Suurperhe kuumeilijat

Täällä oli testissä jotain. Mut meni yli ajan kun kerkesin katsoo. Pistin sen roskinhaamun taikka viallisen testin piikkiin. Huomenna aamulla uus sitte, jos vaikka hakis jotain luotettavampaa testiä entä ebayn roskat :D tsemppiä kaikille, itsellä jatkuu tänään koulu vihdoin. Heti algebraa pari tuntia ja sitten elementtirakentamista :D

Bb tulee meilläkin seurantaan koska miehen entinen työkaveri on siinä :D
 
Paljon voimia äippä.
Ja paljon voimia myös elaffy.

Täällä on mennyt aika hujauksessa. Kolmen viikon loma ois ohitte ja tänään pitäis illaks suunnata töihin. Ei onneksi ole kuin tämä ilta töitä ja sitten onkin loppuviikko vapaata. Mutta ne vapaat meneekin sitten häitä järjestellessä. :)
 
Rsfu herkkä oli niin nega kuin olla jo voi :sad001 oon aika pettynyt vaikka jotenkin taas ennen ovulaatiota toivoin ettei ois tärpänny :sad001 aina ennen ovista mietin ettei vauvaa ja oviksen jälkeen toivon et tulee plussa..
 
2 toukokuista löytyy ja onhan se kevät/kesä vauva aika helppo kunhan ei oo liian kuuma:wink
Jaksuja haastavaan arkeen elaffylle ja pikku varpaille toipumista leikkauksesta! Toivotaan että elaffyn pienen kipuilulle löytyy syy! On se vaan pyllystä että pieneen koskee ja lääkärit ei voi kertoa mitä epäilevät:sad001
Samoin helpotusta pikkuvarpaan kipuilulle:Heartred
 
Kp 28 ja dpo 10..
Testaan ensi viikon maanantaina,jos ei menkat ala sitä ennen.. enemmän olo et ne alkaa pian.. vähän pisteli munasarjoja ja se ollu sen merkki että alkavat. Mahassa ei tunnu miltään.

Nyt jatkamaan pyykkihommaa :grin
 
HentoHaave, mitä aloit opiskelee? Mulla on sama. Koulu jatkui mut motivaatio on kaukana.

Aloitan ens viikolla koukulla it inssien kans ohjelmointikurssin ja jatkan keväällä jotain lisää. Koitan sit hakea koodarin töitä ja jättää joulun kesken. Ei raksa hommat oo niin kivaa et jaksais ikuisesti :S menkat alkaa lähipäivinä, pms alkoi eilen :sad001 vituttaa yli kaiken kaikki..
 
Eipä tarttenu testailla mitään.
Kp 1 :banghead:
Nyt alkaa yk 10. Tai on olo ettei kiinnosta edes yrittää. Minä joka ennen raskauduin helposti "vioistani" huolimatta, en enää onnistukkaan tässä. Nyt oli selkee ovis ja ihanteellinen luteaalivaihe 14vrk niin eipä silti taaskaan onnistunut. Ja vkl kuvittelin huonon olonkin kun alkoi olla nälkä. Et just. Ärsyttävä maanantai!

Tsempit muille :Heartredja sorry tämä kiukutteluni :grin
 
Multa on taas unohtunu tänne kirjoittelu, kun tulee aktiivisemmin seurattua tuota raskaaksi 2019 ketjua. Koitan skarpata taas!
Mitäs teille kuuluu?
Täällä ovis hyödynnetty ihan hyvin (dpo -5, -2 ja -1) ja tänään ois dpo3 kp18/29 yk4
Eli piinaviikkoja elellään ja katsotaan tuliko tälle yrityskierrolla tulosta vaiko ei :)
Kahta pienempää pitäis just lähteä virikehoidosta päiväkodista hakemaan ja isompi pääsee vasta kahden jälkeen koulusta.
 
Viime viikko meni häitä valmistellessa, jännitellessä ja stressatessa. Lauantaina oli sitten juhlat ja kaikki meni nappiin. :) Lauantaina iltasella mulla sitten rupesi häviämään ääni ja tänään kävin lääkärissä niin mullahan on sitten tullut kurkunpään tulehdus. Flunssakin yrittää täs tulla. Taisi jännitys ja stressi edes auttaa näitten tulemista. :sad001
Mut tänään alkoi 1kp ja nyt me päästään yrittämään kunnolla. :happy: Olo on ihan kuin joulu aattona pikku lapsena, eli tosi jännittynyt.
 
