Raskaaksi 2019

Mulla on sit 6+1 kun eivät suositelleet että menis sitä ennen. Niin ikävää odotella mutta jos siellä jotain olis niin ehkä syke kuuluis tms...
Oi inhottava odotus! Mutta olen kyllä osittain samaa mieltä, sydän alkaa lyömään viikolla 6 ja se on helpompaa todeta km tai elävä alkio jos etsii sykettä. Toivottavasti sun turhuvuoto on vain harmitonta... Tsemppiä odotukseen! :Heartpink
 
ja kylläpä piti taas ruveta kiusaamaan itseään. miten tää pää toimi näin, et vaikka päättää ettei testaile ni silti yhtäkkiä havahtuu kun odottelee 5min testin tulosta.
nojoo, ei ollut syy tämäkään miksi ovislimat on jotenkin ihan myöhässä. no, sieltä ne heti rupes löytymään ku haki ”testaamalla vauhtia”
*epätoivoinen?*
 
Aina :laughing001

Meni omat ovistestailut ihan puihin, niin nyt ei oikeen tietoa, millon olisi aikaisintaan järkevää lähtä testailemaan,vaikka toisaalta ei oo pahemmin uskoakaan että ois tärpännyt, kp20.
Miten sitä osais olla niin järkevä että testais aina vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä.

Tsemppiä perjantaihin Azzeliini täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä että kuulet hyviä uutisia :happy::smiley-angelic001

Oon pahoillani Hillis:Heartred
 

Liitteet

  • E5A738DB-D994-43AD-84CF-6839AA779092.jpeg
    E5A738DB-D994-43AD-84CF-6839AA779092.jpeg
    26.5 KB · Katsottu: 142
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä NewMoon!

Minä huomaan myös, että mitä lähemmäksi hoidot tulevat, sitä enemmän minua alkaa jännittää. Kun ei oikein edes tiedä mitä pitäisi toivoa (No vauvaa tietysti!:hilarious:). Siis tarkoitan sitä että pitäisikö toivoa että tutkimuksissa on kaikki hyvin vai että jotain selkeästi pielessä. Siis kun sitä plussaa eikä mitään sen tapaistakaan ole tullut niin tavallaan se että löytyisi joku syy jota hoitaa niin kuulostaisi tavallaan aika hyvälle. Mutta toisaalta kovin pelottavalle myös. :sorry:
 
Voi ei Hillis. Ja newmoon, voin vaan kuvitella miltä tuntuu. Toivoisin teille niin paljon plussaa :Heartred

Täällä verensekanen vuoto jatkunut. Ei auta kun odotella. Nyt 4+3.
 

Liitteet

  • Collage 2019-09-18 09_28_29.jpg
    Collage 2019-09-18 09_28_29.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 194
Voi Hillis ja NewMoon, Aida ja moni muu, kyllä tie on pitkä:finger: elämä näyttää kyllä tässä lisääntymishommassa persettä kerta toisensa jälkeen. Isot tsempit koepaloihin, kaikki raajat pystyssä hyvien tulosten puolesta.

Täällä dpo8 kp 29/29, jotain vähäistä tuhrua tullut tänään. Kun nyt ei vielä ne menkat tulisi, vaan pysyis luteliaali normaalina. Maanantaina viimeistään pitäis sit alkaa, jos säilyisi normaalina.

KK, hyvin ainakin viiva vahvistunut, että sen puolesta vaikuttaa lupaavalta, ootko tehnyt digejä?
 
Voi Hillis ja NewMoon, Aida ja moni muu, kyllä tie on pitkä:finger: elämä näyttää kyllä tässä lisääntymishommassa persettä kerta toisensa jälkeen. Isot tsempit koepaloihin, kaikki raajat pystyssä hyvien tulosten puolesta.

Täällä dpo8 kp 29/29, jotain vähäistä tuhrua tullut tänään. Kun nyt ei vielä ne menkat tulisi, vaan pysyis luteliaali normaalina. Maanantaina viimeistään pitäis sit alkaa, jos säilyisi normaalina.

KK, hyvin ainakin viiva vahvistunut, että sen puolesta vaikuttaa lupaavalta, ootko tehnyt digejä?

En viitti tuhlata siihen, jos ei vuodoissa tuu muutoksia teen ku näyttäis 3+. Neuvolaan en uskalla soittaa.
Meen työpaikan ultralla kattoo heti ku siellä vois olla jotain nähtävää.

Mietin tässä vaan karuja tilastoja. Kolme tai yli peräkkäistä keskenmenoa tulee vain 1-2%
 
Tämä.. Oon kun ilmapallo oviksesta mekkoihin :banghead:


Onko kellään kokemusta noista gelee royal tabuista? Onko selkeyttänyt ovulaatioo jotenkin? Mulla oli eilen menkka kipuja vaikka kp 10 tänään, ja valkovuotoo kauhee klöntsä. Ehkä se ovis tosiaan on noin viikonpäästä. Pitääpä yrittää kallistella miestä siellä reissussa usein:angelic:

No mä söin niitä tabletteja parin viikon ajan ennen ovista ja ovis tuli täsmälleen samana kiertopäivänä kuin viime kierrossa enkä huomannut mitään muutakaan eroa. Ei siis ainakaan tän kokemuksen perusteella vaikutusta. Mut jatkan syömistä :grin
 
En viitti tuhlata siihen, jos ei vuodoissa tuu muutoksia teen ku näyttäis 3+. Neuvolaan en uskalla soittaa.
Meen työpaikan ultralla kattoo heti ku siellä vois olla jotain nähtävää.

