Raskaaksi 2019

DeeDee ja Puhvis on kyl nyt jännät paikat !!
:Heartred :Heartred

Mie malttamattomasti ootan et pääsee testaan nyt vasta kp28 eli joku 6 pv... Voivoi, tarrasukat jalkaan pienille ja mieki tarvin halpoja testei tänne päin maailmaa
 
tämän aamun testi :Heartred
 

Liitteet

  • DCC5FB4F-201D-49B0-A7AC-3B3085C212D6.jpeg
    DCC5FB4F-201D-49B0-A7AC-3B3085C212D6.jpeg
    25.4 KB · Katsottu: 212
Elle, tarrasukkia :Heartred

Deedee, laita kuvaa!! :)


Ot. Dpo10 ja ainakin viime kierrossa tais olla et dpo10 vai dpo11 olikin jo kp1.. jännityksellä saa odotella :grin

Aamun testi ei kyllä kovin hyvältä näyttänyt..
 

Liitteet

  • 7A8CDF86-43B7-479F-A312-E5CC5CF8AD2A.jpeg
    7A8CDF86-43B7-479F-A312-E5CC5CF8AD2A.jpeg
    7.2 KB · Katsottu: 179
Onnea plussainneille ja haleja joilla kp1.

En voi kuvitellakaan mitä te käytte läpi jolla alkaa olla yrityksen aloituksesta yli puoli vuotta ja sitä enemmän. Kyllä ei pitäis olla raskautuminen vaikeaa niillä jotka vauvoja haluaa. Kaikki vaikeudet pitäis vaan olla niillä jotka ei halua vauvoja tai jotka sellaisia ei ansaitse :banghead:

Täällä kp8 ja pikkuhiljaa alkaa testailut ovikselle :P
 
Ohhoh, juhannuksenahan on palsta täyttynyt jännittävistä uutisista ja haamulaisista:) sovellus on ollut vikainen koko vklopun, ei toimi vieläkään, mut eipä tossa juhannuksena ollut oikeen puhelimellakaan. Noh, selain toimii, mut en oikein tykkää käyttää tätä:)

Toivotan kovasti tarrasukkia ja viivoille vahvistumisia:Heartred newmoonille isot halit, oot mielessä, hyvää kesää ja etenkin jännittävää syksyä:)

me lähettiin just ajaa kotiinpäin. Tänään dpo8, ei mitään oireita mitkä ei lugeilla selittyisi. Eilen oli joku ihme viiltokipu (veti oikein kaksin kerroin) oikeen nivusen paikkeilla, ei muuta. Mut noi luget on kyl ollu hyviä, ei vuotoa! Woopwoop!

Mietiskelin tässä jo, miten kertoisin mun kaverille (kenen synttäreitä pitäis ens vkloppuna juhlia) jos oisin paksuna. Viimeksi uutinen oli niin shokki, ettei pitänyt mun kanssa yhteyttä puoleen vuoteen, vaikka tiesi meidän pitkästä yrityksestä ja tuulimunahistoriasta. Juuri siks en halua kadehtia kenenkään raskauksia, koska koskaan ei voi tietää, mitä kaikkea se joku on kamppaillut läpi. Noh, tää oli nyt vaan tällaista spekulaatiota, en tiedä miks ees mietin asiaa, kun en usko kahteen viivaan.

Olipa taas sepustus. Ajelkaas rauhassa juhannusliikenteessä:)
 
Täällä herätty kun alapää on kuiva ku sahara ja tissit niin arat et itku tässä tulee. Mulla ei oo noita kuivii päivii ennen menkkoja yleensä. Saa nähdä mitä tässä tulee.

Elle onhan se plus! Nyt tarrasukkia pienelle ja oikein isot halit onnea! :Heartred
 
En uskaltanu tuhlaa digii! Mutta viivat tuli heti, ehkä vahvemmat kuin eilen? En oo varma..
Minä tuhlaan digiin nyt sitten kun menkat myöhässä. Voiko pahoinvointi ja oireet sit rymähtää heti päälle? Mulla on ihan tosi huono olo fyysisesti ja sitte toi tissikipu on ihan kamalaa. Tuntuu et vois vain laittaa nukkuun viikoksi niin sit vois hyvin mielin tehdä sen digin....
 
