Painonpudotusryhmä

Joo, listataan vaan. :)

Mun miehellä on ihan kamala tapa, aina kun se on vapaalla sen on PAKKO ostaa sipsiä, karkkia yms ja pisteenä i:n päälle se tilaa illalla pizzaa/ muuta roskaa iltapalaksi. Se jättää osan näistä sen herkuttelu hetkistä kaappiin ja mulla kun on niin heikko itse kuri niin tulee sit pussin pohjat rapisteltua vähin äänin omaan masuun:sad001
Mutta se että on ”edesvastuussa” jollekin muulle näistä mässäilyistään niin se motivoi! Sama pätee muutenkin tässä painonpudotus asiassa:wink
Vielä kun sais ton miehen samalla aalto pituudelle tässä terveellisen elämän elämisessä niin mahtavaa! Sille tullut parin vuoden aikana 20kg:eek:
 
Mun miehellä on ihan kamala tapa, aina kun se on vapaalla sen on PAKKO ostaa sipsiä, karkkia yms ja pisteenä i:n päälle se tilaa illalla pizzaa/ muuta roskaa iltapalaksi. Se jättää osan näistä sen herkuttelu hetkistä kaappiin ja mulla kun on niin heikko itse kuri niin tulee sit pussin pohjat rapisteltua vähin äänin omaan masuun:sad001
Mutta se että on ”edesvastuussa” jollekin muulle näistä mässäilyistään niin se motivoi! Sama pätee muutenkin tässä painonpudotus asiassa:wink
Vielä kun sais ton miehen samalla aalto pituudelle tässä terveellisen elämän elämisessä niin mahtavaa! Sille tullut parin vuoden aikana 20kg:eek:

Siis joo, se on pahinta jos tietää, että kaapissa on jotain herkkuja. Paljon helpompi on olla ostamatta niitä itse kaupasta kuin vastustaa kiusausta, jos niitä on käden ulottuvilla.

Ja totta sekin, että kun on tavallaan ryhmäpaine pidättäytyä herkuista, on se helpompaa kuin jos vain itsekseen yrittää kieltäytyä. :)
 
:) minulla on synttärikakut jo pakastimessa odottamassa, joten sokerittomaan syyskuuhun en voi lähteä. Jäätelöä olen saanut vähennettyä. Ja karkkia en syö.
 
Mä olen syönyt ihan liikaa sokeria tässä kesän mittaan. Herkuttelu on jäänyt päälle, enkä jotenkin nyt pääse siitä irti. Oisko muita halukkaita "sokeriton syyskuu" -haasteeseen? :) Kunnon tauko sokeriherkuista lienee mulle ainut tapa katkaista putki.
Mä skippaan. Mun periaate on, etten kiellä itseltäni mitään, vaan opettelen mieluummin itsehillintää ja kohtuutta. Aika hyvin oon onnistunutkin, joten sallin itselleni herkkuja hyvällä omallatunnolla silloin tällöin. :)
 
Ja nyt se hehkutus. Vihdoin paino laskee! 70,1kg!:)
Kesä ei mennyt ihan kuin olin ajatellut, mutta nyt olis hyvä moodi päällä. Kun koulut alkoi -> omaa rauhaa on enemmän ja tuntuu jotenkin helpommalta kaikki.
 
Mä skippaan. Mun periaate on, etten kiellä itseltäni mitään, vaan opettelen mieluummin itsehillintää ja kohtuutta. Aika hyvin oon onnistunutkin, joten sallin itselleni herkkuja hyvällä omallatunnolla silloin tällöin. :)

Sama juttu :) Tosin vhh:lla hiilariherkkuja tulee syötyä tosi harvoin. Oma herkkuni ovat juustot!
 
Mä oon sokeri nisti! Tunnustan... joten täys lakko voisi siltä osin olla se juttu että saa sokeri koukun katkeamaan:wink huomenna vielä synttärikakku napaan mut sen jälkeen sit loppu... toivon:shy:
Jos vaikka ens vuonna 33v synttäreiden kynnyksellä olisin tavoitteessa:oops:
 
Mäkin herkuttelen normaalisti hyvinkin kohtuudella enkä harrasta suuria kieltäymyksiä. Mutta silloin, kun joskus harvoin herkuttelu on vähän lähtenyt käsistä, "kurinpalautuksena" toimii hyvin vähän pidempi herkuton jakso. Olen huomannut, että omalla kohdallani tämä toimii. :)

Treenaan niin paljon, että voin tätä nykyä syödä aika lailla mitä vain lihomatta, mutta eihän se terveellistä ole syödä liikaa sokeria. Eikä toki optimaalista tavoitteellisen treenaamisenkaan kannalta. Siksi pyrin eroon sokerikoukusta, joka on päässyt syntymään tässä kesän aikana. :)
 
Maanantai, punnituspäivä. 500g lisäystä, en tykkää. Tosin se nyt ei ole pahin murhe. Lapsella korvatulehdus ja itsellä migreeni. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Paino samassa joten tiputusta 0g... ei sentään massausta:)
Luulen että syön liian vähän kun olen tässä n kk ajan unohtanut merkkailla syömisiä...
nyt hajos jalkakin joten lenkkeily on pannassa kunnes se taas kunnossa:shifty:
 
Menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla ja maha taas sen näköinen että skippaan punnituksen :shy: tulee vaam pahamieli niistä turve lukemista :shifty:
Yölinnulla on ollut hyvä tulos, hyvää työtä! :)
 
Tämän viikon tulos ei taas mieltä ylentänyt, mutta ainakin olen vähentänyt herkuttelua.

Miten muut pärjäävät?
 
Takaisin
Top