Raskaaksi 2019

Miesflunssa väistyi yllättävän nopeasti, joten päästiin talletuspuuhiinkin. Kuuden päivän väli nyt tuli, mutta jos siellä joku sitkeä sissi olisi ollut. Ja tosiaan ei mulla ole nyt myöskään mitään varmuutta oviksen ajankohdasta. Viime viikolla oli kipuja, tällä viikolla on tullut limaa kuin jostain niagarasta, mutta sitä munanvalkuaista en ole bongannut. Sen vaan sanon että jos jäi ovuloimattomaksi tämä kierto niin jo on ihme.

Testaamisen kanssa ei ole nyt kiire, koska ei ole mitään kosteita juhlia tiedossa. Esikoisen synttärit on syyskuun ekalla viikolla, mietin onko hyvä vai huono idea testata silloin... ei hän toki itse mitään synttäreistä vielä ymmärrä, mutta itseä varmasti jää harmittamaan jos masistelen negan takia.
 
Heei, mahtuisiko vielä uusi mukaan?

Oon vielä pari kuukautta 21 ja ensimmäistä lasta yritetään. Nyt on menossa yk 2, ehkäisypillerit lopetin viime kuussa ja kierto oli heti normaali 27 päivää,voi tosin vielä muuttua, kun syönyt monta vuotta pillereitä..

Oon lukenut tän ketjun alusta asti ja aattelin nyt itsekin uskaltautua tänne kirjoittamaan. Tää viel näyttää olevan aktiivinen, niin ois kiva päästä purkamaan ajatuksiaan jonnekin, kun ei kehtaa miestä koko ajan kuormittaa..

Nyt on menossa kp 14, dpo 1. Saa jännäillä siis vielä tovin.

Toivottavasti tänne tulis plussatuulia pian

Tervetuloa :welcome
 
Moikka,
oon tässä jo pidempään seuraillut teidät keskustelua, ja nyt päätin rohkaistua ja osallistua keskusteluun. Jätin e-pillerit pois jo helmikuussa. Siitä lähtien ollaan yritetty esikoista :Heartred mulla on epäsäännöllinen kierto ollu aina ennen e-pillereitä ja nyt myös tän puolen vuoden aikana. Oon ollu raskaustestien suurkuluttuja siitä syystä, että en aina tiedä koska menkat alkaa :) Nyt kuitenkin tänään on kp38 ja oon jo odotellu et menkkojen pitäis tulla, ei oo kuitenkaan ikinä näin pitkä väli tässä puolen vuoden aikana ollut. Tein päiväpissasta testinn, mitä mieltä ootte, näättekö testissä jonkinnäköistä haamuviivaa?

Mulla on vatsalla ja alaselällä ollu menkkamaista jomotusta yli viikon. Myös rinnat tuntuneet eilen ja tänään aroilta, mitä mulla ei usein ole ennen menkkojakaan..

Huomenna aamupissasta teen ehdottomasti uuden testin, en uskalla vielä elätellä toivoita jollei muut nää testissä mitään, jos omat silmät huijaa :arghh:

https://aijaa.com/Z8WHvw

Kyllä siinä haamu näkyy!
 
Tervetuloa uudet :welcome

Mulla dpo6 on juuri vaihtumassa dpo7:ksi ja päivällä huomasin, että rinnat ja varsinkin nännit ovat tosi arat. Samaa ollut aiemmin kerran, siitä kierrosta alkoi ilmeisesti kemiallinen :sorry: Muuten olossa ei mitään ihmeellistä ja mietin, voisiko rinnatkaan vielä raskauteen reagoida, vaiko pelkkään keltarauhaseen... :bookworm:
 
Sieltä ne menkat vielä illan ratoksi saapuivat. Ihan jees että vähän nornaalimman mittaiseksi alkaa muuttua nämä kierrot kun keväällä tuntui että on ihan koko ajan menkat. Luotto raskautumiseen oli tosiaan nolla, joten nyt ei edes harmita. Enemmän vain oli olo että jes, nyt pääsen uuteen kiertoon ja kokeilemaan sitä oviksen testausta. En vain tiedä laskeako tämän päivän vai huomisen kp1:ksi. Käsittääkseni klo 18 jälkeen alkaneet menkat tekisi jo 1 huomiseksi. Mutta tämä oli nyt tällainen just muutama minuutti ennen kuutta huomattu.:hilarious:No pitää katsoa miten tämä vuoto jatkuu ja päätellä siitä sitten.

