Letrozolin käyttäjiä?

Uskon että oli eilen illalla/yöllä :) kivusta en tiedä onko hyvä vai mitä. Toivon et itselläni olis samanlainen kipu kuin helmikuussa tärppikierrossa.. Välillä tota oikeeta puolta särkee mut en tiedä mitä on. Miksköhän eniten aina oikeeta puolta?
Nyt kp9 ja vielä aika haalee ovistikku. Jos ovis sama ku viimeks ni ois ens to kp15. Ja perjantaina laivalle juhlimaan ilman miestä :arghh:

Mulla myös tässäkin kierrossa selvä toispuoleinen kipu vasemmalla. Viime kuun ultrassa näkyi juuri siellä vasemmassa munasarjassa folli ja oikealla ei ollut mitään.
Tuo on kyllä turhauttavaa jos ei ovista pääse "kunnolla" hyödyntämään. :inpain:
Vaikka välillä vähän ottaa päähän miten sitä kaikki pyöriikin sen muutaman hedelmällisimmän päivän ympärillä ja menot ja muut suunnitellaan sen mukaan että varmasti pääsee hyödyntelemään. :banghead:
 
Mulla myös tässäkin kierrossa selvä toispuoleinen kipu vasemmalla. Viime kuun ultrassa näkyi juuri siellä vasemmassa munasarjassa folli ja oikealla ei ollut mitään.
Tuo on kyllä turhauttavaa jos ei ovista pääse "kunnolla" hyödyntämään. :inpain:
Vaikka välillä vähän ottaa päähän miten sitä kaikki pyöriikin sen muutaman hedelmällisimmän päivän ympärillä ja menot ja muut suunnitellaan sen mukaan että varmasti pääsee hyödyntelemään. :banghead:

No kyl voidaan vähintään to ja la talletella :) voi olla hyväksikin et vaan joka toinen pvä. Mut varmaan myös pe aamuna jos jaksaa :p ja voihan se nyt osua toisellekin päivälle.. Eniten harmittaa et tulee perjantaina juotua kuitenkin laivalla.
 
Mä en nyt tiedä tosta oviksesta kun en saanut tummempaa viivaa kun tuo eilinen (kuva ylempänä) ja tänään haalistui jo..
Tänään kuitenkin alkanut taas AIVAN järkyttävät kivut munasarjoissa. En tiedä onko nämä kivut hyvästä vai pahasta, seksikin sattui tänään tosi paljon. :eek:

Hmm mut jos sul eilen ovisplus niin ihan oikeaoppisesti tänään ovis josta noi munasarjakivut:)
 
Hmm mut jos sul eilen ovisplus niin ihan oikeaoppisesti tänään ovis josta noi munasarjakivut:)
Jep näin mietin itekin että nyt menisi kyllä aika yks yhteen! :happy:

jannn, mä myös ennen stressailin paljon että en viitsi juoda pahemmin kun tämä yritys päällä mutta viimiset kuukaudet oon sen suhteen osannut ottaa rennommin! Jos on juhlia niin juon kyllä ja nimenomaan koitan pitää sen päätöksen ettei asioista ala "luopumaan" ennenkuin tärppi iskee. Voihan se olla että välillä tekee ihan hyvääkin yritykselle vähän "nollata" ja juhlia niin saa ainakin muuta ajateltavaa:cat:
 
Eikö tänään alkanut vuotaa kun seula :bored: Kohti 4. Letrokiertoa ja kp 12 seurantaultra.

smoothie. Kävitkö julkisella inssissä? Paljonko sulla maksoi noi lääkkeet siihen? Pidän peukkuja ja kaikille muille myös:happy:

Kävin yksityisellä, vielä. 1,5vkn päästä eka aika julkiselle. Gonal-f oli ~80e ja pregnylin pyysin siksi että se on halpa ~10e (ovitrelle joka myös irrotukseen ~80e) ja luget maksaa 20e paketti. Mut ultrista ym käynneistä tuli kyl isoimmat laskut :nailbiting: varsinkin kun mul oli poikkeuksellisesti 4 eri käyntiä inssikäynti mukaanlukien, yleensä kai 2-3.
 
