Kesäkuun kisa :)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kesäkuussa voi kuka hyvänsä voittaa ihastuttavan Pienen suuri seikkailu -muistokirjasetin. :) Setti sisältää vauvakirjan ja sen itsenäisen jatko-osan, joka kattaa vuodet taaperosta eskarilaiseksi. Palkinnon tarjoaa Shinie design. Palkinnon arvo on 58 €.

Kuinka voit osallistua:

  • Sinun pitää olla rekisteröitynyt osallistuaksesi. Jos et ole vielä rekisteröitynyt voit tehdä sen täällä.
  • Kilpailu on voimassa kesäkuun ajan eli alkaen nyt ja päättyen 30.6. klo 23.59. Palkinto arvotaan heinäkuun alussa.
  • Voittajiin otetaan yhteyttä yksityisviestillä kilpailun päätyttyä.
  • Palkintoa ei lähetetä ulkomailla sijaitsevaan osoitteeseen.
  • Osallistut kilpailuun kertomalla täällä ketjussa päivästäsi niin että kerrot samalla mitä yhtäläisyyksiä siinä on edellisen vastaajan päivän kanssa. Jos yhtäläisyydet ei ole päivän selviä, koita keksiä vaikka rivien välistä jotain. Jos yhtäläisyyksiä ei kertakaikkiaan ole, kerro edes se. Viestin pitää olla vähintään kolme virkettä pitkä, enimmäis pituutta ei ole. Pysytään kuitenkin kohtuudessa, jotta seuraava jaksaa lukea viestin.
  • Voit osallistua niin monta kertaa kuin haluat. Siis myös pitkin päivää kertoen jotain uutta päivästäsi. Mitä useammin osallistut, sitä suurempi todennäköisyys sinulla on voittaa. Voittaja arvotaan viestien joukosta. Eli 1 osallistuminen on 1 "arpalippu" ja arvan saa jokaisesta ohjeen mukaisesta vastauksesta.
  • Ei kuitenkaan kahta peräkkäistä viestiä samalta käyttäjältä. Odota siis että ainakin yksi käyttäjä on ehtinyt vastata jälkeesi.
Palkintoon ja palkinnon tarjoajaan voit tutustua täällä.

kansi_yla_molemmat.jpg


Itse en voi osallistua kilpailuun, mutta kerron omasta päivästäni, jotta seuraava voi osallistua ohjeen mukaisesti. :)

Lapsemme oli yökylässä mummonsa luona, joten päivä alkoi sillä että nukuimme miehen kanssa pitkään. Tämänkin jälkeen otimme rennosti ja nautimme rauhasta lapsen paluuseen asti. Lapsella taisi olla jo ikävä ja loppupäivä kului pienen kiukuttelua rauhoitellessa, sylitellessä ja yhdessä pelatessa. Illalla sai käyttää taas aimoannoksen hermoja ja mielikuvitusta että lapsen sai rauhoittumaan unille omaan sänkyynsä. Huojennuksekseni se onnistui sentään kohtuullisen nopeasti.

Nyt on teidän vuoronne. Miten päivänne on mennyt? Onnea kilpailuun! :happy:
 
Minulla ei vielä ole lapsia, mutta olin siskoni lapsen kanssa yhdessä mummolassa viettämässä päivää. Mummo teki lihapullia joista hänen lapdensa sekä lapsenlapset tykkäävät. Lopuksi vein tytön harrastukseensa päivän päätteeksi :) Mummon luona vietetty sunnuntai on varmasti monelle yhtäläsistä.
 
Uusi viikko alkoi mukavasti vapaapäivällä. Aamusta vein naapurille kirjeen, jonka jälkeen koiran kanssa aamupissille. Päivä alkoi aurinkoisesti ja lämpötila nousi jo parhaimmillaan 20 asteeseen.
 
Täälläkin oli aamulla lämmintä, mutta nyt illalla aivan järkyttävä vesisade. Oli mukava pyöräillä äsken työpäivän jälkeen kotiin. Työskentelen siis uimaopettajana, ja tänään alkoi kesäuimakoulut. :)
 
Meille tuli 6v lapsellemme samanikäinen serkku yökylään kesälomaa aloittamaan. Vettä satoi täällä myös illasta, päivä on mennyt vauvan hoitamisessa, ruuanlaitossa ja vähän leipomisen merkeissä 6v:t keksivät paljon tekemistä. Meidän teini-ikäinen katsoi vielä elokuvaa pikkuisten kanssa illasta ennen nukkumaanmenoa.
Yhtäläisyydet ovat kesäloma,vesisade :smug:
 
Serkut ja teinit yhdistävänä tekijänä Leppäkertun päivään. Minulla on teini-ikäiset serkkutytöt, jotka saapuivat viettämään ekaa kesälomapäiväänsä meille. Leffaa katsottiin myös täällä! Ovat meidän 4kk ikäisestä vauvasta hirmuisen innoissaan. Ja isona apuna minulle. :)
 
Meille ei oo tullut ketään kesälomaa viettämään, mutta esikoinen lähtee tänään isovanhempiensa luo lomailemaan melkein kahdeksi viikoksi :) Itselläni on pari viikkoa lomaa heinäkuussa, ja silloin lähdetään koko perhe yhdessä reissuun. Tänään mulla on ihan tavallinen työpäivä, ja koneella tulee istuttua paljon, vaikka ulos tekisi mieli.
 