Onnea emmielle :Heartred

Harmi, Rosalina88 menkoista. :sad001

Mulla on 2 päivää menkat myöhässä ja eilinen digitesti negaa. Olo on kyllä kuin ne ois alkamassa mut ei vaan näy eikä kuulu :F Normaalisti kellontarkat menkat ja nyt ei mitään. :sad001

Mitäpä muille?

Oma elämä on taas matikkaa ja fysiikkaa niin eipä kerkee muuta kauheesti tekee :D
 
Tsemppiä kaikille kuumeilijoille:Heartred plussa tuulia ketjuun:wink
Täällä vaan porskutetaan arjessa, odotetaan sisun synttäreitä ja hautajaisetkin tiedossa loppu kk.
Porukat soitteli toissa päivänä ja kyseli josko 3 keskimmäistä vois tulla heille ti-pe joten täällä elellään hyvin helppoa viikkoa! Esikoinen kun menee hyvän osan päivästä omia menojaan, eskarilainen touhuaa myös omiaan ja sisu nyt on vaan niin helppo tapaus kun on 4 suora hampaita puhjennut ylös. Kävelyä harjoitellaan ja hienosti sekin sujuu tukea vasten :) minne se mun vauva katosi:eek:
 
Plussaa kuumeilijoille :Heartred

Täällä rv12+3, tänään käyty nt ultrassa, jossa kaikki hyvin :Heartred vastasi 4 päivää isompaa, mutta ei lähdetty laskettua aikaa muuttamaan.
Kovasti haaroja levitteli ja siinä sitten katseltiin olisko viitteitä sukupuolesta :hilarious: mutta niin vähäiset viikot ettei vielä erota. Ultraaja vaan totesi että "poikaa en veikkaisi" :rolleyes:

Pahoinvointi vieläki vaivaa :yuck: eilen oli vähän parempi päivä ja sain oikein siivottua :cool05 tänään sitten lensikin aamusta oksennus ja olo semmonen, että vähänkin tulee joku ällötys vastaan niin tietää vessareissua :yuck: ja "kiva" kun aina iltaa kohden pahenee olo :facepalm:
Ja foorumille kirjoittelu jäänyt aika vähälle, kun olo pahenee ruutua vahdatessa :bored:

Esikoinen aloitti viimme viikolla päiväkerhon, ja se meni tosi hyvin :Heartred ihmetteli että "miten minun ei tullut yhtään ikävä sinua" :hilarious:
Huomenna olisi taas kerhopäivä, mutta esikoisella oli maanantaina vähän lämpöä, ja nyt on aika yskäinen ja nuhainen, niin saa nähdä jääkö kerho välistä :confused:
 
Onnea Marsupilamille ultrakuulumisista ja Emmiellelle naimisiin menon johdosta onnet :Heartred

Niin ja muillekkin kuumeilijoille pikaista plussaa!

On kyllä nyt olo ettei tästä mitään plussaa tule niinpä päätin heivata osan vauvakamoista pois..
 
Ompa ollu kaiken laista.. Vielä vajaa viikko sit opetellaan käveleen :grin huomenna olis kaverin häät on kyl ihana päästä ihan kahdestaan ku isommat lupautui ammaks... Tää on kyl niin kummallista nimittäin mielialan muutos en tiiä liittyykö jotenkin ikä kriisiin vain kaipuuseen mut ihan älytöntäo_O kumpa sais sellasen hyvän tunteet et joo et ole hullu tai tekemässä väärin..... Onko muut jääny koukkuun bb.. Hen?
 
Mie oon yllättynyt itteeni mut en oo jäänyt bb koukkuun. :hilarious:

Mie pistin eilen ovis tikut tilaukseen. Vaikka ei pitänyt niitä ruveta tekee. Mut meinasin jos tän yhen kierron niitä tekisin et saisin varmuuden et osuuko Min tuntemukset oikeaan. Mul kun välil tulee ala maha jommalt kummalt puolet kipeeks ja se on vaan hetken aikaa se kipu. Oon ajatellut et se ois oviksen merkki. Nyt sit aattelin et haluun varmistuu siitä. :)
 
Täällä BB hullu, 24/7 välillä puhelimessa ja kuulokkeet korvilla :D

Täällä ei vieläkään menkkoja, raskaustesti nega, mutta ovistestissä aika tumma viiva, ei kuitenkaan plussa :F mitähän mun kropassa tapahtuu :O
 
Takaisin
Top