Raskaaksi 2019

Mies tuoksuukin paremmalle! Mä en ite oo koskaan polttanut ni käy nenään tupakan haju itsellä.

Onneksi on noi hoidot olemassa, muuten meillä ei taitais olla mahiksia edes vauvaan...

Onneksi on:) niillä on monien lapsesta haaveilevien toive saatu toteutumaan, toivottavasti teidänkin:Heartred

Hehhe, helena, hauska toi sun ja miehes halijuttu:))

Tsemppiä kaikkien tilanteisiin:) toivotaan lisää onnistumisia:) itse siirryn piinaosastolle. Pitää aloittaa jännittäminen varhain, jos se taas päättyy lyhyeen. Ei (taaskaan) jää tallettelusta kiinni, mutta jotenkin skeptinen fiilis jo valmiiksi. Ei kyllä pitäis olla, kun nyt ekaa kertaa toi lääkekin tukena, muttamutta...
 
Nyt mun kaveri käski testin ostoon mut en vielä ku mitään näytä viel. Jos toinen laskuri oikeessa ni nyt ois dpo8 mut jos oli vasta pari pv sit niin on outoo. On kipee olo ei enää kuumetta, oksettaa edelleen mitä on mun mielestä oviksesta asti ollu ja sit tissit edelleen piukat ja jotenki muhkuraiset. Alapää ku Sahara mut viimeksi oli jano mut nyt oon viikon saanu syljeskellä (naisellista tiedän) ku suu on koko ajan täynnä sylkeä. Voiko joku mammavitamiini vaikuttaa? Tai siis onko teil muilla näitä ?
 
Juu, no todennäköisesti se kyllä vaikuttaa enemmän, mutta onneksi tupakoimattomuudella on muita hyviä terveydellisiä vaikutuksia:) tuo oma on puhunut lopettamisesta siitä saakka kun mä lopetin. Sillä tiellä ollaan, enkä jaksa uskoa että lopettais tässä lähitulevaisuudessakaan....

Me poltetaan lähinnä silloin kun juokin. Eli viikonloppuisin. Mies vähän enemmän. Onneks muutettiin asuntoon, jossa ei edes parveketta, niin vielä vähentynyt :) en tykkää hajusta yhtään, jos itse ei ole polttanut. Onneks mies lopetti silloin ku plussasin. Mut alotettiin sit taas..

Mut tosi nopee toi Kotitesti! Mä taas vaihdoin one plussista Sofiin. Otin muutaman herkänki ovis ja r-testin :) Taas toiveet korkeella tästä kierrosta :rolleyes:
 
Onneksi on:) niillä on monien lapsesta haaveilevien toive saatu toteutumaan, toivottavasti teidänkin:Heartred

Hehhe, helena, hauska toi sun ja miehes halijuttu:))

Tsemppiä kaikkien tilanteisiin:) toivotaan lisää onnistumisia:) itse siirryn piinaosastolle. Pitää aloittaa jännittäminen varhain, jos se taas päättyy lyhyeen. Ei (taaskaan) jää tallettelusta kiinni, mutta jotenkin skeptinen fiilis jo valmiiksi. Ei kyllä pitäis olla, kun nyt ekaa kertaa toi lääkekin tukena, muttamutta...

Aiemmin oon ollu joka kierrossa ihan varma ja yhdesti toi piti paikkansa mut nyt oon ihan että ei oo voinu tärppi käydä mut oireet on tosi sillain erikoiset
 
Meilki mies polttaa ja itse rupesin ku tuli km mut nyt tupakka ja kahvin yhdistelmä oksettaa niin enpä viitsi kehoani riuduttaa sen takia et saa tupakkaa
 
Eilen illalla viimeinen primo ja nyt alkaa menkat tai no tiputtelee jo "lupaavasti".

On kyllä vähän tyhmä olo taas, kun oikeasti kuvitteli et olis voinu onnistua :shifty:

Oon niin pahoillani :Heartred
Mutta tiedän tunteen. Oon täällä taas ihan ylioptimistisena, että nyt olis tärpänny, kun muka jotain alavatsanippailuja (joita en varmasti tuntisi ilman raskautumisyritystä) ja sit lämmöt otti uuden nousupiikin eilen dpo5, ja vielä tänäänkin exrakoholla, ja jostain luin että vois enteillä raskautta tällainen uusi nousu, kun progesteronin määrä vielä lisääntyy kiinnittymisessä/sen jälkeen.

Mutta aivan varmasti maanantain progekoe jo osoittaa että en edes ovuloinut, ja saa taas tuntea itsensä tyhmäksi...
 
Onneksi on:) niillä on monien lapsesta haaveilevien toive saatu toteutumaan, toivottavasti teidänkin:Heartred

Hehhe, helena, hauska toi sun ja miehes halijuttu:))

Tsemppiä kaikkien tilanteisiin:) toivotaan lisää onnistumisia:) itse siirryn piinaosastolle. Pitää aloittaa jännittäminen varhain, jos se taas päättyy lyhyeen. Ei (taaskaan) jää tallettelusta kiinni, mutta jotenkin skeptinen fiilis jo valmiiksi. Ei kyllä pitäis olla, kun nyt ekaa kertaa toi lääkekin tukena, muttamutta...