Kp19 ja ainakin herkempi ovistesti hieman tummempi tänään. Ehkä illemmalla vielä digi. Niistä en oo koskaan saanut plussaa, tuskin nytkään. Ennen oon tehny vasta, kun liuskat tummana. Ja digissä lukee että näyttää 2 hedelmällisintä päivää. Kandeisko tehdä siis ennen kuin ovis+ liuskassa?
 
Kp19 ja ainakin herkempi ovistesti hieman tummempi tänään. Ehkä illemmalla vielä digi. Niistä en oo koskaan saanut plussaa, tuskin nytkään. Ennen oon tehny vasta, kun liuskat tummana. Ja digissä lukee että näyttää 2 hedelmällisintä päivää. Kandeisko tehdä siis ennen kuin ovis+ liuskassa?
Minä sain digeillä ennen liuskoja aikoinaan Toki kaikki olemme yksilöitä . Mut sul voi nyt sit ovis olla tulossa
 
Kp1 on aina inhottava...

Kp30 mulla jo, luulin et vasta 28 mut no käyhän tämä näinkin. Eli nyt olis sit rv4 vai? Jos oottaisin. Yhtä oiretta ollu tosi pitkään mut tänään iski kunnon huono olo.
 
Onnea kaikille kahden viivan saaneille :Heartred

Toivottavasti Jesbellä kohta selviää tilanne :Heartred

Mä yritin kellistää miehen eilen illalla, mut hän ei vaan pystynyt, vaikka oli päikkäritkin nukkunut.
Minä nukuin kaks edellistä yötä liian vähän enkä nukkunut päikkäreitä ja silti olisin jaksanut.
Pahoitin hieman mieleni sen takia, kun mies illalla lupaili, että onnistuis. Nautittiin sitten jämäjuomia
ja katottiin Tshernobyl loppuun ja hän sitten väsähti ja menetti halunsa. Meinasi, että jos tänään
yritettäis, mut luulen, et parhaat hetket on ohi. Dpo2 ja kp18. Katotaan nyt, huvittaako mua enää.
Toivotaan, että se yks oikeaan aikaan ajoitettu kerta olis riittänyt. Heti ovisplussan jälkeen tuli
hommailtua.

Yritän joogaan, mut väsyttää ihan himskatisti :sleep011
 
En voi kuvitellakaan mitä te käytte läpi jolla alkaa olla yrityksen aloituksesta yli puoli vuotta ja sitä enemmän. Kyllä ei pitäis olla raskautuminen vaikeaa niillä jotka vauvoja haluaa. Kaikki vaikeudet pitäis vaan olla niillä jotka ei halua vauvoja tai jotka sellaisia ei ansaitse :banghead:

Täällä kp8 ja pikkuhiljaa alkaa testailut ovikselle :P

Niin ihan p*skaahan tämä on, koko muu elämä kärsii ja ihmissuhteet myös :sad010mutta minkäs teet kun asiaan ei voi juuri vaikuttaa.

jannn ne perus digiovistestit toimii ihan samoin kuin tikut et ei tarvii ennen ovis+:aa olla tehtynä. Mut kaikillahan ei hormonit nouse niin korkealle et digillä sais kiinni mut herkemmillä sit saa, tai huippu on niin nopea ettei ehdi saada kiinni.

Nipanderi oon ilonen ettei oo nyt tiputellut sullakaan!
 
Kp1, sepä selvä sitten, ei tuottanut tulosta toinen inseminaatiokerta :sad001

Pari kuukautta omin avuin mentävä ja taidankin samantien pitää pidemmän tauon täältä.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille! :)

Onnittelut plussista niille joita en ole vielä onnitellut :)
Voimia kaikille sitä tarvitseville :Heartred
Tervetuloa uusille! :)
 
Takaisin
Top