Raskaaksi 2019

Mulla on ihme oireita nyt. Aamulla heräsin migreeniin ja sitte oksetti ja ihan ku ovulaatio. Kaikki limat kaikki täsmää oviksen kanssa mut se meni jo.. Kylkeen sattuu ja molemmat puolet yhtä aikaa vihloo.. Mitä tämä nyt on??

Jotain pco temppuilua? Kysta?
 
Tai voiks jesbe olla nyt kumminki ovis? Eiks ollu ovisoireita tosi aikaseen? Mullakin on usein just vähän menkkojen lopun jälkeen vähän ovistyyppisiä oireita, ovistestikin saattaa käydä lähellä plussaa, vaik oikee ovis vasta siitä n. Viikon päästä
 
Kuulun kanssa teihin piinailijoihin kp taitaa olla 25/30 ja dpo10. Peittoa heiluteltiin sopivasti mutta ei oo mitään fiilistä että olis tärpänny, saa nyt nähä testaanko ennen menkkoja. Kauhee flunssa iski eilen ja tää päivä on menny maatessa... troppia naamaan ja huomenna töihin
 
Mä nyt heikonlaisesti kommentoin.

Mitä muistan painon vaikutuksesta raskautumiseen, niin yhtälailla se alipaino kun ylipainokin stressaa kehoa. Meijän elimistössä on semmonen mekanismi, joka osalla aktivoituu. Sen tarkotus on estää naista raskautumasta sillon, kun se olisi keholle liian iso stressi. Esim ylipaino ja varsinkin lihominen, mutta sitten myös alipaino ja aliravitsemus (aliravitsemusta on usein myös ylipainoisilla jotka laihduttaa väärin).

Lisäksi rasvakudos vaikuttaa hormonitoimintaan
 
Tai voiks jesbe olla nyt kumminki ovis? Eiks ollu ovisoireita tosi aikaseen? Mullakin on usein just vähän menkkojen lopun jälkeen vähän ovistyyppisiä oireita, ovistestikin saattaa käydä lähellä plussaa, vaik oikee ovis vasta siitä n. Viikon päästä
Vois kyl ollakin, hitusen myöhässä tosin mut periaatteessa joo. Me kyl puhuttiin et tämä kierto ei yritystä mut sen verta oli limoi ja sit tuntu se vihlonta jonku kymmenen minuuttia ja uskon et se munasolu irtos ku nyt oli selkeimmät oireet ja on mulla tikkuki sillon plus mut nythän en sit tikuttanu et voi kyl olla näin. Se siitä et ei nyt täs kierrossa ko oletettiin et huoleti voi mennä mut tosiaan loppu paha olo yms nyt eli migreeni on mulla se merkki yleensä oviksesta mut turvotus ja ovislimat oli kyl jo aiemmin. Mulla yleensä turvottaa tosi paljon oviksen aikaan, nyt ei yhtään. Rinnat on tosi arat nyt ja sit hajuherkkyys maximissaan joten kaipa se oli ovis nyt. Eli saa ruveta dpo laskemaan varuiks tästä päivästä.. 30 päivän kierto jos on niin lyhyeksi jää luteaali mut kuitenkin ku kul 2 appia on niin toinen jota käyttänyt pari vuotta ennusti et ovis meni ja Flo nyt mukana ennusti toissapäivänä ovista joten hyvinkin mahdollista ja olihah tän päivän oireet selkeämmän oloiset kyllä. Testin ostoon kumminkin sit jos menkkoja ei kuulu ku ovis tapahtuu niin aina tulee jonkinlainen vuoto joko pari tippaa tai kunnolla. Espanjassa asuessa oon huomannut että mulla on kuukautiset todella niukat eli Suomessa oli kunnon holina mut täällä koko ajan vain niukemmat. Joku päivä sitte tuntu kunnon kipu alaselkään ja oletin et menkkajomoja etukäteen mut saa nähdä.. Tissit on kyl ollu enempi vähempi kipeet nyt ja päänsärky liittyi seuraan väsymyksen kans et nyt on selkeet pms oireet kumminkin. Olisinpa tikuttanu
 
Jotain pco temppuilua? Kysta?

Mietin itse samaa mut kyl tulin tulokseen et joko se ovis olikin nyt vasta ja keho hakenut vähän normaalia rytmiä ... Ku mul noi ovis oireet kesti viikon ja sitte se päättyi et jos oliski ollu ovis nyt vasta. Ainaki oireet sen mukaan mut voihan se olla se kystaki... Toivo elää
 
Osaankoha ladata tänne suoraan nää kuvat. Yritän ainakin. En oo voinu olla pissimättä purkkiin uudestaan ja uudestaan :D Aina näyttää haamua :D Aamulla seuraavan kerran.
 

