Raskaaksi 2019

View attachment 78982

View attachment 78983

Kaipa näihin sit vaan tulee jotain viivanpaikkoja..
Ylemmässä kuvassa on eilinen ja tän aamuinen ja alemmassa tän aamuinen.
Vielä märkä tän aamun testi.

No on kyllä ihan typeriä testejä, jos noi on negoja, kun ihan selvät haamut... Mutta eikös sulla ollut edelleen suht aikainen dpo?

Mä oon päättänyt etten enää testaa kyllä ennen kun menkat on myöhässä, jos ei sitten tarvis tulkita näitä haamuleita (katotaan miten hyvin onnistuu taas käytännössä) :)
 
Newmoon ompa törkysiä viivanpaikkoja jos tosiaan sellasia ovat o_O

On: Aamun testi näytti tältä
https://aijaa.com/WHha1c

https://aijaa.com/7tx75D

Vähän vahvempi kun eilen, mutta ei merkittävästi. Alkaa tuleen mieleen plussaus KU-raskaudesta... No mutta päivä kerrallaan ja jos käy taas huono tuuri niin enpä mää voi sille mitään. Nyt aion edes hetken olla onnellinen tästä haamusta. Viimeks se toi lohtua jälkeenpäin, että ainakin hetken olin onnellinen plussasta ja yritin nauttia siitä vaikka oma olo huusi alusta asti, etten sitä vauvaa saa syliin.

Toivotaan todella, että vielä vahvistuisivat :Heartred
Tähän uskon, sillä myös minun silmääni vahvistumista on jo tapahtunut!
 
Newmoon ompa törkysiä viivanpaikkoja jos tosiaan sellasia ovat o_O

On: Aamun testi näytti tältä
https://aijaa.com/WHha1c

https://aijaa.com/7tx75D

Vähän vahvempi kun eilen, mutta ei merkittävästi. Alkaa tuleen mieleen plussaus KU-raskaudesta... No mutta päivä kerrallaan ja jos käy taas huono tuuri niin enpä mää voi sille mitään. Nyt aion edes hetken olla onnellinen tästä haamusta. Viimeks se toi lohtua jälkeenpäin, että ainakin hetken olin onnellinen plussasta ja yritin nauttia siitä vaikka oma olo huusi alusta asti, etten sitä vauvaa saa syliin.

Niinkun muutkin sanonu jo, niin kyllä on hyvin vahvistunut viiva. :happy:
 
Heräsin jo 8 aikaan aamulla, vaikka oisin saanu nukkua 10. Aika omituista minulta :rolleyes:, yleensä nukun niin pitkään kuin mahdollista. Ehkäpä eilisillä sohvatorkuilla oli vaikutusta.. Piti tehdä toinen testi nyt aamulla ja sama tulos. Soittelen neuvolaan aikaa, vähän pelottaa, että jos käy niinku viimeksi ja pitää perua :sad001, mutta samalla kuitenkin jotenki varmempi olo, ku viime raskaudesta. 14.2 ois la yhen sovelluksen mukaan, iik :grin! Nyt pitää alkaa opiskella vauvajuttuja.
 
Kiitos kaikille :) Kyl tää alkaa pikkuhiljaa tuntuun vähän todellisemmalta, että oikeesti oon saanu plussan testiin vihdoin :Heartred Vielä seuraan tätäkin ketjua mukana hetken ainakin :) Ja toivon mahdollisimman paljon helmikuisiin täältä myös mukaan :Heartred
Tänään ja eilen alkanu vasta vähän enemmän valkovuotoo olemaan, ei paljoa silti. Siihen asti oli ihan sahara ja seksiäkään ei pystynyt harrastaan ilman liukkariao_O:grin
Tissit on arat joo, mutta ei sen aremmat kun normaalisti oviksen ja menkkojen välissä. Aamulämpö oli vaan 36,4°C tänään ja sekin normaali oviksen ja menkkojen välin lämpö. Menkkamaisia juilintoja tuntunu dpo12 asti kun yleensä ne alkaa jo dpo 7-9. Mitään kiinnittymiseen viittaavaakaan en oo kyllä tuntenut vaikka kuinka ois koittanu pohtia :grin
 
Kiitos kaikille :) Kyl tää alkaa pikkuhiljaa tuntuun vähän todellisemmalta, että oikeesti oon saanu plussan testiin vihdoin :Heartred Vielä seuraan tätäkin ketjua mukana hetken ainakin :) Ja toivon mahdollisimman paljon helmikuisiin täältä myös mukaan :Heartred
Tänään ja eilen alkanu vasta vähän enemmän valkovuotoo olemaan, ei paljoa silti. Siihen asti oli ihan sahara ja seksiäkään ei pystynyt harrastaan ilman liukkariao_O:grin
Tissit on arat joo, mutta ei sen aremmat kun normaalisti oviksen ja menkkojen välissä. Aamulämpö oli vaan 36,4°C tänään ja sekin normaali oviksen ja menkkojen välin lämpö. Menkkamaisia juilintoja tuntunu dpo12 asti kun yleensä ne alkaa jo dpo 7-9. Mitään kiinnittymiseen viittaavaakaan en oo kyllä tuntenut vaikka kuinka ois koittanu pohtia :grin

Niin ja huimasti onnea myös sinulle Liirumlaarum!
 