Jep näin mietin itekin että nyt menisi kyllä aika yks yhteen! :happy:

jannn, mä myös ennen stressailin paljon että en viitsi juoda pahemmin kun tämä yritys päällä mutta viimiset kuukaudet oon sen suhteen osannut ottaa rennommin! Jos on juhlia niin juon kyllä ja nimenomaan koitan pitää sen päätöksen ettei asioista ala "luopumaan" ennenkuin tärppi iskee. Voihan se olla että välillä tekee ihan hyvääkin yritykselle vähän "nollata" ja juhlia niin saa ainakin muuta ajateltavaa:cat:

Juu niin aattelenki mut mä yleensä oon juonu joka viikonloppu enemmän tai vähemmän, niin ties vaik seki vaikuttanu negatiivisesti. Ja oon myös polttanut vähintään juodessa mut nyt vähentäny sitäkin. Laivalla tulee kyl ehkä poltettuakin. Ja miehelle nalkutan et lopettais sen polttamisen kans kokonaan ja sais juoda vähemmän :grin
 
Juu niin aattelenki mut mä yleensä oon juonu joka viikonloppu enemmän tai vähemmän, niin ties vaik seki vaikuttanu negatiivisesti. Ja oon myös polttanut vähintään juodessa mut nyt vähentäny sitäkin. Laivalla tulee kyl ehkä poltettuakin. Ja miehelle nalkutan et lopettais sen polttamisen kans kokonaan ja sais juoda vähemmän :grin


Joo kyllä meilläkin on tässä ollut vaikka ja mitä juhlia viimisen vuoden aikana.
Mullakin vähän ristiriitaset tunteet kuinka paljon se vaikuttaa kun sitten taas moni mun tuttu vaan posahtelee paksuksi vaikka millaset elämäntavat olisi. :yuck: Mä oon pari kertaa alkuvuodesta jättänyt parit juhlat väliin sillä ajatuksella et jos nyt onkin tärpännyt. Ja kun ei ollutkaan niin kyllä otti päähän että rajoitti omaa elämistä. Sen jälkeen päätin että jos tekee mieli juhlia niin kyllä juhlin ja se ainakin mulle tekee välillä hyvää kun ei tarvi ajatustakaan silloin uhrata tälle operaatio vauvalle. Ja tupakkia kyllä tulee myös poltettua ja se kyllä olisi muutenkin hyvä lopettaa - mutta välillä kun niin ketuttaa ja ottaa päähän ni hermorööki tuntuu euforiselta. Jos nyt muutaman kuukauden päästä hoitoihin mennään niin siellä taitavat "vaatia" että tupakointi on loppunut.
 
Mäkin kyllä juhlin jos juhlia on ja saatan myös kotona muuten vain juoda viikonloppuna 1-2 annosta. Tupakkaa en polta. Tein saman huomion kuin Jesssu että ärsyttää kahta kauheammin jos rajoittaa ja siltikään mitään ei tapahdu. Elän siis normielämää siihen asti kunnes (jos) plussa joskus tulee. Noh ehkä ivf:s en joisi kun sillon tietää et se alkio on oikeesti jo sisällä.
 
Joo saman huomasin joskus et ärsytti turha rajottaminen. Mut ikääkin kun on ja perussairaus (tosin eilen lääkäri sanoi et sen ei pitäis vaikuttaa :smiley-angelic001) niin ihan hyvä mulle rajottaa juomista. En usko et pari vaikuttaa asiaan :) onneks se laivareissu kai just oviksen jälkeen (tai aikaan...) niin ehkei se pilaa ovista :angelic::hilarious: meinasin keväällä just et en ilmottautuis laivalle koska tottakai olisin elokuussa jo raskaana... No onneks ilmottauduin koska en tietenkään ole!!! :finger::facepalm::hilarious: no jospa joskus olen :)
 
Nyt on 4 päivää putkeen talleteltu ja pettymys on kyllä järjetön jos ei nyt tärppiä tule!:sad001 Jotenkin tosi varma olo tästä kierrosta.
Säälittää jotenkin mieskin kun on niin tsempannut että vedetään nää päivät putkeen ja on ihan innoissaan että josko nyt se tärppi tulisi. Nyt hermoja raastava parin viikon odotus. Ja nyt PÄÄTIN (hauska nähdä miten taas pitää:grin) että testaan vasta kun menkat myöhässä.
 