Tervetuloa piinaileen :)
Kaikesta huolimatta ehkä kuitenkin mun lempijakso kuukaudesta, kun saa edes hetken elätellä toiveita että olis raskaana!
 
Yhdyn kyl tohon mut mul tosiaan hyvä ettei kuola valu suusta ku viimeks oli jano, nyt jano mut silti syljeneritys lisääntynyt ja hampaiden pesu ja lämmön mittaus kielen alta oksettaa ja sit se kuivuus alhaalla on ehkä huono merkki ku eiks vv lisäänny jos oottaa.. Täällä noi peti puuhat jääneet vähemmälle kun ei ole kyennyt ko jotenki aristaa. Rinnat on turpeet ja nännit turpeet. Arat. Ja sit naama kiiltää ja simmut kiiltelee. Sit yks on sama mikä oli ku raskautui, nojasin posliinialtaaseen ja se vihlas masus ku liika kylmä. Sit on hajuherkkyys päänsärky tms tms tms mut ei mitään kuitenkaan ole. Ainoa outous on toi syljeneritys. Kaipa km jälkeen pms oireet muuttua voi
 
Ähh, nega tuli kun tein testin:meh: Arvasin kyl silti et niin käy. Alkais nyt vaan uus kierto jo.:rolleyes:
 
Mä testasin ja nega mut olipa viisasta jos on vasta dpo8 tai dpo5... Juuh, näin sitä.. Lähinnä tuo ku oksetti ku mittasin lämmöt ja pesin hampaat houkutti tekee testin. Jos nyt malttaa olla testaamatta sen 8 pv ainaki
 
Mä tein eilen Clear bluen uusiks, viime pe se näytti 1-2, eilen 3+... :confused004

Ja mulla ei edelleenkään mitään oireita. En silti usko että niiltä säästyisin. :smiley-ashamed004

Varhaisultra olis neuvolan kautta 1,5vkon päästä. Sitten selviää tarkemmin. Kun vaan jaksais sinne oottaa...
 
Heippa kaikille :hello

Siitä onkin vuosia, kun oon tällä palstalla hyörinyt, mut niin se vauvakuume vaan iski vielä neljännen kerran :Heartred
Tuttuja nimimerkkejä ei näy, mutta jospa sitä pikkuhuiljaa pääsisi menoon mukaan :)
Lapsia ennestään kolme ja nyt olis se viimeinen pieni vielä toiveissa. Yk1 ja kp16.
Käytössä ok babyn ovistesti, käyttääkö muut sylkitestejä?
Tykkäsin näistä aiemminkin paljon enempi, kun ei tarvi pissiä tikkuun ja sylkitesti näyttää lähestyvän oviksen hyvissä ajoin.
Menkkoja mulla ei oo ollu n. neljään vuoteen eli pienimmän jäljiltä ollut kierukka, eikä kierto koskaan ehtinyt alkaa synnytyksen jälkeen, joten mitään suurempaa käryä omasta kierrosta ei ole.
Opettelua vielä kaikki, mut ovistesti näyttäny vahvaa plussaa pari päivää ja plussaa jo pari päivää sitä ennenkin, joten sen perusteella oletan kierron olevan n.29pvää, mutta jääpi nähtäväksi :)

Plussatuulia ja iloista mieltä jokaiselle :greet025
 
Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille :hello

Siitä onkin vuosia, kun oon tällä palstalla hyörinyt, mut niin se vauvakuume vaan iski vielä neljännen kerran :Heartred
Tuttuja nimimerkkejä ei näy, mutta jospa sitä pikkuhuiljaa pääsisi menoon mukaan :)
Lapsia ennestään kolme ja nyt olis se viimeinen pieni vielä toiveissa. Yk1 ja kp14.
Käytössä ok babyn ovistesti, käyttääkö muut sylkitestejä?
Tykkäsin näistä aiemminkin paljon enempi, kun ei tarvi pissiä tikkuun ja sylkitesti näyttää lähestyvän oviksen hyvissä ajoin.
Menkkoja mulla ei oo ollu n. neljään vuoteen eli pienimmän jäljiltä ollut kierukka, eikä kierto koskaan ehtinyt alkaa synnytyksen jälkeen, joten mitään suurempaa käryä omasta kierrosta ei ole.
Opettelua vielä kaikki, mut ovistesti näyttäny vahvaa plussaa pari päivää ja plussaa jo pari päivää sitä ennenkin, joten sen perusteella oletan kierron olevan n.29pvää, mutta jääpi nähtäväksi :)

Plussatuulia ja iloista mieltä jokaiselle :greet025

Tervetuloa!
Olen joskus käyttänyt sylkitestiä, nyt vähän unohtunut. En luota siihen täysin niin ehkä siks :p
 
Takaisin
Top