Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Hyvin mahtuu omat vaatteet vaikka turvottaakin. Tietysti näin kotiäitinä ei tarvii käyttää tiukimpia farkkuja vaan mukavat jumppatrikoot sopii hyvin [emoji4]
 
Jäätävä turvotus on ja vain muutamissa housuissa on hyvä olla. Jos ne ei purista, ne ärsyttävästi rullautuu mahan alle. Ensi viikolla alkaa taas jooga, johon pakko käydä hakemassa jotkut korkeavyötäröiset trikoot; en halua maha paljaana kärvistellä joka mutkassa. :smiley-angelic006
 
Täällä myös jäätävä turvotus! Mietin kans että pitäis hankkia löysempiä treenivaatteita, tähän mennessä oon ollu enemmän kompressiovaatteiden ystävä.... Enää ne ei oikeen innosta :grin
 
Turvottaa (RV 5+4). Yhdet farkut ja colleget on mukavia.. Varmaan yllättävän aikaisin joudun ottamaan mammahousut käyttöön.
 
Ostin juuri yhdet äitiysfarkut. Olen farkkuihminen ja kieltämättä se nappi kiristää istuessa erityisesti. Esikoisestakin turvotti hirveän nopeasti, sama juttu näyttää nyt olevan, ellei vielä nopeammin o_O En ole vielä ottanut äitiysfarkkuja käyttöön, mutta löysempiä housuja olen käytellyt, sekä miettinyt josko menis tunika+sukkahousu/legginssilinjalle.
 
Täällä kans nyt turvotus havaittavissa :grin haaveilen kivoista tunikoista ja leggareista :smiley-angelic006:smiley-bounce016
 
Mulla rv 16+3 ja vielä menee normi vaatteet. Jumppahousut kiristää mahan kohdalta kuten myös sukkikset, ne on seuraavana hankintalistalla liivien kanssa jahka joku päivä vaan jaksaisi lähteä ostoksille tältä älyttömältä väsymykseltä! :sleep011 Viikot menee töissä ja sit vkl nukkuessa.. :hilarious:
 
Mulla alkoi turvotus jo rv 6 ja jatkuu edelleen. Välillä maha melkein normaali, mutta ajoittain paisuu ihan valtavaksi palloksi.:wtf: Onneksi omat löysemmät vaatteet menee vielä ihan hyvin päälle, mutta tiukimmat farkut ovat kyllä saaneet jäädä kaappiin.
 
Olisko teillä vinkkejä, että minkälaisia vaatteita kantsis hankkia ja mistä? :think005 Tai mistä ootte omianne hankkineet? Jotenkin kuvittelin, ettei tarvitse kattoa mamalicious-osaston vaatteita kuin joskus paaaljon myöhemmin, mutta turvotus sanoo toista...
 
H&M:ltä saa mun mielestä kivan näköisiä ja kohtuuhintaista mammavaatteita, netissä on koko ajan jotain mama vaatteita alessakin. Itse olen ostanut jonkin verran kirppareilta. Varmaan tulee paljon käytettyä perus mustaa mama t-paitaa ja sitten omia vanhoja sellaisia avoimia neuletakkeja missä mahan koolla ei väliä.
 
Mä jouduin/halusin jo nyt RV 5+4 siirtymään äitiysfarkkuihin kun omat rupesi istuessa painamaan vyötäröstä juuri alavatsalle niin että iltapäivästä rupesi särkemään. En varmaan olisi käynyt ostamassa mutta kun noita nyt oli edellisestä raskaudesta. Mahaa ei kyllä ole edes juurikaan turvotellut tai mitään. H&Mltä oon farkut aiemmin ostanut, itselle istuvat hyvin
 
Ehdottomat lempparit on korkea vyötäröiset treenihousut. Vielä ei tiellä oo hirveää turvotusta, sitä odotellessa :D
 
Ehdottomat lempparit on korkea vyötäröiset treenihousut. Vielä ei tiellä oo hirveää turvotusta, sitä odotellessa :D

Sama täällä. Treenipöksyt on parhaat [emoji4]
 
Ei enää mahdu lempifarkut, ei. :sad001 Onneksi löysin jossain kohtaa Lidlista yllättävän mukavan tuntuiset legginsit, korkean vyötaron kanssa. :) Tänään ne jalassa ja ihan hyvä fiilis. Muuten töissä käytössä ollut ne paperipussihousut :) Ainakin yhden parin pitäisi sopia vielä vähän aikaa kun ovat löysemmät sieltä vatsan kohdalta, toivottavasti näillä pystyy hämäämään vaikka turvottaakin :D
 
Emmäkestä noita mekkoja :hilarious::hilarious::hilarious:

Mulla on jääny yhestä raskaudesta tosi paha suorien vatsalihasten erkauma ja ikuinen raskausvatsa.. mamafarkut aina käytössä koska normaalit näyttää järkyltä vaikka meneeki jalkaan.Ei tarvi miettiä mahtumista, samoilla toivottavasti loppuun asti :wacky:
 
Siis mun esikoinen täyttää 12v ja mä en muista kuulleenikaan mitään mistään erkaantumisista hänen raskautensa kohdalla. Tai sen jälkeen. Todennäköisesti oon nyt ihan erkaantunut ja surkastunut koko muikkeli. :sad010
 
Takaisin
Top