Nyt on 4 päivää putkeen talleteltu ja pettymys on kyllä järjetön jos ei nyt tärppiä tule!:sad001 Jotenkin tosi varma olo tästä kierrosta.
Säälittää jotenkin mieskin kun on niin tsempannut että vedetään nää päivät putkeen ja on ihan innoissaan että josko nyt se tärppi tulisi. Nyt hermoja raastava parin viikon odotus. Ja nyt PÄÄTIN (hauska nähdä miten taas pitää:grin) että testaan vasta kun menkat myöhässä.

Toivotaan parasta :Heartpink

Itellä vähä samoja fiiliksiä. Tänään dpo 9, mutta ei oo ollu minkäänlaisia tuntemuksia eikä oo kyllä tärppifiilis.. Mutta mullakin mies ollu tosi innoissaan ja varma että nyt tärppäs niin säälittää vähän :sad001 ja minäkin taas päätin etten testaa ennen menkkoja... Jotenkin ne menkat on helpompi ottaa vastaan kun se yks viiva.

Ja on muuten edelleen välillä ihan jäätävä turvotus teroluteista :eek: ja tänään kun kävin vaa'alla niin huomasin, että näkyy kyllä painossakin..
 
Toivotaan parasta :Heartpink

Itellä vähä samoja fiiliksiä. Tänään dpo 9, mutta ei oo ollu minkäänlaisia tuntemuksia eikä oo kyllä tärppifiilis.. Mutta mullakin mies ollu tosi innoissaan ja varma että nyt tärppäs niin säälittää vähän :sad001 ja minäkin taas päätin etten testaa ennen menkkoja... Jotenkin ne menkat on helpompi ottaa vastaan kun se yks viiva.

Ja on muuten edelleen välillä ihan jäätävä turvotus teroluteista :eek: ja tänään kun kävin vaa'alla niin huomasin, että näkyy kyllä painossakin..

Ootko siis nytki syöny teroja?

Tuliki eile vedettyä kännit hupsista. Ja syötyä liian vähän, nyt onki sit saanu vetää panadoleja, ja yhden puolikkaan ibunkin...:arghh:
 
Ootko siis nytki syöny teroja?

Tuliki eile vedettyä kännit hupsista. Ja syötyä liian vähän, nyt onki sit saanu vetää panadoleja, ja yhden puolikkaan ibunkin...:arghh:

joo, ovisplussasta 4 päivää alotin kuurin. Ja ohhoh :hungover: noh hyvähän se on nollata vähän päätä.
 
Meillä on nyt kuuden letro+tero-hoitokierron jälkeen lääkkeetön kierto menossa. Osittain siitä syystä, että oma hoitotaho oli kesälomilla ja sain sinne yhteyden vasta kierron alettua ja lääkärille aika jatkosuunnitelmista on ensi viikolle. Tänään on kp12 ja ovistesti antoi tänään oikein komean vahvan viivan, joten toiveet ois taas korkeella, että josko tästä kerrasta tärppäis...
 
Vasta kp11 ja näin tasavahvat ovisviivat :wideyed: nippailee alavatsaa. kiva ku just tuli juotua jne :hilarious: ja ibua ja panadolia.. Noooh ehkä ovis vasta huome/ylihuome..
 

Liitteet

  • 20190825_204203.jpg
    20190825_204203.jpg
    29.4 KB · Katsottu: 145
Nyt jo vaaleempi. Eli joko nyt dpo0? Tai sit ovis viel tulossa.. Jatkan tikuttelua mut saa nähä uskallanko alottaa teroja tässä kierrossa.. Ja kandeiskohan jo koht lopettaa luontaistuote tältä kierrolta. Ääh jos ovis oli jo noin aikasin, tuskin viel hyvä limiskään, plus sit toi juominen ja särkylääkkeet :facepalm:
 
Nyt jo vaaleempi. Eli joko nyt dpo0? Tai sit ovis viel tulossa.. Jatkan tikuttelua mut saa nähä uskallanko alottaa teroja tässä kierrossa.. Ja kandeiskohan jo koht lopettaa luontaistuote tältä kierrolta. Ääh jos ovis oli jo noin aikasin, tuskin viel hyvä limiskään, plus sit toi juominen ja särkylääkkeet :facepalm:

Tuskin juominen ja panadolit vaikuttaa kuitenkaan. Limiskin voi olla ihan ok jo mutta sitä ei toki pääse näkemään tai vaikuttamaan siihen. Onko tänään mikä kp?
 
Takaisin
Top