Raskaaksi 2019

Sehän täs onkin, eka en jaksa malttaa odottaa digin tekemistä ja sitten en uskallakaan tuhlata jos näyttääkin että ei raskaana..
 
Hitsi joutui poistaa puhelimesta foorumi sovelluksen, kun ei oo toiminut sitten perjantain jälkeen. Nyt pääsee puhelimella selaimen kautta tänne kirjottelee, aina hyppäsi sinne foorumi appiin kun yritin mennä selaimella... :facepalm:

Mutta niin tuo foorumi appi vissiin ajetaankin alas, että sen käyttö lopetetaan/lopetettiin.

Ai jaa, no voihan pyllyrä. Mä niin tykkään siitä sovelluksesta, riittävän simppeli, ei mitään ylimääräistä:) mut juu, ei mullakaan oo toiminut se torstai-illan jälkeen:sad001 ihan hyvä, tuli varmasti vietettyä juhannus miettimättä näitä asioita:)
 
Ai jaa, no voihan pyllyrä. Mä niin tykkään siitä sovelluksesta, riittävän simppeli, ei mitään ylimääräistä:) mut juu, ei mullakaan oo toiminut se torstai-illan jälkeen:sad001 ihan hyvä, tuli varmasti vietettyä juhannus miettimättä näitä asioita:)

Joo minäkin kyllä tykkäsin siitä! :)
 
Niin ihan p*skaahan tämä on, koko muu elämä kärsii ja ihmissuhteet myös :sad010mutta minkäs teet kun asiaan ei voi juuri vaikuttaa.

Näinpä. Pitää olla niinku ei oliskaan, ettei pää leviä, mutta samaan aikaan suunnitella tulevaisuus sitä silmällä pitäen, että minä hetkenä hyvänsä voikin olla paksuna.
Onneksi ei tiennyt, eikä tiedä, mikä on meidän tie vanhemmiksi.
 
Pakko jakaa tänne, mun jalkaan on ilmestyny ihan :sign19 siittiön näkönen itikan pistosjälki:laughing001
Ei sentään ollu merkki raskaudest ku tänään on jo tiputellu. Joten menkkojen pitäis alkaa viimeistään keskiviikkona :banghead:
 

Liitteet

  • 20190623_223625.jpg
    20190623_223625.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 167
Hauska Wusti :hilarious:

Hmm huomenna viel ovistestaan mut ehkä huippu meni jo.. Tän aamuinen herkän testi niin tumma. Mut normitesti ei. Illalla herkkä ei tumma, tosin pienempi pidätysaika. No talletellaan kyllä ja lasken tämän pvän ovikseks jos ei tummene huomenna enää. Labraan sit viikon päästä maanantaina :)

Tsemppejä ja plussia!:Heartred Kyllä me kaikki saadaan vauvat! Nyt on positiivinen ja optimistinen olo, ehkä kesän ja lähestyvän loman takia :wav
 

Liitteet

  • 20190623_223452.jpg
    20190623_223452.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 130
Me ei olla miehen kans vieläkään ihan samoilla linjoilla siitä miten nyt edetään yrityksen kans. Ehkä annan sille vaan aikaa ja mennään nyt keskeytetyllä. Ehkä tekee hyvää omalleki päälle yrittää nauttia nyt vaan kesästä.
 
Tänään huomasin et vv muuttunut kellertäväksi, kp18 dpo3. Viime kierrossa oon merkannu ekat huomiot kellertävästä vv kp39 dpo6. Viime kierrossa alko myös tiputtelu dpo3.
Nyt jatkuvaa juilintaa (ei kuitenkaan ihan menkkamaista) ollut pari pv, toivottavasti ei ala taas tiputtelu
 
Hauska Wusti :hilarious:

Hmm huomenna viel ovistestaan mut ehkä huippu meni jo.. Tän aamuinen herkän testi niin tumma. Mut normitesti ei. Illalla herkkä ei tumma, tosin pienempi pidätysaika. No talletellaan kyllä ja lasken tämän pvän ovikseks jos ei tummene huomenna enää. Labraan sit viikon päästä maanantaina :)

Tsemppejä ja plussia!:Heartred Kyllä me kaikki saadaan vauvat! Nyt on positiivinen ja optimistinen olo, ehkä kesän ja lähestyvän loman takia :wav

Sanoisin kanssa et toi kp19 puolen päivän ois plussa kyllä jo! :)
 
Me ei olla miehen kans vieläkään ihan samoilla linjoilla siitä miten nyt edetään yrityksen kans. Ehkä annan sille vaan aikaa ja mennään nyt keskeytetyllä. Ehkä tekee hyvää omalleki päälle yrittää nauttia nyt vaan kesästä.

Tiedän ton tunteen.. meillä vielä vähän mies nihkeä vaikka tässä aktiivisesti onkin toista lasta yritetty pian vuosi :grin mut itse kanssa huomannut et antaa vähän aikaa ja välillä pienen keskustelun kautta saanut ton mukaan enemmän tähän :)
 
Dpo11 ja PC näyttää nyt ehkä haaleaa viivaa.. Jännitysnäytelmä jatkuu.. vuoto ei ainakaan ole vielä alkanut ja kohdunsuu kiinni:grin
 

Liitteet

  • 3BE1AED0-6473-467C-B893-A8CF8D5B8DE4.jpeg
    3BE1AED0-6473-467C-B893-A8CF8D5B8DE4.jpeg
    16.7 KB · Katsottu: 189
Dpo11 ja PC näyttää nyt ehkä haaleaa viivaa.. Jännitysnäytelmä jatkuu.. vuoto ei ainakaan ole vielä alkanut ja kohdunsuu kiinni:grin


Uskoisin Et plussa!! Onnea ja tarrasukkia!

Kysymys...eikö FF ilman maksua tee sitä dpo viivaa chartiin? Vai eikö usko että ovis? Tänään oli dippi (mut yks toinenki dippi joku aika sit)
 
Uskoisin Et plussa!! Onnea ja tarrasukkia!

Kysymys...eikö FF ilman maksua tee sitä dpo viivaa chartiin? Vai eikö usko että ovis? Tänään oli dippi (mut yks toinenki dippi joku aika sit)

Kyllä se sen tekee mut mulla tehny vasta joskus dpo3 kun selkee nousu tullu muutaman päivän ajan :) ja kiitos, toivottavasti nyt tässä vahvistuis että uskoisi itse paremmin että joku siellä ehkä voisi olla :rolleyes:
 
Mä en vaan oo oppinut lämpöjä mittaamaan. En ikinä muista ja sitten onkin jo päivä :grin Eilen melkein unohdin ottaa lääkkeenikin, joten ehkä on hyvä muistaa tärkeimmät asiat.

Kp19, dpo3. Lasten kanssa kotona. Puheterapeutti teki viimeisen käyntinsä ennen lomaa. Parin viikon päästä ollaan Rodoksella, jei :joyful:
 
Takaisin
Top