Keskenmenon jälkeinen kauhea päänsärky

Kyfi4118140

Silmät suurina ihmettelijä
Mitä tämä on ? Maanantaista asti ollut kamalaa päänsärkyä panacodit ja buranat auttaa mutta voi luoja kun vaikutus lakkaa. En ole itkenytkään moneen päivään enää, niin tuskin siitä johtuvaa. Viime viikolla varhaisultrassa rv 9. Ei sykettä. Ja sunnuntaina alkoi vuoto. Maanantaina ultrassa pieni istukan palanen enää jäljellä. Normaalisti todella harvoin poden päänsärkyä, vai onko tämä vain sattumaa.
 
Mulla joskus km:n jälkeen pääkipu.
Varmaan johtuu siitä kaikesta itkusta yms.
Olen huomannut että auttaa kun juo paljon vettä.
Viekohän km nesteitä elimistöstä?
 
Päänsärky vaivaa täälläkin, varsinkin illalla iskee usein, viime sunnuntaina kesken luistelun iski niin kovaa että piti koko luistelu lopettaa varttittunnin jälkeen.. Särkylääkkeisiin ei ole tarvinnut (ainakaan vielä) turvautua, jospa niitä saisi vältyttyä..
 
Mulla oli päänsärkyä,ennen kuin km:t todettiin. Ikänä ei särje päätä turhaan, mutta näis oletin johtuvan hormoneista. En tiedä johtuiko siit että syke oli sammunut?
 
Mulla tehtiin keskeytyneen keskenmenon takia lääkkeellinen tyhjennys + lopuksi imukaavinta reilu viikko sitten ja sen jälkeen on ollut päänsärkyä joka päivä. Pohdin kanssa, että johtuisko jostain nestevajauksesta...
 
Mulla tehtiin keskeytyneen keskenmenon takia lääkkeellinen tyhjennys + lopuksi imukaavinta reilu viikko sitten ja sen jälkeen on ollut päänsärkyä joka päivä. Pohdin kanssa, että johtuisko jostain nestevajauksesta...

Voi olla nestevajausta tai sitten johtuu hemoglobiinin laskusta. Nestevajauksesta johtuvaan päänsärkyyn ei tunnu särkylääkkeet auttavan, vaan ainoastaan nestetasapainon korjaaminen. Mulla oli myös päänsärkyä ja todettiin myös liian matala hemoglobiini.
 
Mulla oli myös päänsärkyä, ja uskon sen johtuneen siitä käsittämättömästä itkun määrästä, jota ensimmäisinä päivinä oli. Asian jatkuva miettiminen ja suru tietty myös vaikutti.
 
Takaisin
Top