Miehelläni on kesäloma nyt ja on kiva viettää aikaa yhdessä perheen kesken. Toivon että heinäkuussa olisi hyvät ilmat niin voisi olla mökillä. Nyt istun koneella ja juon aamukahvia.
 
Mies on jäämässä lomalle nyt. Toivon hyviä ilmoja loppukuulle, kun lomaillaan. Istuksin kännykällä sohvalla piiiiitkän päivän päätteeksi ja mies kokkailee. Huomenna menen työhaastatteluun!
 
Meillä miehen lomaa saa odotella vielä pari viikkoa. Itse sairaslomalla ollut jo monta viikkoa. Niin monta etten ole laskuissa pysynyt. Meidänkin päivä koostunut ulkoilusta, ei toki aamulla kun satoi ja ukkosti. Pakollinen paha ruokakauppareissukin laihdutti taas lompakkoa.
 
Täällä satoi myös aamupäivästä, iltapäivästä paistoi kauniisti. Kylmä tuuli oli. Miehen loma alkaa ens viikolla. :)
Aamulla käytiin esikkokerhossa, päiväunien aikaan istuin sohvalla katsellen tallennuksia boxilta ja syöden jäätelöä suoraan purkista :grin Tein myös yhdeksän kuvan kollaasia; yksi kuva jokaisesta kuukaudesta, jonka pieni rakas on kanssamme nyt ollut :) Illalla kävin MiBin tapaamisessa itsekseni ja kyllä se tekee hyvää olla edes hetken ilman lasta jossain. Nyt jaksaa taas arkea paremmin :)
 
Melko erilainen hellepäivä, kuin aiempina kesinä! Nautin itse auringosta, mutta vauvalle ulkona jo nyt liian kuuma. Sisällä on onneksi mukavan viileää. :) Niinpä päädyin tietokoneen ääreen ja selasin myös otettuja valokuvia, joita jo vauvasta kertynyt aika paljon. Tavoitteena saada vihdoinkin tilattua jonkinlaiset kiitos-kortit... Onneksi ei ole mitään pakollista ohjelmaa tälle päivälle! Tai ulkokukat pitäisi sentään muistaa kastella :)
 
Aivan ihanan lämmin sää! Aiotaan olla ulkona koko päivä. Aamulla meillä kävi lastenhoitaja, joka vei poikaa leikkipuistoon. Hauskaa oli ollut ja päikkärit maistuivat sen jälkeen. Illalla pitäisi istua tietokoneen ääreen ja tehdä pari rästissä olevaa juttua.
 
Lämmin ja aurinkoinen on sää täälläkin! Mulla menee taas päivä töissä koneen ääressä, mutta illalla aion sitten ulkoilla senkin edestä :) Päikkäreillekään ei ole nyt itellä tarvetta, kun alkuraskauden väsymys on väistynyt ja virtaa riittää! :happy:
 
Lämmintä täälläkin. Olikohan neidillä liikaa päällä, kun sisävaatteissa ja avonaisessa kesäpussissa nukkui vain tunnin päikkäreitä..? No, nyt ohuemmissa ja pussi poistettuna vaunuista nukkuu toista kertaa pihalla! :) Itse olen vähän siivoillut, kun tulee vieras illalla ja vähän leiponut :) Josko vaikka iltakävelyllä käytäis vieraan kans läheisellä jätskikiskalla illasta :)
 
Me myös vietetty tänään paljon ulkona aikaa, pieni kesämies viipottanut shortseissa ja t-paidassa. Ja illasta käytiin (taas) jätskikiskalla :hungry: Iloskalle onnea pienestä miehenalusta, täälläkin kasvaa toinen lokakuinen poika :wink
 
Tänään on täälläkin ollut ulkoilupäivä, puutarhahommia.
Siivoillut olen myös sisällä. Tarkoitus loman aikana vähentää tavaramäärä huomattavasti.
Ensimmäiset kesän torijätskitkin syöty!
Nyt vielä iltaruoka ja elokuvan/sarjan katsomista.
 
Takaisin
Top