseen. Lähinnä epäilyttävän edullisia nuo Beemoot :nailbiting: Täällä päin ei vaunuja myydä juuri missään, niin ei pääse näkemään livenä.
 
Meillä oli tuplina beemoot. Ihan ajoi asiansa. Pyörien kiinnitys systeemit oli jotenki huonot että kerran kesken lenkin irtosi toinen takaratas. Mies sai kuitenkin laitettua siihen jonku oman patentin ettei sen jälkeen enää irronnut.
 
Meillä tulossa toinen lapsi ja ikäeroa esikoiseen tulee noin 2 vuotta. Paljon on tavaraa säästössä, mutta ostin uudelle tulokkaalle oman pehmolelun sekä kirpparilta mobilen. Löyty samanlainen kuin oli esikoisellakin. Todettiin se niin hyväksi, että lopulta se hajosi. Taidettiin käyttää se loppuun... No, onneksi löytyi uus ihan samanlainen.
 
Viime viikolla meille kotiutui kaverilta jo hoitopöytälipasto ja yhdistemävaunut, pinnasänky ostettiin myös kun just mun haluama sänky oli torissa myynnissä ja aika edullisesti siihen nähden mitä niistä yleensä pyydetään :)
 
Mä päädyin ostamaan fb-kirpalta Oysterin rattaat kun niihin sopii toi mun Britaxin kaukalo myös. Ihan tosi hyväkuntoiset ja kivan kompaktit, pienemmät ku Britaxit. Ja samoin fb:n kautta löytyi pinkki colour pack, kun noihin voi siis vaihtaa eri värisiks kuomun ja istuimen pehmusteet ym ja noissa tuli mukana semmonen tylsä beige, niin kiva saada tyttömäisemmäksi niitä. :happy:

Muutamia vaatteita oon ostanut myös, vaikka oikeesti ei kyllä tarttis, kun niitä on varasto pullollaan. :shy:
 
Nyt on tullut haalittua jonkin verran ekalle
  • vähän eri kokoisia sisävaatteita FB-kirppiksiltä. :Heartred
  • Siksipä piti käydä kierros Ikeassa, että saatiin kaksioon lisää säilytystilaa. Nyt sitä on makkariin ja kylppäriin kaappien kera:)
  • Hiljattain tilasin myös hoitoalustan, joka aiotaan nostaa kuivurin päälle, väliin laitetaan liukueste, ettei alusta pääse luiskahtamaan minnekään. Hoitopöytä ei yksinkertaisesti olisi mahtunut minnekään.
  • Samalla tilasin hoitolaukun (tai repun) alesta
  • ja luonnonkumitutteja
  • sekä ammeen.
Mies rakensi varaston paremmaksi ja osin eristäväksi, jotta saadaan vanhaa kamaa sinne vauvakaman tilalta, ja totesi, että poika voi nyt tulla. :Heartred
 
Meille samaa sukupuolta tulossa kuin mitä esikoinen, eli vaatetta ei kovasti tarvitse ostaa :hilarious: Saadaan lähipiiristäkin lisää
 
Vielä pitää hankkia: pinniksen patja, amme, leikkimatto, sitteri, syöttötuoli (ei onneksi kiire). Siinä varmaan isoimmat mitä puuttuu. Vaatteita on ja kaikkea muutakin alkaa oleen jo.
Sitten pienemmistä hankinnoista: vaippoja valmiiksi, korviketta valmiiksi, tuttipullot, tutit, talkki, sinkkivoide, puhdistuspyyhkeet. Varmaan muutakin, mutta nämä tuli nyt mieleen. Vauvan tulo alkaa jo näkyä kodissa :Heartred
 
Itse en ole ollut kovin aktiivinen missään hankinnoissa kun edelliseltä löytyy kaikki. Jos tää on toista sukupuolta edustava kun edellinen sit täytyy hankkia vaatetta. Rattaat hommasin jo aikaisemmin. Niihin vielä joku osa täytys saada hommattua mut ei kiire sillä. Ehkä jonkun neurtaalin bodyn ostanut viimeksi. ❤
 
Tänään ostin taas pari vaatetta kirppikseltä :) Mätsäs niin ihanasti yhteen housut ja body :)
 
Meille tulossa esikoinen eikä haluttu tietää sukupuolta, joka osittain hillinnyt osteluvimmaa kun kaikki oltava unisex. :happy: Vaatteita alkaa olla ihan kivasti, väittäisin jopa että riittävästi kunhan äitiyspakkaus saadaan perille. Yksi body ostettu uutena mut kaikki loput kirpparilta tai lahjoituksina sukulaisilta. :notworthy

Pinnasänky ostettiin viikonloppuna, torilöyty sekin. Muita isompia hankintoja ei ole vielä tehty kun yritetään odotella joulun alemyynnit. Toki seurailen lähes päivittäin torin tarjontaa, mutta jotkut tuntuvat pyytävän tavaroista lähes saman verran kuin maksavat uutena, joka pistää miettimään saisko alesta sitten itselle uutena samalla hinnalla kun uusissa on kuitenkin yleensä joku takuu tosin kuin toritavaroilla...
 
meille kotiutui tänään unipesä ihanalla käärmekuosilla :) just mietin että millasta järjestystä tänne laittelis kun periaatteessa vauva-aika menis kätevästi et poju olis vierashuoneessa ja jos on yövieraita niin sit kannetaan sänky meidän makkariin. toisaalta ekat viikot pidetään meidän makkarissa turvallisuus- ja mukavuussyistä. ei tartte vaeltaa imettämään toiseen päähän taloa
 
Takaisin
Top