Minä kävin just ilman lähetettä mittauttaan ferritiinin. Multa ei oo koskaan sitä katottu, mutta nyt halusin ku ollu tänä vuonna kaks teurastus-tyhjennystä ja hb kuukausi sitte vaan 108, vaikka normaali on noin 140. Jännä nähä onko siellä jotain mikä selittäis tätä loppumatonta väsymystä ja antais aiheen lääkärikäynnille vai onko se vaan tämä yrittäminen ja epäonnistuminen mikä vie voimat.
 
Onnea kaikille plussanneille!! jännä miten voi tulla iloseks tuntemattomien raskausuutisista. :joyful: Ja hei törkeetä kylltä jos noihin testeihin voi tulla noin selkeitä virheviivoja. wtf??:pompus:

Yk1, Kp 26 ja dpo 9-11 (ei pysty sanoo tarkkaan kun appi antaa kolme mahdollista o_O) Menkat alkaa varmaan huomenna ja huomenna aamulla ehkä testaan kuitenkin, tai sitten en.. Mulla siis kierto yleensä just ton 26 pvä ja luteaali 10 pvä..Eli kohtalon hetket on käsillä.

En tiedä oireista, sen verran oon muiden puheista ottanu onkeeni et en usko pätkääkään mihinkään pikku tuntemuksiin, vaikka tietenkin niitä on ollut. :joyful: Eniten seurannut aamulämpöjä. Eilen aamulla tuli 0,5 asteen pudotus mutta tänään pudotus ei jatkunutkaan vaan lämpö nousi hiukan. Jälleen tällanen juttu mistä ei voi päätellä mitään suuntaan tai toiseen. Jos lämmöt ois jatkanu laskuaan niin oisin osannut odottaa menkkoja huomiselle, jos olis noussut selkeesti takas ylös, olis voinut olla ns. implantation dip, nyt ei voi olla enää varma mistään. Ei oo myöskään näkynyt ns. kuivaa kautta ennen menkkoja mut se ei vielä ihan riitä. :bored:

Lämmöthän mulla on ollut tässä lut.vaiheessa selvästi korkeemmat ku yleensä, mutta on noita helteitäkin tossa ollut. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. :hungover:

"Oireita" : jotain pientä jomotusta alavatsan alueella missä milloinkin, kipeät rinnat, arat nännit, mielialan ja vireystilan heittelyä ja tunteet pinnassa pari päivää. Ihan perus PMS oireita siis :hilarious:
 
Eikä Newmoon! :sad001 Toivon teille niiin pikaista plussaa :Heartred

On: Tänään on alkanu vähän raskausoireita oleen. Syke on ensinnäkin 15-20lyöntiä korkeenpi kun normaalisti :D Pissattaa koko ajan, mahassa menee hassuja tuntemuksia kohdun kohdalla, välillä menkkamaista jomottelua ja välillä erilaista ilmeisesti kohdunkasvuun liittyviä tms. Välillä iskee ihan tajuton väsymys ja välillä myös on etova olo. Tissit on taas kipeemmät kun mitä oli eilen (eilen ne oliki vähemmän kipeet ku muutama pv sit).

Jossain ketjussa joku käski olla enää testaamatta kerta plussa tullut. Ja fiksuintahan se ois olla testaamatta enää. Ei tarvis miettiä ja stressata vahvistumista. Kaks testiä vielä olis. Saa nähdä pystynkö oleen testaamatta :D
 
Ei ole, ku erilaisia b-, ja c-vitskuja, sinkkiä, seleeniä jne :happy:. Ja tarkistin, niin ei kielletä raskaana olevilta. Pitää hankkia jotain oikeita raskausvitamiineja, kuhan noi loppuu. Tai syödä vaikka vuorotellen, ennen ku ne loppuu.
Onnea kauheesti, mul niin samat oireet ku sulla ja vielä piinailen... Ihanaa ja onnea . Minä syön mammavitskuja ja foolihappoa
 
Tänään mun fibromyalgia iski ja kuumetta 38.9 et jooooo. Ei siis nyt lämmöt anna mitään suuntaa. Oksennus lentää ja päänsärky on ollut ihan jumalaton.

Onneks plussia tulee ja mulla ihan sanat ku Tindell in oireet.. Huoh ku saisi pienen syliin mut mies oli sitä mieltä että ei nyt. Just. Vasta ääni et tjot meininki ja nyt tiukka ei
 
Plussanneille hirmuisesti onnea :love017 aina tulee niin hyvälle mielelle näistä plussauutisista!

Täällä mennään nyt kp21/ dpo2 ja mulla on ihan sellanen tunne että nyt on tärpännyt. Ekaa kertaa tuntuu siltä, enkä tiedä miks :bored: tai jotenki on erilaiset tuntemukset nyt ovulaation jälkeen kun normaalisti, vaikka liekkö tässä vaiheessa mitään tuntemuksia pitäis olla. eli se seesteinen olotila josta sillon alkukierrossa puhuin, ni unohtakaa se :rolleyes:
 
Takaisin
Top