Mitä tänään syötäisiin?

Tänään on rima todella matalalla, koska ollaan kuopuksen kanssa kotona molemmat flunssassa: lounaaksi kaupan pinaattilättyjä, raejuustoa ja tomaattia. :D
 
Ystävä teki meille ison vuoan lohikiusausta :Heartred Sitä siis tänään lounaaksi ja päivälliseksi :happy: Ihanaa kun ystävät auttaa meitä remonttikaaoksen keskellä :)
 
Meillä tänään arjen pelastajaa eli kinkkukiusausta ja lisänä tomaattia. Loistava kun on vaivaton tehdä ja riittää muutamaksi kerraksi.
 
Lounaaksi oli vielä eilistä kanakeittoa, päivälliseksi kinkkukiusausta.
 
Tortillaveneitä! Miehelle jauhelihalla, mulle tofulla :hungry: lapsi on mummolassa, mutta jos olisi kotona söisi varmaan molempia täytteitä.
 
Käytiin lounaalla tähän lähelle avatussa uudessa lounaspaikassa. Olipas hyvää. :hungry: Myöhemmin teen joko jauhelihamunakasrullan tai tonnikalapiirakkaa.
 
Tää on muuten hyvää! Yli jäämästä tulee iltapalaksi lihapasteijoita, takina niin ikään ylijäämä torttu taikina:wink
Eipä ole tullut mieleen että voisi tehdä ylijäämästä pastejoita...arvanette varmaan mitä mä teen tänä-iltana ja mitä meillä syödään.
 
Eipä ole tullut mieleen että voisi tehdä ylijäämästä pastejoita...arvanette varmaan mitä mä teen tänä-iltana ja mitä meillä syödään.

Mä oon tämmönen jatko jalostaja enkä mitään roskiin heitä vaan muunnan muuksi:wink sekoita riisien joukkoon muna ja/tai juustoa niin pysyy syödessä paremmin täyte kasassa! Tähän leivän päälle laitettavan juusto jämät sopii hyvin :D
 
Lounaaksi oli linssi-kookos pataa ja päivälliseksi uuni lohi+juures muussi ja uuni kasvikset. Huomenna nakkikeitto:p
 
Eilen oli lounaaksi broilerin rintafilettä, riisiä ja currykastiketta ja salaattia. Päivälliseksi oli pekonipastaa, tämän päivän ruokana eilistä ruokaa.
 
Tänään lounaaksi lihapullakastiketta ja muussia. Päivälliseksi pitää kehitellä jotain muuta, pullat ja muusi teki kauppansa vähän liian hyvin eikä siitä jäänytkään enää toiselle ruualle :grin Hmm, mitähän saisi tehtyä leivinjauheesta ja ketsupista :p Kukaan ei myöskään ole jaksanut päiviin käydä kaupassa :smiley-ashamed008
 
Tänään päivälliseksi Yhteishyvä-lehdestä poimittu lihapullalasagne. Ideana kiva mutta ei varmaan pääse meidän vakkarilistalle...
 
Lihapullia ruskeassa kastikkeessa, keitettyjä perunoita, porkkanaraastetta ja hölskykurkkuja :)
 
Takaisin
Top