Ikäero kumppanin kanssa

Mies on mua pari vuotta vanhempi. Ei oo paljon eroavaisuuksia iän takia.
 
Meillä on ikäeroa 9,5v miehen eduksi (minä 28, mies 37). Tulee esille lapsuudesta ja nuoruudesta puhuttaessa, ei muuten.
 
Mies reilu puoli vuotta vanhempi. Parisuhteen ikäerossa tärkeämpänä pidän henkistä ikää juridisen iän sijaan, mieheni meistä vanhempi siltäkin osin :)
 
Mies 3v vanhempi, välillä tulee kyllä tunne että itse olisin se vanhempi ja mies ainakin sen 3v nuorempi kuin itse :rolleyes:
 
Mies on 5vuotta vanhempi ja ei se kyllä mitenkään arjessa näy. Jos tulee jossain puheessa asia esiin, niin hän saattaa leikitellä, kun olen häntä sen verran nuorempi.

Itse tänä vuonna 33v ja mies 37v
 
Mies 5kk vanhempi mutta eri vuosituhannella ollaan synnytty :grin Tästä tuun kuulemaan aina kun en ole ysäri :angelic:
 
Meillä on 5vuotta ikäeroa, mies vanhempi. Eikä tota ikäeroa oikein huomaa mistään.. Ollaan jo oltu niin kauan yhdessäkin..
 
Meillä 4v ikäeroa, minä miestä vanhempi. Ulkonäöltään mies on ehkä hiukan vanhemman näköinen, kun on alkanut tumma hius mennä salt&pepper väriin (charmantti ja seksikäs :smiley-angelic006) ja mulla ei oikein harmaita vielä ole. oon ristiverinen muutenkin niin ei ne vähätkään just erotu. Monelta osin mies on muutenkin kypsemmän oloinen; onhan hänellä monipuolisesti erilaista elämänkokemusta kuin mulla. Meidän arjessa kuitenkaan eroa ei huomaa puoleen tai toiseen. Huumori toisinaan on miehellä keskenkasvuisemman oloista, mutta yleensä huumorikin meillä kohtaa sopivasti :happy:
 
Meillä miehen kanssa 2 v. ikäeroa ja mies on vanhempi. Meillä toimii oikein hyvin kun on samat kiinnostuksenkohteet ja samantyyppinen kotielämä takana.

Omassa tuttavapiirissä löytyy jos minkälaisia pareja ja ikähaarukoita. Suurin taitaa olla mies 30 v. ja nainen 52 v. Ovat olleet yhdessä jo yli 10 vuotta. Naisella jo kolme aikuista lasta. :rolleyes:Noissa suhteissa on sitten jo ne omat juttunsa, esim. haluaako toinen lapsia vai ei. Sitten on myös se kun toinen jää eläkkeelle ja toinen on elämänsä kunnossa... mutta hyvinpä näyttävät pärjäävän. :Heartred
 
Mies on 8v vanhempi. Huomaa kun puhutaan lapsuudesta, esim. kun olen ollut vielä ala-asteella niin mies on jo silloin pyörinyt baareissa yms :grin
 
Meillä mies on minua 7 vuotta vanhempi ja tää on ollut oikein hyvä ikäero. Kun aloimme seurustelemaan, niin olin itse vasta 17-vuotias, niin silloin monet jopa kauhisteli meidän iköeroa, mutta nykyään ei oo kukaan kommentoinut meidän ikäeroa. Paljon oon mieheltäni oppinut ja hänen kanssa on tullut aikuistuttua. :)
 
Mies on viisi vuotta vanhempi, hän 36 ja minä 31. Ikäeron huomaa hyvin harvoin, ehkä joissakin populaarikulttuurin tietämyksessä. Mutta tämä on juuri hyvä näin meille.
 
Heh meillä hieman teitä muita enemmän ikäeroa.
Mies on mua 23vuotta vanhempi:woot: Ollaan oltu yhdessä kohta 8vuotta josta kohta 4 naimissa, yksi uhmakas taapero ja toinen tuloillaan. Meillä ei arjessa kyllä ikäeroa huomaa, toki näytetään siltä että on vuosia välissä mutta muuten ollaan niin samanlaisia. Ehkä eniten ero tulee esiin juuri lapsuudesta ja nuoruudesta puhuttaessa kun ollaan niin eri vuosikymmenten lapsia.
 
Mies kaksi vuotta nuorempi kuin minä. Enemmän meissä näkyy erilainen menneisyys kun ikäero. Itsellä hyvinkin vaiheikas elämä takana ja rankkakin menneisyys, toki miehellä omat mörkönsä myös ollut.
 
Takaisin
Top