Lisää vauvoja?

Ois kyllä, ehkäisy lopetettiin muutama kuukausi sitten, mutta tätä esikoista yritettiin neljä vuotta ja saatiin hoidoilla, ja perhepeti ja imetys varmaan ehkäisee luomuihmeet, joten sitten kun imetys loppuu palataan hoitoihin, luulisin. :)
 
Juu hetkellisenä mielenhäiriönä:hilarious: onneks mies toppuuttelee. Kuopusta rupesin oottaa sillä viikolla kun tyttö täytti vuoden, ni tottakai nyt kun pojalla oli 1v synttärit ni kuume nous taas päälle. Mutta kyllä se on nyt näiden kahden lapsen myötä meidän lapsiluku täynnä. Muille plussatuulia:thumleft onneks on tulossa ihan lähipiiriin kaks vauvaa tänä vuonna ni pääsee niitä sit nuuhkuttaan:love017
 
Toinen olis :grin vähän kyllä jännittää että miten sitä pärjää vauvan ja taaperon kanssa sillon kun isi on töissä:eek: mut on kai ne muutkin selvinny:woot::hilarious:
 
Onnea Sirpaleina:Heartred
Meillä lapsilla aika sama ikäero kuin teillä tulee olemaan, meillä oli siis 1v8kk. Onhan se välillä rankkaa, paljon riippuu lasten luonteista -meillä ei helpoimmasta päästä:hilarious:Mutta nyt kun kuopus on 1v1kk olen todella tyytyväinen tähän ikäeroon ja en tekisi toisin. Kyllä te siitä selviätte:thumright
 
Muokattu viimeksi:
Kiitti tsempeistä! Tää esikoinen on aika rauhallinen ja kiltti tapaus - ainakin vielä- ja oon kans ajatellu silleen et tässä kun rykäyksellä tekee niin helpottaa sitten mahdollisesti aiemmin ja pienellä ikäerolla on toivon mukaan toisilleen enemmän seuraa sitten ku pikkukakkonenki alkaa ymmärtää leikkimisen ja veljensä päälle :grin
 
Mie olen ollut että yks riittää kun miehen tyttö asuu meillä. Mutta nyt meille on kummallekin tullut vauvakuume joten mahdollisesti aletaan yrittämään tässä loppu keväästä. Haaveena vauva alku vuodelle 2020 (tämä meidän esikoinen sai alkunsa ensi yrittämällä)..
 
Mä oon ihan ihmeissäni, kun meillä siis kohta 5 v ja kuopus nyt päälle 1 v ja havaitsen vauvakuumeen nostavan jälleen päätään! Oon koittanut pohtia, että kuinka paljon tästä johtuu vielä imetyshormoneista tms. Ei siis sillä, varmasti kolmaskin meille erittäin tervetullut olisi, mutta olen jotenkin hämmentynyt siitä, että en olisi ikinä ajatellut itseäni ihmisenä, joka on ehkä jossain kohtaa kolmen lapsen äiti :D
 
Me ollaan miehen kanssa oltu vauvavuosina niin uupuneita, että kaksi riittää meille. :) Muutenkin meidän perhe tuntuu nyt valmiilta.
 
Takaisin
Top