Raskaaksi 2019

Täällä dpo10 ja herätessä voimakasta menkkajomoa. Vi**u pitääks tän alkaa jo monta päivää ennen niitä menkkoja :grumpy:
Ihan vähän vaaleanpunaistakin tuli yhdellä vessareissulla, eli ihan samoissa edelleen kuin viime kierto. Huomenna tai ylihuomenna alkaa sit satunnainen beige/rusehtava tuhru pyyhittäessä ja su viimestään menkat. Jei.
 
Mulla on yleensä tullut kunnon ovislimat, jomotukset ja ovisplussat mutta nyt tää ja edellinen kierto on ollu sellaset että itse varsinaisia limoja en oo bongannut ollenkaan. En oo jaksanu myöskään tikutella mutta la-su oli selvästi ovis jomotusta munasarjassa. Onkohan se normaalia että aina niitä limoja ei havaitse vai voiko olla ovuloimaton kierto nyt sit:banghead: vehnänalkioöljyn oon ottanut n. Kuukausi sitten käyttöön mutta ei kai sen pitäis tällein vaikuttaa :rolleyes:
 
Mulla on yleensä tullut kunnon ovislimat, jomotukset ja ovisplussat mutta nyt tää ja edellinen kierto on ollu sellaset että itse varsinaisia limoja en oo bongannut ollenkaan. En oo jaksanu myöskään tikutella mutta la-su oli selvästi ovis jomotusta munasarjassa. Onkohan se normaalia että aina niitä limoja ei havaitse vai voiko olla ovuloimaton kierto nyt sit:banghead: vehnänalkioöljyn oon ottanut n. Kuukausi sitten käyttöön mutta ei kai sen pitäis tällein vaikuttaa :rolleyes:

Sanoisin et on normaalia et liman määrä vaihtelee, ja voi olla et sitä kuitenkin on siellä mut ei tuu ulos näkyvästi.

Muoks. Jos kierto ja vuoto pysyy normaalina niin siitä vois päätellä et ovis on tapahtunut. Toki sitä ei vielä voi tietää
 
Kauan sullakin kyllä tiputtelee!
Mulla alkaa kans dpo 3/4 aina menkkakivut ja muut pms-oireet.
No en sanois että tiputtelee. Mitään suojia ei tarvi ja menkatkin on lyhyet ja lopussa niukat. Mut just vessareissuilla muutamasti päivässä saattaa jäädä ihan vähän paperiin. Sama oli viime kierrossa et dpo10 jäi yhellä vessareissulla hentosen vaaleenpunasta paperiin, ehin jo innostumaan et kiinnittymistä, mut pah.
 
Hei miten tuota gelee royalea pitäisi syödä? Kävin hakemassa flunssan kunniaksi sitä gelee royale hunajaa, mutta aloin miettimään että miten sen nyt pitikään vaikuttaa, onko järkeä aloittaa kesken kiertoa? :wideyed:
 
Mulla ei oo tänään tullut mitään limavuotoja tai muutakaan, eli sitä kesti ilmeisesti vain yhden päivän... Ei oo kauheasti uskoa koko ovulaatioon. :sad001 No mut jos jotain "positiivista" tästä voi hakea, niin ainakaan en nyt sit tuu niin pahasti hyppimään seinille loppukuusta raskauspiinailujen kans, kun en pidä raskautta lainkaan todennäköisenä.
 
Hei miten tuota gelee royalea pitäisi syödä? Kävin hakemassa flunssan kunniaksi sitä gelee royale hunajaa, mutta aloin miettimään että miten sen nyt pitikään vaikuttaa, onko järkeä aloittaa kesken kiertoa? :wideyed:

Muistaakseni kandee ovikseen asti syödä sit kork raskauteen asti..

Vausa niinhän sitä luulis mut itel aina silti herää toivo vaik mikä ois :hilarious:
 
Dpo7, täällä kans sellaista pms:sää ollu koko aamu, että eiköhän saa kp1 odottaa. Turhauttaa, isosti, vaikka joka kiertoon lähteekin nykyään sillä fiiliksellä, että turha toivoa mitään.
 
