Laskettu aika tammikuussa 2020

Myö käytii risteilyllä muutama viikko sitte, jos meette sinne , ni ei kannata mennä sit laivan buffaa syömään :grin meinaa myöhän mentii ja ehän mie sieltä sit oikeestaan saanu syyä mittää :sad010 Lastenpöydästä bataattiranuja ja lihapullia :grin:grin

Mä kävin risteilyllä kans muutama viikko sitten ja söin kyllä buffetissa lähes kaikkea ihan hyvällä ruokahalulla :) Ainoastaan graavilohen jätin syömättä mut kyllä mä salaatissa söin juustoa ja lihaa jonkin verran.
 
Mä kävin risteilyllä kans muutama viikko sitten ja söin kyllä buffetissa lähes kaikkea ihan hyvällä ruokahalulla :) Ainoastaan graavilohen jätin syömättä mut kyllä mä salaatissa söin juustoa ja lihaa jonkin verran.


Okei , no mie oon ite kyllä tarkka noissa ruoka jutuissa. Et siks sieltä buffasta ei miulle sit löytyny juurikaan mitään :arghh::grin ainut missä oon oikeestaa noissa ruoka jutuissa luistanu, on se paljon puhuttu salmiakki sillointällöin :happy:
 
Mä olen niin uinut ja saunonut tänä kesänä kun pahoinvointi on kaikonnut ja väsymyskin alkaa olla poissa. Vesi tuntuu ihanalta kun mahan "unohtaa" hetkeksi.
 
Tänään uin 3 kertaa ja otin kunnon löylyt. Huomenna lisää uintia ja jos pääsis ekan kerran tänä kesäänä veneilee, esikoinen pääsee myös ekan kerran veneelle.
 
Samoin yöuinnilla käyty joessa lauantaina enkä kyllä osaa ajatella sitä haitallisena :) kunhan käy suihkussa heti, lähinnä että jos pieniä määriä on sinilevää vedessä
 
Äitini oli kylässä viikonlopun meillä , emme ole hänelle edelleenkään raskaudesta kertoneet. Mutta hän oli sattumalta löytänyt kotipaikaltani minun lapsuusajan terveyskortin ja neuvolakortin ja toi ne nyt sitten minulle . Niitä tutkiessani huomasin, että minulla ja tällä meidän tulevalla on sama LA eli 15.1 mutta ite en syntyny sillon vaa oon menny yli, et saa nähdä kuin tän oman kans sit :cat: mut hauska että melllä täysin sama LA :grin
 
En tiedä onko tämä vauvaan liittyvää pesänrakennusviettiä vai liittyykö lähenevään syksyyn mutta nyt on tullut hirveä sisustusvimma :grin pitäisi maalata olohuoneen seinä, ostaa hyllyjä ja tunnelmavalaisimia yms. :rolleyes: Onhan se tietysti mukava sitten jäädä äitiyslomalle kun on kivasti sisustettu koti :)
 
Täälläkin pientä ja välillä isoakin sisustus- ja kodinraivausintoa päällä. Mitään en ole tosin vielä toteuttanut, kun energia menee ihan vaan arjen pyöritykseen. Syksy kyllä aiheuttaa tän fiiliksen joka vuosi, mutta ehkä nyt siihen on lisänä se, että kivempi olisi ehtiä tehdä kaikkea ennen vauvan syntymää. Sitten tietää ettei hetkeen tule mitään ylimääräistä varmasti taas tehtyä.
 
Mulla kans on hirveät suunnitelmat mitä pitäis tehdä. Ainoa vaan et edelleen oon aika puhki työpäivän jälkeen et ehkä sit myöhemmin syksymmällä saa jotain aikaiseksi :D

No mulla on ollut tässä kaksi viikkoa lomaa niin on ollut energiaa miettiä sisustusjuttuja :grin Lisäksi se että yritän keksiä puuhaa että jaksaisi odottaa vielä reilun viikon rakenneultraa :rolleyes:
 
Täälläkin pientä ja välillä isoakin sisustus- ja kodinraivausintoa päällä. Mitään en ole tosin vielä toteuttanut, kun energia menee ihan vaan arjen pyöritykseen. Syksy kyllä aiheuttaa tän fiiliksen joka vuosi, mutta ehkä nyt siihen on lisänä se, että kivempi olisi ehtiä tehdä kaikkea ennen vauvan syntymää. Sitten tietää ettei hetkeen tule mitään ylimääräistä varmasti taas tehtyä.

No mullakin on ollut vielä toistaiseksi vaan ajatuksen tasolle nämä, ehtiihän sitä vielä monta kuukautta toteuttaa ennen vauvan tuloa :happy119
 
Voisko joku kertoa missä vaiheessa töissä on kerrottava raskaudesta onko joku tietty viikko mihin mennessä ? Kaverin kanssa olin vaa puheilla ni se muisteli et ois joku tietty viikko mihin mennessä. :wideyed: Ja meillä piti seuraavalla neuvola käynnillä hoitaa juurikin näitä paperiasioita ja raskaustodistuksia yms mut meidän seuraava neuvola päivä siirtyi myöhemmäksi :inpain: ja jään itse 2 viikon lomalle viikon päästä ni en tiiä koska kerron töissä, koska olisin halunnut mennä kertomaan sitten niiden kaikkien lappujen kanssa mitä töihin pitää viedä. :banghead: Itsestä tuntuu et maha alkaa nyt kasvaa niin hurjaa kyytiä et loman jälkeen sitä ei enää peitellä :happy::hilarious: anteeksi, teksti on sekava , mut kokemattomalle aiheutu stressi tästä et millon kerron töissä :hungover: tiedän viellä jo etukäteen et pomo ei hirvesti tule tykkäämään ,vaikka onkin todella lapsirakas.
 
Voisko joku kertoa missä vaiheessa töissä on kerrottava raskaudesta onko joku tietty viikko mihin mennessä ? Kaverin kanssa olin vaa puheilla ni se muisteli et ois joku tietty viikko mihin mennessä. :wideyed: Ja meillä piti seuraavalla neuvola käynnillä hoitaa juurikin näitä paperiasioita ja raskaustodistuksia yms mut meidän seuraava neuvola päivä siirtyi myöhemmäksi :inpain: ja jään itse 2 viikon lomalle viikon päästä ni en tiiä koska kerron töissä, koska olisin halunnut mennä kertomaan sitten niiden kaikkien lappujen kanssa mitä töihin pitää viedä. :banghead: Itsestä tuntuu et maha alkaa nyt kasvaa niin hurjaa kyytiä et loman jälkeen sitä ei enää peitellä :happy::hilarious: anteeksi, teksti on sekava , mut kokemattomalle aiheutu stressi tästä et millon kerron töissä :hungover: tiedän viellä jo etukäteen et pomo ei hirvesti tule tykkäämään ,vaikka onkin todella lapsirakas.
Huikkaan maaliskuisista, 2kk ennen äitiysvapaalle jäämistä tulee viimeistään kertoa työnantajalle :)
 
Huikkaan maaliskuisista, 2kk ennen äitiysvapaalle jäämistä tulee viimeistään kertoa työnantajalle :)

Kiitos ripeästä vastauksesta :joyful: Missäs vaiheessa kelalle tulee lähettää niitä lappusia? :grin
 
Takaisin
Top