Ja jälleen TERVETULOA uusille!!!
 
Ei, mutta kohta varmaan on:hilarious: olikos se Helena kun oli käynyt siellä vyöhyketerapiassa? btw ostin sitten verigreippejä, kai se on sama mitä ne on? Ei ollut muitakaan ja taatusti yhtä pahaa:hilarious:

Hillikselle tsempit:Heartred

Jep, minä kävin taas viime lauantaina jalkojen vyöhyketerapiassa. Sattui, mutta oli tosi erikoinen olo sen jälkeen. Suosittelen.
 
Sattui? Siis mitä siinä tehdään? o_O:wtf::nailbiting:

No hieroja pyöräyttelee sääriä ja pohjetta sekä jalkapohjaa vasten jotain rullia tai vastaavia. Mulla on tosi kireet kaikki paikat, niin sen takia sattuu. Pikku hiljaa helpottaa :grin Mut synnytys tuntui kyllä enemmän kuin terapia :hilarious:
 
Tein testin tänään heti aamupissasta uudelleen. Ei oo kyllä viiva yhtään vahvistunu ainakaan vielä. Tänään töiden jälkeen heti kauppaan ja eri merkin testi kehiin.

Mulla on siis koko tän viikon jomotellu alavatsaa ja alaselkää, ihan niin kun menkat alkais, mut ei niitä oo näkyny. Ja tää jomotus kestää ihan aamusta yöhön. Menkkoja ei näy eikä kuulu, tosin mulla on epäsäännöllinen kierto.. Ompas jännittävää, ikinä elämässäni en oo tehny positiivista raskaustestiä enkä saanut edes tuollaista ihme haamu-hailuraviivaa, vaikka samoja testejä oon aikasemminkin käyttäny.

https://aijaa.com/s4mUO0
 
Tein testin tänään heti aamupissasta uudelleen. Ei oo kyllä viiva yhtään vahvistunu ainakaan vielä. Tänään töiden jälkeen heti kauppaan ja eri merkin testi kehiin.

Mulla on siis koko tän viikon jomotellu alavatsaa ja alaselkää, ihan niin kun menkat alkais, mut ei niitä oo näkyny. Ja tää jomotus kestää ihan aamusta yöhön. Menkkoja ei näy eikä kuulu, tosin mulla on epäsäännöllinen kierto.. Ompas jännittävää, ikinä elämässäni en oo tehny positiivista raskaustestiä enkä saanut edes tuollaista ihme haamu-hailuraviivaa, vaikka samoja testejä oon aikasemminkin käyttäny.

https://aijaa.com/s4mUO0

Joo, kannattaa eri merkin testillä testata uudelleen, kuulostaa kyllä lupaavalta noi oireet, toivottavasti lähtee vahvistumaan!
 
Tein testin tänään heti aamupissasta uudelleen. Ei oo kyllä viiva yhtään vahvistunu ainakaan vielä. Tänään töiden jälkeen heti kauppaan ja eri merkin testi kehiin.

Mulla on siis koko tän viikon jomotellu alavatsaa ja alaselkää, ihan niin kun menkat alkais, mut ei niitä oo näkyny. Ja tää jomotus kestää ihan aamusta yöhön. Menkkoja ei näy eikä kuulu, tosin mulla on epäsäännöllinen kierto.. Ompas jännittävää, ikinä elämässäni en oo tehny positiivista raskaustestiä enkä saanut edes tuollaista ihme haamu-hailuraviivaa, vaikka samoja testejä oon aikasemminkin käyttäny.

https://aijaa.com/s4mUO0
Oireet kuulostaa hyvältä. Itselläni huono kokemus tuosta testistä niin kokeile esim se pc? Toivon että viivaa tulee :Heartred

Itse en vielä uudestaan testannut kun unohdan koko ajan Pää on täynnä sahanpurua
 
Fantsun testiä tässä edelleen odotellaan :nailbiting:

Täällä ei ihmeitä, kp 29/29 ja aamusta oli jo vähän orastavaa menkkajomoa, joten eiköhän tää kierto suht säännöllisenä pysy ja täti kurvaa huomenissa viimeistään paikalle. Erikoista kyllä on ettei minkäänlaista tuhrua tule! Sais joka kierto olla samanlainen, niin ei tarvis ihmetellä :grin
 