Dpo7, täällä kans sellaista pms:sää ollu koko aamu, että eiköhän saa kp1 odottaa. Turhauttaa, isosti, vaikka joka kiertoon lähteekin nykyään sillä fiiliksellä, että turha toivoa mitään.

Mulla kans olo et ainahan ne menkat alkaa..
 
Anteeksi tunnen tänne kysymyksineni.
Onko tänä päivänä vielä mahdollista että raskaustesti ei näytä raskautta testattaessa sinä päivänä kun kk piti alkaa vaikka olis raskaana? Meinaan kun noi testit on niin herkkiä nykyään kaikki.
Onko täällä joku saanut plussan myöhässä, ilman että olis ollut kyse viivästyneestä oviksesta?
Tuntuu että ”kaikki”plussaavat tyyliin dpo 9:)
Entä osaako kukaan sanoa että meneekö se samalla naisella eri raskauksissa aina samalla lailla, että näkyy ajoissa raskaus vai voiko se tosiaan näkyä vasta myöhässä? Kertooko se sitten että joku on huonosti jos plussaa myöhään, siihen nähden että ovis on ollut omalla paikallaan eikä myöhässä??
Olisin tosi kiitollinen jos edes osaan kysymyksiä saisin jotain vastauksia :)
Nimimerkillä kaikki tutut oireet mutta nega vaan ja tänään piti menkat alkaa mut ei näy ei kuulu
 
Kiva, kurkku sairaan kipeä ja lämpöä ja nivelkipuja. Esikoisella myös flunsaaa. Tietää siis että heräilee herkemmin ja haluaa väliin nukkuman. Menee tallettelut vaikemmaksi :meh:
Muuten aika jännittineet olot täs oviksen odottelussa. En tiedä miksi :grin mulla tää aika ennen ovista ja varsinkin oviksen aikaan, on tällästä jotenkin levoton, jännittävää, hirveen energinen olo sisällä vaikka flunssa itsessään väsyttää.
 
Anteeksi tunnen tänne kysymyksineni.
Onko tänä päivänä vielä mahdollista että raskaustesti ei näytä raskautta testattaessa sinä päivänä kun kk piti alkaa vaikka olis raskaana? Meinaan kun noi testit on niin herkkiä nykyään kaikki.
Onko täällä joku saanut plussan myöhässä, ilman että olis ollut kyse viivästyneestä oviksesta?
Tuntuu että ”kaikki”plussaavat tyyliin dpo 9:)
Entä osaako kukaan sanoa että meneekö se samalla naisella eri raskauksissa aina samalla lailla, että näkyy ajoissa raskaus vai voiko se tosiaan näkyä vasta myöhässä? Kertooko se sitten että joku on huonosti jos plussaa myöhään, siihen nähden että ovis on ollut omalla paikallaan eikä myöhässä??
Olisin tosi kiitollinen jos edes osaan kysymyksiä saisin jotain vastauksia :)
Nimimerkillä kaikki tutut oireet mutta nega vaan ja tänään piti menkat alkaa mut ei näy ei kuulu


Onhan niitäkin tapauksia edelleen, että plussaa vasta tyyliin viikko kun menkkojen pitäs alkaa. Toisilla hormonitasot nousee hitaammin.

Näitä listoja netissä on vähän eri arvoilla mutta jos esim. tämän listan mukaan;
Raskaana olevilla:
Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml

Ja jos testi on herkkyydeltään se 20 tai 25, ja arvot nousee tuon hitaimman mukaan, niin ei testi sitä pakolta havaitse.
 
Mä varasin gynekologi soittoajan ens maanantaiksi pääsee ainakin juttelee niistä kilppareista mitä se on mieltä ja varmaan kysyn sitte samalla pitäskö oviksen aikaan tehä jotain ultraa tai jotain... :grin saa ainakin mielenrauhan niihin kilppareihin

Kerro sit mitä sanoi! Mä käyn ehkä ens ti gynellä, kysyn sit kans!
 
Takaisin
Top