Minkähän kokoinen...

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Minkä kokoista vauvaa odotat? Veikkaa täällä vauvan syntymämitat. Jälkikäteen voi olla kiva kurkata menikö sinnepäinkään. :) Ja ultristahan voi koittaa ottaa vähän apua veikkaukseen.
 
Mulla on ollut isoja vauvoja: 4120, 4060 ja 3650. Nyt on eri isä ja luulen ettei tästä vauvasta ihan 4kg tule :D

Luulen, että joku perus 3500 tai voi olla allekkin :)
 
Mä olin ite syntyessä 3430g eli veikkasin aiemmin isompaa yksilöä, mutta nyt jos kaikki pysyy kyydissä niin keskosina syntyy joten ainakin se 2kg olis tavoite:joyful:
 
Veikkaan n. 4kg kokoista. :happy:
 
Esikoinen oli 2850g, joten veikkaisin ettei paljoa yli 3kg ole tämäkään. Varmaan tarkennan arvausta kun näkee meneekö yliajalle. :grin Toivon ettei tällä kertaa käynnistetä.
 
Esikoinen synty 37+1 ja oli 3.18kg. Jos menee lasketun ajan tienoille tai yli nii varmaan 3.8kg. Ehkä. :grin
 
mä veikkaan ja toivon että 3kg kieppeillä olisi tämän vauvan syntymäpäino, edellinen oli 3150kg. Häntäluu murtui synnytyksessä joten suuren suuri toive olisi ettei kasvaisi tuon isommaksi. Nyt häntäluu on jo valmiiksi murtunut, tai murtui vuodenvaihteessa muttei ole vieläkään parantunut :wideyed:
 
Veikkaan, että 3 kg kieppeillä. Itse olen aika pieni kokoinen, niin kuin äitinikin. Oma syntymäpaino taisi olla 3100g
 
Takaisin
Top