Yöpulina

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Valvottaako vauva? Etkö saa unta? Yritätkö pysyä hereillä kun imetät? Oletko muuten vain yökukkuja?

Täällä voi kaikki öiseen aikaan tylsistyneenä valvovat pulista niitä näitä. :) Miksi sinä olet hereillä vaikka kello on vaikka mitä?

(Niin, niin, nyt ei ole vielä yö. En vain taida itse olla täällä yöllä, joten teen ketjun valmiiksi odottamaan yökukkujia.)
 
Töiden, tai lähinnä iltavuoron jälkeen kun pitäisi rauhoittua, foorumille sitä usein eksyn. Sohvan nurkassa on hyvä selailla ja lukea ketjuja :happy:
 
Minäkin tulin tänne nyt iltavuoron jälkeen. Pitää hieman nollata ja tämä on hyvä tapa siihen. Onko täällä muita hereillä?
 
Täällä ollaan. Vaikeaa rauhoittua töiden jälkeen. Vaikka huomenna ois aamuvuoro..
 
Mä oon ihan väsynyt, mutta maha-asukki vetää taas muutaman päivän hiljaiselon jälkeen sellaista potkunyrkkeilyä ettei tarvi nukkumisesta haaveillakaan. Menee kai se yö kirjan parissakin.
 
Mä oon ihan väsynyt, mutta maha-asukki vetää taas muutaman päivän hiljaiselon jälkeen sellaista potkunyrkkeilyä ettei tarvi nukkumisesta haaveillakaan. Menee kai se yö kirjan parissakin.
Milläs viikolla sitä mennään? :)
 
Se siitä aikaisesta nukkumaanmenosta, minkäs iltavirkku itselleen voi:rolleyes: Nälkä on taas hirmuinen ja sohvalla löhöäminen houkuttaa.
 
Mä meinasin jo tunti sitten nukahtaa, mut sit piristyin ja tässä sitä viel ollaan hereillä. :grin Käyn yleensä nukkumaan 23-00, mut oon ollu koko päivän todella väsyny, niin suunnitelmissa oli käydä kerrankin ajoissa nukkumaan. :rolleyes:
 
Mä meinasin jo tunti sitten nukahtaa, mut sit piristyin ja tässä sitä viel ollaan hereillä. :grin Käyn yleensä nukkumaan 23-00, mut oon ollu koko päivän todella väsyny, niin suunnitelmissa oli käydä kerrankin ajoissa nukkumaan. :rolleyes:
En ees muista millon oon nukahtanut ennen keskiyötä. Aamuvuoroja on ollu todella vähän ja nyt saikulla entistä enenmän voi vaan valvoa. Ja just tää, että piristyy aina sen suurimman väsyn jälkeen.
 
Iltavuoron jälkeen on vaikea rauhoittua ja saada unta, joka olisi kiva kun seuraavana aamuna pitää aikaisin herätä töihin :hungover:
 
Toivottavasti tämä yö menee paremmin kuin viime yö. Mulla on huomenna aamuvuoro. Nyt pissattaa koko ajan, toivottavasti ei enää yöllä.
 
En saa unta. Nyt loppuraskaudessa nälkä tai pissahätä yleensä valvottaa, nyt liitoskivut ja mikä lie tälläkertaa, kun päässä vain vilisee ajatuksia.
 
Takaisin
Top