Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Tällä hetkellä mulla on aavistus et olis tyttö. Ihan erilainen raskaus kuin esikoisesta joka on poika. Lisäksi tää on laitettu alulle noin 4 päivää ennen ovulaatiota (ainakin ekan ultran mukaan). Kiinalainen kalenterikin ennustais tyttöä :)

Kaiken huippuna appiukko oli todennu anopille et selkeä tyttömaha mulla ja se kuulemma jo näkyy, vaikka viikkoja on siis 9+ :D

En mä kyl ihan vielä lähtis prinsessamekkoja ja pinkkiä väriä haalimaan. Katotaan nyt, veikkaan kyl et tuntemukset muuttuu vielä vaikka salaahan mä tyttöä toivon :)
 
Itse veikkaan poikaa. Esikoinen tyttö ja hänestä oli todella paha pahoinvointi ja muutenkin erilainen alku raskaus. Veikkasin kyllä esikoista pojaksi myös niin enpä paljon luota tähän omaan tuntemukseen :angelic:
 
Testit veikkaa poikaa, kiinalainen syntymäkalenteri tyttöä enkä itse vielä ole saanut mitään vahvaa tuntumaa. Viime kesänä näin toistuvasti unia tyttövauvasta. :dummy1: Nyt en ole nähnyt juuri ollenkaan vauvaunia.
 
Jos mielessä pyörii vain tyttöjen nimiä niin täytynee uskoa, että tyttö sieltä on tulossa. Tein myös molemmat testit niin niidenkin mukaan olisi tyttö tulossa. Jännityksellä ootan. Vielä en tiedä haluanko ultrassa kuulla kumpi sieltä tulee.
 
Mulla ollut kokoajan poikaolo, nt ultrassa näytti kuulema poikkeuksellisen selkeästi pojalta viikkoihin nähden.
 
Ei tiedetä kumpi on tulossa, mut pari yötä sitten näin unta et miun mahassa on tyttö. Saa nähdä oliko se joku enne :confused005 mut meille ihan sama kumpi hän on , rakas ja odotettu on :smiley-angelic003
 
Saa tulla kumpi vaan, mutta selittämättömästi mulla on ollu poikatunne koko ajan. Ihan raskauden alussa näin unta kahdesta pienestä pojasta leikkimässä, siinä unessa tiesin toisen olevan minun ja toinen oli sit kaverin. Muutama viikko tästä unesta kaveri paljasti olevansa myös raskaana :smiley-bounce013 myös kaikki jotka tästä raskaudesta tietää ovat arvanneet poikaa, en tiedä miksi! No, pari viikkoa sitten np-ultrassa kätilö kertoi kaiken tällä hetkellä viittaavan poikaan. Mutta vaikka kaikista ennakkoarveluista huolimatta sieltä tyttö tulisi, niin aivan yhtä ihana ja rakas olisi jokatapauksessa :love7
 
Oletteko kokeilleet sormustestiä? :grin

Itsellä ei oo ajatusta siitä, että kumpi sieltä on tulossa ja molemmat on ihan yhtä toivottuja :)
Kokeilin huvikseni sormustestiä ensin ranteesta ja sen mukaan mun lapsiluku on 2, poika ensin ja sitten tyttö. Testasin myös vatsan päältä ja sen mukaan myös poika tulossa:dummy:

En oo mitenkään taikauskoinen, mutta hauska testihän tämä oli :grin ja oon aina ajatellut, että kaksi lasta olisi oikein sopiva määrä. Jännää nähdä toteutuuko :wink
 
Oletteko kokeilleet sormustestiä? :grin

Itsellä ei oo ajatusta siitä, että kumpi sieltä on tulossa ja molemmat on ihan yhtä toivottuja :)
Kokeilin huvikseni sormustestiä ensin ranteesta ja sen mukaan mun lapsiluku on 2, poika ensin ja sitten tyttö. Testasin myös vatsan päältä ja sen mukaan myös poika tulossa:dummy:

En oo mitenkään taikauskoinen, mutta hauska testihän tämä oli :grin ja oon aina ajatellut, että kaksi lasta olisi oikein sopiva määrä. Jännää nähdä toteutuuko :wink
Meidän äiti on tehny sormustestin varmaan 20 ihmiselle ja ainoastaan yksi sukupuoli menny pieleen :)
 
Kirjoitinkin tänne jo aiemmin nähneeni unta, missä vauva oli tyttö. No nyt viime yönä näin unta , jossa olin ultrassa ja sielläkin vauva oli tyttö. :dummy1: Innolla odotan kumpi siellä mahassa nyt sitten on :Heartred
 
Ei mitään aavistusta oo vielä!! Oireetkin mistä puhutaan että toiset tulee jos odottaa tyttöä ja toiset jos odottaa poikaa niin menevät vähän ristiin että on ollut vähän kaikkia oireita. Esim. Kun väitetään että tyttöraskaudesta tulee sokeri mielitekoja ja poikaraskaudesta suolaisia mielitekoja, niin mulla on ollut sekä että.
 
Jos mielessä pyörii vain tyttöjen nimiä niin täytynee uskoa, että tyttö sieltä on tulossa. Tein myös molemmat testit niin niidenkin mukaan olisi tyttö tulossa. Jännityksellä ootan. Vielä en tiedä haluanko ultrassa kuulla kumpi sieltä tulee.
Tyttö on tulossa! Ei maltettu salata sitä itseltämme! :)
 
Takaisin
Top