Kuinka pitkään olet ollut jäsenenä foorumilla?

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Milloin liityit foorumille?
Jos en kauheen paljon väärin muista, niin olen ollut tänään tasan 10 vuotta jäsen! Onko muita jotka on olleet foorumin alkuajoista asti jäseniä?
 
2014 alkuvuodesta, puolisen vuotta ennen häitä liityin kuumeilemaan foorumille, häitten jälkeen ei alotettukaan vielä yritystä, joten oli varmaan vajaan puolen vuoden hiljaisempi jakso kunnes aloin 2015 helmikuussa odottamaan esikoista ja aktivoiduin täällä taas.
 
Liityin jossain elo-syyskuussa 2015 :grin

Muoks. kappas sen näkee profiilista, syyskuusta 2015 oon ollut jäsen. Positiivisen raskaustestin tein elokuussa 2015 ja sen jälkeen sitten piti ryhtyä hakemaan vertaistukea. Olin muistaakseni kaksplussan jossain foorumilla ensin, mutta se oli kökkö ja etsin parempaa, täällä ihastuinkin heti :love017
 
Liityin (näköjään) tammikuussa 2013 kuumeilemaan. :) (Liittymispäivän löytää esim. näin: sivun ylälaidassa on nimimerkkisi. Vie hiiri sen päälle tai napauta sormella. Valitse aukeavasta valikosta ylhäältä "Profiilisivusi". Aukeavalla sivulla näkyy liittymispäiväsi vasemmalla.)
 
Liityin näköjään 2017 maaliskuussa eli pari päivää plussattuani. Muistin, että siinä olisi mennyt pidempi aika - hassua, kuinka muisti pätkii.

Huomasin myös, että olen antanut neljä kertaa "vanha" -arvostelun. Se on varmaankin ollut vahinko, pahoittelut kaikille sellaisen saaneille. Tai sitten lapsi on ollut asialla, lasta on aina helppo syyttää. :grin
 
Puoli vuotta lähestulkoon tällä jäsenyydellä ja aktiivisesti mukana. Kakkosta odottaessa v 2017 (muistelisin että esikkoakin v. 2010) minulla on ollut käyttis, mutta tuolloin en ole foorumilla aktiivisesti ollut ja nopeasti lopahtanut, niin ettei tunnuksistakaan ole mitään muistikuvaa :oops:
 
Liityin kesäkuussa 2015 esikoista odottaessa, mutta aktiivisesti aloin täällä olemaan ja kirjoittamaan marraskuussa 2015. Sitä ennen tuli kirjotettua ehkä vain muutama viesti.
 
Liityin kuopuksesta plussattuani alkuvuodesta 2018. Lueskelin foorumia jo esikoisen aikaan mutta en kokenut tarpeelliseksi kirjoitella. Ja nyt huomaan kirjoittavani senkin edestä :wink
 
16.1.2018 eli 1,5v sitten. Vajaa viikko sen jälkeen kun lopetin minipillerit. Viime kesänä oli hiljaisempi kausi kun yritys oli hetken tauolla kohdunulkoisen raskauden jälkeen.
 
Olen ollut jäsen viime vuoden syksystä lähtien, mutta en voi kehua olleeni kovin aktiivinen. Välillä unohdinkin koko paikan, mutta nyt kun yritetään toista muistin tämän taas.
 
En ole ihan varma, että milloin liityin tänne, mutta joko 2014 vuoden lopussa tai 2015 alussa. Mutta syy miksi tänne liityin oli vauvakuumeilu ja edelleen täällä tykkään niin kirjoitella kuin lukea muiden kirjoituksia. :)
 
Kuumeilin esikoista 2015, kun joskus kävin foorumilla lukemassa. Ensimmäisen nimimerkin tein 2017 kun esikoinen oli pieni. Harvoin tosin kirjoitin mitään. Tällä tunnuksella olen kirjoitellut n. vuoden.
 
Takaisin
Top