Liitteet

  • IMG_20190612_210920.jpg
    IMG_20190612_210920.jpg
    16.5 KB · Katsottu: 256
  • IMG_20190612_210909.jpg
    IMG_20190612_210909.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 222
  • IMG_20190612_210935.jpg
    IMG_20190612_210935.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 246
Osaankoha ladata tänne suoraan nää kuvat. Yritän ainakin. En oo voinu olla pissimättä purkkiin uudestaan ja uudestaan :D Aina näyttää haamua :D Aamulla seuraavan kerran.
Joo toivotaan tarrasukkia pienelle :Heartred minä niin iloinen ku näkee et kanssasisaret saa plussia ku itsellä viel monta päivää edessä testailu
 
Molempiin kylkiin sattuu ja lämmöt on jo muuten astetta korkeammalla ollu parit päivät et se käyrä kyl vittaa aiemmin tapahtuneeseen oviksen tai sit vaan oli lämmöt eilen alhaalla ku en mitannu
Aiemmin oli kauan 35.8 ja sit nous 36.5 ja nyt on jo 36.8.. Et piinaillaan nyt sit piinailun ilosta
On tämä melkosta hommaa :D
 
Liirumlaarumille tarrasukkia ja vahvistumista :woot:

Mä latasin äsken Flon, en ollu siitä ikinä kuullutkaan ennen tätä foorumia.
Tai siis olinhan mä täälla keskustelemassa jo vuonna 2011 :grin, mut silloin
ei tullu koko Flo tai mikään muukaan sovellus keskusteluissa vastaan :eek:
Nyt huomasin sitä täytellessä sen, että mun menkat on aina ihan saman-
pituiset :wideyed: Hyvä asia, kun ikääkin on jo aika paljon :rolleyes:
 
Aa joo, täytyy kehua tuota flo appia, siinä on oiva ku on tehny noita omia merkintöjä niin ei tarvi monesta paikasta tuijotella ja etsiä. Nyt juurikaan ei oireita ku väsy. Viiniä ruuan kanssa ja itse asiassa mulle lekuri suositteli sitä juotavan luteaali vaiheessa
 
Liirumlaarumille tarrasukkia ja vahvistumista :woot:

Mä latasin äsken Flon, en ollu siitä ikinä kuullutkaan ennen tätä foorumia.
Tai siis olinhan mä täälla keskustelemassa jo vuonna 2011 :grin, mut silloin
ei tullu koko Flo tai mikään muukaan sovellus keskusteluissa vastaan :eek:
Nyt huomasin sitä täytellessä sen, että mun menkat on aina ihan saman-
pituiset :wideyed: Hyvä asia, kun ikääkin on jo aika paljon :rolleyes:
Just tässä kehuin sitä ku teen omii merkintöjä ja tohon mikä oli niin ei ollu sitä mahdollisuutta mut sillä seurasin kiertoa lähinnä Tuo flo on oiva just ku haluu raskautua ja seurata kiertoa
 
Liityn piinailijoihin tällä kuvalla. Yks ovistesti jäi vielä pakettiin, testaan huomenna vahvistuuko vielä, mutta tuskin. Tykkäsin noista pc testeistä, kun niissä tuli ne pienet näytekupit mukana. Oon muuten käyttänyt kertispikareita, mutta se on ärsyttävää tuusaamista ja roskaamista. Kertokaa nyt hyvät ihmiset mihin te pissitte? :hilarious:

Tsemppiä kaikille. :Heartpink
 

Liitteet

  • A0071F6F-27EA-4834-8FAB-06802BBAD8F6.jpeg
    A0071F6F-27EA-4834-8FAB-06802BBAD8F6.jpeg
    16.1 KB · Katsottu: 136
Liityn piinailijoihin tällä kuvalla. Yks ovistesti jäi vielä pakettiin, testaan huomenna vahvistuuko vielä, mutta tuskin. Tykkäsin noista pc testeistä, kun niissä tuli ne pienet näytekupit mukana. Oon muuten käyttänyt kertispikareita, mutta se on ärsyttävää tuusaamista ja roskaamista. Kertokaa nyt hyvät ihmiset mihin te pissitte? :hilarious:

Tsemppiä kaikille. :Heartpink

Isoihin kertakäyttömukeihin :grin tosin käytän monta kertaa yhtä mukia. En tykkää yhtään niistä pc minikupeista.. En ymmärrä miten niihin edes osuu ja miten mahtuu tikku siihen..siis kerran kokeilin kyllä enkä tykänny :) mut en kyllä luottais pissata suoraan tikkuun! Senkin kokeilin eikä ollut luotettavaa :woot::p
 
Hyvältä näyttää Hillis:)

Täällä on miestä kaatunut viimeisen viikon aikana varmaan enemmän kun edes alkuaikoina, huhhuh! Alkaa kisaväsy tässä kohta iskemään:)) huomenna jos tulis se ovisplussa ni pääsis piinailuosastolle vihdoinkin:))

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin:)

Muuten, arjen iloja, me ostettiin tää uus asunto viime joulukuussa. (En muuten suosittele taaperon ja reissu hommia tekevän miehen kanssa hankkimaan täydellistä remonttikohdetta). Tänään, vihdoin ja viimein, meidän kylpyhuoneremontti on täysin valmis ja huomenna saan pestä ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen kotona pyykkiä!! Ai että mä olen odottanut tätä päivää:Heartred
 
Takaisin
Top