Miten nopeasti pääsee.

Mashnu

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Helmikuunmammat 2015
Elomammat 2018
Eli nyt on yli 1,5 vuotta yritetty toista lasta. Kävin kesän aikana Terveystalolla ultrassa ja parit labrat. Mitään vikaa ei löytynyt. Lääkäri laittoi lähetteen PHKS:ään lapsettomuustutkimuksiin.
Nyt odotellaan sitten kutsua sinne... Mietityttää vaan että kauanko siinä kestää että kutsu tulee??

Kokemuksia?
 
Riippuu varmaan sairaalasta. Me ollaan hoidoissa KYS:llä ja meniköhän muutama kuukausi lähetteestä, kun eka käynti oli.. En muista enää, kun siitä on jo useampi vuosi :/ Mutta sitten kun pääsette tutkimuksiin niin hoidot saattaa alkaa nopeastikin etenemään. Välillä tosin saattaa olla useamman kuukauden jonoja välissä. Tsemppiä!
 
Turku vuosi 2019
Helmikuun puolen välin tienoilla ensikäynti yksityisellä + munajohdinten aukiolotutkimus + labroja.
Maaliskuun alussa lähti lähete Tyksiin.
Ensikäynti Tyksiin toukokuun lopussa.
Sitten olikin kesätauko.
Elokuun puolessa välissä oli hoidon suunnittelupalaveri ja nyt sitten odotellaan seuraavan kierron alkua, jonka aikana meillä aloitetaan IVF pitkän kaavan mukaan.
 
Itsellä myös hoidon aloittaminen ajankohtaista. (Koko aihealue uusi, mutta täytyy alkaa perehtymään.) Pian lääkäriaika, jossa tarkoitus myös kirjoittaa lähete Tyks.iin. Toivon että jonot ei olis pitkät ja pääsisi nopeasti hoitojen aloitukseen.. Koska ikää mulla jo 35 joten kello tikittää. Toivotaan parasta :Heartred
 
Yksityisen gynen lähetteestä 3kk päästä oli ensiaika polille. Sitten tulikin kesäsulku eli 2kk tauko, jonka jälkeen elokuusta päästiin hoidot alottaa.
 
Itsellä myös hoidon aloittaminen ajankohtaista. (Koko aihealue uusi, mutta täytyy alkaa perehtymään.) Pian lääkäriaika, jossa tarkoitus myös kirjoittaa lähete Tyks.iin. Toivon että jonot ei olis pitkät ja pääsisi nopeasti hoitojen aloitukseen.. Koska ikää mulla jo 35 joten kello tikittää. Toivotaan parasta :Heartred

Itse sain yksityiseltä pari viikkoa sitten lähetteen Tyksiin. Ensiaikaa saa kuulemma varautua odottamaan 2-3kk, mutta hoitojonoja ei pitäisi kuulemma olla. Odotan innolla siis, että vuoden vaihteen jälkeen päästäisiin toimintaan.
 
Takaisin
Top