Mietin tässä vaan karuja tilastoja. Kolme tai yli peräkkäistä keskenmenoa tulee vain 1-2%

Kandeisko kumminkin soittaa neuvolaan ja todentaa raskaus. Eiks se sen taida vaatia, että lähtevät sitten tutkimaan mikä ne aiheuttaa? Mutta tietenkin nyt ensiksi toivotaan ettei mitään tarvitse tutkia, koska nyyttihän tulee tällä kertaa syliin saakka:Heartred:Heartred
 
En viitti tuhlata siihen, jos ei vuodoissa tuu muutoksia teen ku näyttäis 3+. Neuvolaan en uskalla soittaa.
Meen työpaikan ultralla kattoo heti ku siellä vois olla jotain nähtävää.

Mietin tässä vaan karuja tilastoja. Kolme tai yli peräkkäistä keskenmenoa tulee vain 1-2%

Mulla myös pääsy ultralaitteelle ja jonkinlaiset taidot käyttääkin, mutta enemmän se viime raskaudessa aiheutti huolta kuin huojennusta. Tietty varmasti eri jos on nimenomaan alkuraskauden ultrista kokemusta, mulla ei ollut.
 
Uhh, väsyttää :hungover: On kyl aikamoista opettaa kasista neljään.

Dpo2 oletettavasti ja kp18, menee kalenterin mukaan. Nipistely alavatsassa jatkuu edelleen, vaikka viime kierrossa kesti vain muutaman tunnin ovispäivänä. Ilmavaivat ja turvotus loppui viime yöhön, onneksi.
 
On tullut niin paljon asiaa, ettei muista kaikkia.

Hiillikselle ainakin pahoittelut. :sad001

Ja newmoonille tsemppiä. :Heartred

Omanapaa: Voisi olla dpo10. Tänään on kuvottanut vähän koko päivän. Taidan liittyä oireiden kuvittelijoihin, vaikka jospa... :rolleyes: Ajattelin testata maanantaina ellei menkat ehdi alkaa ennen testausta.
 
Täällä ihme ruikulilla maha ja kuitenkin ummetusta. Lähdetään porukalla pikku reissuun, tulee hurjan kivaa. Oon tyystin offline reissun niin plussaa ja ovista kaikille ja Koirankorva kyl nyt pysyy matkassa! :Heartred

Ootte ihania ku ootte munkin jaarittelua kuunnelleet, ens tiistaina käydään katsomassa mitä tuolla on ja et kaikki olis kunnossa ku vuotaa yms. Noh, toivottavasti vain harmitonta
 
Kandeisko kumminkin soittaa neuvolaan ja todentaa raskaus. Eiks se sen taida vaatia, että lähtevät sitten tutkimaan mikä ne aiheuttaa? Mutta tietenkin nyt ensiksi toivotaan ettei mitään tarvitse tutkia, koska nyyttihän tulee tällä kertaa syliin saakka:Heartred:Heartred

Virallisen ohjeen mukaan plussa testin tulee riittää, juttelin just työpaikalla kollegan kanssa asiasta. Sanoi myös, että periaatteessa myös 2 perättäistä keskenmenoa on peruste harkinnan mukaan tutkimuksiin, joten voisin yrittää vaatia sitten ainakin niitä alkututkimuksia, jos nyt menee kesken ennen sitä rv 6.

Aijon kyllä tänään soitella neuvolaan, mutta tiedän siis, että ei ne raskautta mitenkään ala todentaa. Turhia kustannuksia mitata esim hcg kun testi on positiivinen niin se on positiivinen :laughing002

Onneksi testi edelleen vahvistuu, eikä toisinpäin.

Toivotaan Taittarallaa plussaa :Heartred

Jesbelle tsempit myös :thumright
 
Viimeinen luge eilenillalla tämänkertaisesta kuurista, nyt dpo17, testasin negaa ja odotan kierron alkua

Buu. Voi näitä negoja:sad001 miksi tämä on niin vaikeaa. Mulla vika luge menee perjantaina. Lauantaina ajattelin testata negan, niin eipä viitti turhaan hakea uutta pakettia parin päivän takia. Puuhpööh, dpo9. Tuhrua, että kyllä muutenkin kierron alku tekee tulojaan. On tää niin syvimmästä syvältä.
 
Tänne paukahti kp1 kesken kierron, VMP. Ja todellakin alko yhtäkkiä, seistessä tunsin kuinka alkaa valumaan ja äkkiä vessaan.
Hyvin tasaista on ollu tähän asti, päivä kerrallaan luteaali pidenty siihen optimaaliseen 14 ja nyt sit ylläripylläri luteaali 11pvää ja kierto jäi 26päivään, mitä ei oo tapahtunu koskaan ennen. Ollu 28-29pvää.
Että mitähän himputtia tää nyt sit meinaa, en tykkää.
 
Takaisin
Top