Koksiin menijöitä?

Babaytoy

Asioista perillä oleva
Onko siis kukaan muu,kun minä sitten kun aika koittaa niin menossa koksiin- eli Kotkan keskussairaalaan synnyttämään? [:)]
 
Mie olen.. Kouvolassa kun miehen kanssa asutaan, niin sinnehän se pitäisi synnyttämään mennä. [:)] Onhan sinne jonkin verran matkaa, joten toivottavasti tajutaan lähteä ajoissa, muttei liian ajoissa[;)]
 
Me asutaan Kuusankoskella,joten täältä ajaa sen tunnin kotkaan. [:D]
Joten täältä pitäis sitten lähteä joko ajoissa tai sekunnin varotusajalla :D
 
Täytyy juu koittaa ottaa tuo matkaan menevä aika huomioon siinä milloin Koksiin suunnataan. Tosin meillä vielä miehellä tunnin matka töihin.. Mietittiin, että jos hän on töissä lähdön tullessa, niin jos vaan tuntuu, että aikaa on, niin mies ajaa ensin kotiin hakemaan minut ja sitten yhdessä suuntaamme Kotkaan.. Vaikea sitä tosin on etukäteen paljoa suunnitella, voi olla että kaikki meneekin ihan jotenkin muuten. Toivottavasti huhtikuussa olisi kuitenkin tiet hyvässä kunnossa [;)]
 
Meilläpäin isäntä on myös mahdollisesti armeijassa silloin,että saatan olla yksin kotona silloin,mutta kun äitiyslomalle jään huhtikuun 23.päivä niin olen viikon kotona ja menen äipän luokse inkeroisiin (Anjalankoskelle),kun sieltä ajaa vaan 30minuuttia Kotkaan. Niin ei toivonmukaan ole mikään hätä sitten,mutta jos sattuu käynnistymään vähän aikasemmin,silloin kun olen kotona niin apua! [8|]

Mutta eiköhän tästä selvitä [:D]
 
Noniin! :) Sullahan on meno kohta. Tuut sitten kertomaan millaista siellä oli,miten sua kohdeltiin ja millasia kätilöitä. [:)]
Mulla menis vaan fiilikset,jos siellä oltais ilkeitä tai vastaavaa..kun jotkut saattaa olla.
Mutta niin [:)]
 
Me myös suunnataan ajan koittaessa koksiin. Asutaan kotkansaarella eli matkaa hyvin vähän. Onneksi tuttu paikka, osaa liikkua ja tuntuu sitten edes jotenkin tutulta..
 
Oli kyllä niin hermostuttavaa, kun joutui Kouvolasta lähteä ajelemaan sinne Kotkaan!
Ensisynnyttäjänä jännitin hirveesti lähdinkö liian myöhään - vai liian aikaisin.

Muuten kyllä Koks:ssa sattui mulle ihana kätilö ja kätilöopiskelija, eli ei valittamista tästä :))
 
Me lähdimme Inkeroisista - Anjalankoskelta. Miehelle sekä itselle tuttu reitti ja vaikka silmät kiinni olisi osannut ajaa. Meillä vaan mies halusi vielä ajaa kaikista mutkaisimman ja muhkuraisimman reitin mukaan kotkaan jotta ei varmasti lähdetä enää kotiin.
Ainoa vaan että en edes meinannut suostua lähtemään vielä kotkaan vaikka olo sietämätön, pelotti se että meneekö turhaan.
Mutta ei menty onneksi. Mahtava kätilö opiskelija sattui myös meille, aluksi oli hieman kireät välit toisen kätilönkanssa.. Mutta loppua kohden meni mukavasti.

 
Takaisin
Top