Mulla tuntuu kovin menkkajomot täällä. Tosin myös selkä ollu melko lailla oviksesta asti tai heti pian jälkeen kipee mikä mulla tulee kun menkat on tulossa No, suihkussa oli ookoo mut suihkun jälkeen rintoja juilii ja huomioin et ne on ihan oudot edelleen. Testata en oo uskaltanut vielä jotten innostu jos täti tulee vkloppuna kylään. Kyl on taas oireita tämä pää kehitellyt vaikka uupuu listasta päänsärky ja aivastelu ja etova olo aamuisin joka lähtee pois ja on lopulta ihan normaali olo koko päivän. Eli eipä siis suoranaisesti oireita suuntaan ei toiseen. Ainut outo asia on et herään ihme aikoihin, en oo lomalla ikinä herännyt kun toinen lähtee töihin, no nyt oon enkä oo sit jaksanut enää nukkua. Ei minulle tyypillistä. Olis hyvin kliseistä tulla kertoo et joo just kun ei yritetty niin nappasiki. Ei se huono ole mutta huolettaa voiko raskaus jatkua (mikäli siis oon) kun toi munasarja kasvoi yms. Kaikenlaista herää mieleen kysyttävää
 
Mietin jos kokeilis akupunktiota raskautumiseen. Onko kellään kokemusta?
Viime vuoden puolella joku taisi juuri akupunktioo (tai vyöhyketerapiaa) kokeilla, ja tuli raskaaksi samalla kierrolla. Sattuma? ehkä...
Niin vaan se kp1 päätti sit tulla:banghead: no ehkä sit ens kierto olis se meijän kierto. Alkaa vaan ahdistaa kun viime plussast on menny jo 1,5v joka oli tuulimuna. Sen jälkeen en oo saanu yhtäkään plussaa :smiley-angry017
Voimahaleja! Mulla meni noin 9 kk seuraavaan plussaan, että kyllä se voi kestää. (ei tullut haamuja edes tuossa välissä) Mä epäilen myös että mä en ovuloi joka kierrossa. Oliko sulta testattu jotain? En itse ehtinyt lähteä testeihin kun tuli sitten plussa, muuten olisin soittanyt nyt syksyllä ajan gynelle tutkimuksiin. Jos tämä menee kesken niin kyllä haluan tutkittavaksi.

Omanapa: rv5+6 täällä, ei paljon oireita (siksi ajattelenkin etten ole raskaana, mutta testit sanoo toisin!)
 
Kp30 ja testi aamulla nega, taisin eilen nähdä omiani:hilarious: odottelen nyt paripäivää ennen ku testaan uusiksi.

Poika lähti tänään kouluun ja vähän jännittää että osaako nyt ottaa siellä rauhassa ettei nyt ainakaan heti loukkaa uudestaan:nailbiting: eilinen päivä oli jo haastava kun ei toi osaa olla rauhassa ja nyt täytys pari viikko ottaa rauhassa. Kertokaa miten tollasen adhd pojan saa tälläsessä tilanteessa rauhoittumaan? :arghh:
 
Tervetuloa uusille ja toivotaan plussia kaikille haamuilijoille, joita täällä olikin jo useampi. :)

Tänään aamulla tehty testi n. 4 h pidätyksellä (olen nyt herännyt parina yönä vessaan, niin hankaloittanut tätä testaamista). Mutta niin vaan PC:n liuskaan piirtyi haalea plussa. On edelleen kovin haalea, mutta kuitenkin selvästi punainen ja vahvistunut (edellinen testi DPO 10 ja nyt 13). Tällä kertaa oli sentään jo sellainen, että ei tarvinnut tihrustaa ja mieskin sen näki :love017 Oireita ei kyllä juurikaan ole, mutta lämmöt koholla edelleen, tänään noussut entisestään. Toivottavasti olisi hyvä merkki. :angelic:

Taidan tänään mennä tyhjentämään Prisman tai apteekin raskaustestihyllyt :laughing025
 
Kyselin spostilla tosta akupunktiosta, suosittele että mies tulis kans, mut ei hän kyl suostu. Katsotaan jos menis yksin joskus.. Haluisin aukkarin kans gynellä, kun niin moni raskautuu sen jälkeen :arghh:
 
Takaisin
Top