Raskaaksi 2019

Deedeellä kyllä plussa näkyvissä:)

Voi harmi monette, ettei tullut tulosta. Nyt nauttimaan kesästä ja paineettomuudesta ja uusilla voimilla syksyyn:) hauskaa kesää:) mä varmasti oottelen täällä vielä silloinkin, kun palailette.

On nyt joku sudenkuoppa vaihe meneillään tän raskautumisen kanssa, sori siitä, ei ees oo mitään syytä, mähän olen ihan piinapäivissä vielä:)
 
View attachment 79339 punertaa ehkä enemmän ku eilen. Äsken tehty. En oo varma onko vahvistunu


Tommonen oli suunnilleen mun dpo13 päivän testi :) Sillon testasin ekan kerran siis ja ihan skeptisenä, että no houkutellaa menkat ny testillä kun menkkojen houkutteluseksi ei auttanu :D
Dpo 14 oli ihna hitusen tummempi ja sit dpo 15 jo selkeesti tummempi :) Vielä muutama piinaava päivä sulla edessä, että onko vihdoin sitä itseään :Heartred Toivotaan parasta!
 
Kiitos kaikki! Itsellä vaan olo etten uskalla vielä innostua. Kaksi vai kolmeko edellistä kiertoa kemiallisia:sad001 dpo 10 tänää
 
Tommonen oli suunnilleen mun dpo13 päivän testi :) Sillon testasin ekan kerran siis ja ihan skeptisenä, että no houkutellaa menkat ny testillä kun menkkojen houkutteluseksi ei auttanu :D
Dpo 14 oli ihna hitusen tummempi ja sit dpo 15 jo selkeesti tummempi :) Vielä muutama piinaava päivä sulla edessä, että onko vihdoin sitä itseään :Heartred Toivotaan parasta!
Kiitos kannustutuksest tuli heti parempi luotto tähän :Heartred
 
Deedeellä kyllä plussa näkyvissä:)

Voi harmi monette, ettei tullut tulosta. Nyt nauttimaan kesästä ja paineettomuudesta ja uusilla voimilla syksyyn:) hauskaa kesää:) mä varmasti oottelen täällä vielä silloinkin, kun palailette.

On nyt joku sudenkuoppa vaihe meneillään tän raskautumisen kanssa, sori siitä, ei ees oo mitään syytä, mähän olen ihan piinapäivissä vielä:)
Monella se tulee se plussa kun on ns.luovuttanu! Jospa sulleki käy nii :Heartred
 
Kp19 ja ainakin herkempi ovistesti hieman tummempi tänään. Ehkä illemmalla vielä digi. Niistä en oo koskaan saanut plussaa, tuskin nytkään. Ennen oon tehny vasta, kun liuskat tummana. Ja digissä lukee että näyttää 2 hedelmällisintä päivää. Kandeisko tehdä siis ennen kuin ovis+ liuskassa?
Oliko se NewMoon kellä oli digissä aina ovisplussa päivää ennen liuskoja?
 
Onnea Deedee, plussa on :happy:!

Jesbe, mulla oli ihan eka oire väsymys, ennen ku menkat oli myöhässä. En vaan aatellu asiaa sen kummemmin ku luulin että oon vaan tulossa kipeeksi.. Ja se vaan pahenee :rolleyes: ku sais nukkua ekaan ultraan asti niin oisin tyytyväinen.

Varmasti tekee paussi täältä ihan hyvää :grin, oma paussi sai aikaan plussan :p. Toivottavasti pysyy tällä kertaa matkassa. Se kliseinen "onnistuu sitte ku lakkaa yrittämästä".
 
Kp1, sepä selvä sitten, ei tuottanut tulosta toinen inseminaatiokerta :sad001

Pari kuukautta omin avuin mentävä ja taidankin samantien pitää pidemmän tauon täältä.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille! :)

Onnittelut plussista niille joita en ole vielä onnitellut :)
Voimia kaikille sitä tarvitseville :Heartred
Tervetuloa uusille! :)
Pahoittelut kp1 :sad001
 
Kp1, sepä selvä sitten, ei tuottanut tulosta toinen inseminaatiokerta :sad001

Pari kuukautta omin avuin mentävä ja taidankin samantien pitää pidemmän tauon täältä.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille! :)

Onnittelut plussista niille joita en ole vielä onnitellut :)
Voimia kaikille sitä tarvitseville :Heartred
Tervetuloa uusille! :)

Tsemppiä, Monette :Heartred Hyvää kesää :happy:
 
Tommonen oli suunnilleen mun dpo13 päivän testi :) Sillon testasin ekan kerran siis ja ihan skeptisenä, että no houkutellaa menkat ny testillä kun menkkojen houkutteluseksi ei auttanu :D
Dpo 14 oli ihna hitusen tummempi ja sit dpo 15 jo selkeesti tummempi :) Vielä muutama piinaava päivä sulla edessä, että onko vihdoin sitä itseään :Heartred Toivotaan parasta!

Toi menkkojen houkutus oikeesti toimii :hilarious:. Mullaki nega kierroissa on aina alkanu menkat, jos a)raskaustestit tulee viimein postissa b)huomenna ajattelin testata.
 
Niin ihan p*skaahan tämä on, koko muu elämä kärsii ja ihmissuhteet myös :sad010mutta minkäs teet kun asiaan ei voi juuri vaikuttaa.

Jep, juuri tämä on vähän liian alituinen tilanne ja fiilis nykyisin, kun vuosi yritystä takana ja halu äidiksi olisi niin kova. Mutta kp2 nyt ja huomattavasti eilistä helpompi ja kivempi päivä onneks :)

Kp1, sepä selvä sitten, ei tuottanut tulosta toinen inseminaatiokerta :sad001

Pari kuukautta omin avuin mentävä ja taidankin samantien pitää pidemmän tauon täältä.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille! :)

Tosi harmi Monette, paljon voimia ja toivotaan, että tauko auttaa. Mä täällä suht varmasti odottelemassa sitten sun mahdollista paluuta :)
 
Hitsi joutui poistaa puhelimesta foorumi sovelluksen, kun ei oo toiminut sitten perjantain jälkeen. Nyt pääsee puhelimella selaimen kautta tänne kirjottelee, aina hyppäsi sinne foorumi appiin kun yritin mennä selaimella... :facepalm:

Mutta niin tuo foorumi appi vissiin ajetaankin alas, että sen käyttö lopetetaan/lopetettiin.
 
Takaisin
Top