Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Myy82, onpas teillä ollut vastoinkäymisiä. Toivotaan, että asiat järjestyvät kuitenkin. Meillähän on 2 v. tyttö lahjamunasolusta. Jos haluat siihen liittyen vaihtaa ajatuksia niin olet käytettävissä!
Kaikkea hyvää kaikille!!
Meikä on siirtynyt nyt toiveikkuudesta realismiin (ja realisointiin) eli suuntaan ajatuksia pois lapsihaaveilusta muuhun, mutta ihmeet on aina toki mahdollisia!
 
Nenna ❤️ Sulla on vissiin jo kaksi pikkuista? :love017
Täällä meni loppuvuosi ihan penkin alle terveyden pettäessä. Sairastin kaksi keuhkokuumetta ja siihen kaupanpäälle sisäinen verenvuoto. Lisäksi menetimme kaksi kissaa viikon sisällä. Edelleen olemme kaksin karvakorvien kanssa. Meillä on yksi inseminaatio jäljellä ja sen jälkeen julkisella päättyy hoidot. Saatiin aika tappelun jälkeen lupa yrittämiselle ja lieviin hoitoihin. Mulle ei saa tehdä punktiota, jolloin ivf on poissuljettu. Jouduin allekirjoittamaan paperit, jossa kerroin ymmärtäväni kaikki riskit mahdollisessa raskaudessa. Jos (ja kun) inssi ei tuota tulosta, aletaan selvittämään lahjasoluhoitoja. Suostuvatko hoitamaan meitä riskien vuoksi. Kun julkinen suostuu, luulisi yksityisenkin suostuvan, mut eipä sitä koskaan tiedä.

Alinah, tarrasukkia pienelle! ❤️

Vaapukkamaa, tekin vielä ilman? :sad001 :hug013 Se on jännä mitä vuoristorataa tämä kaikki on. Siihen onnistumiseen kun ei enää vuosien jälkeen usko ja silti sitä niin kovasti toivoo. Kirveet ja hanskat lentää kaivoon, mutta silti haluaa edes vähän haaveilla ja toivoa.

Löytyykö muita tuttuja?


Mää muistan sut! Kaikkea ikävää teillekin tapahtunut :sad001
Tsemppiä paljon! Toivotaan että pääsette hoitoihin ja että saatte oman pienen syliin asti :Heartred

Meilläkin edelleen yritys päällä, 4,5 vuotta tässä jo mennyt, apua kun aika menee nopeaa :wideyed:
 
Minä hämärästi muistan Myyn, kirjoittelitkohan täällä joskus loppuvuodesta 2016? :) Saatan sekoittaa johonki toiseenkin.. Mutta silloin itse liityin tänne ja tässä ketjussa enimmäkseen kirjottelin.

Joka tapauksessa samalla tiellä mekin edelleen, löytyi viime vuonna hoitojen edetessä vaikea endometrioosi. Leikkauksessa lähti toinen munasarja ja molemmat munanjohtimet, joten ivf ainoa hoitokeino meillä. Ensi kuussa kolmas ivf alkamassa, mutta kyllä välillä jo joutuu mielessään tekemään jonkinlaista ”luopumistyötä”, kun endon takia tilanne on niin vaikea.
 
Ei ihmeitä, kiire syksy kun oli.asiakkaita, sit pysähtyi kuin seinää. Aloitin tuossa marraskuussa tokan bisneksen hedelmällisyys ja terveys valmentajana, yksi pari lähetti viime viikolla kiitosviestin jossa kertoivat että odottavat nyt esikoistaan. Omat lapset kasvaa vauhdilla ja oppii uutta.
 
Kiitos katjusha. Pakko olla kun pitää saada laskut maksettua, täällä ei tukia ole. Ukko just tuo ruuan pöytää omalla toimella ja nyt sit kun ostin syksyl käytetyn auton perheelle niin kulut on kasvanut entisestään.
 
Nenna ❤️ Sulla on vissiin jo kaksi pikkuista? :love017
Täällä meni loppuvuosi ihan penkin alle terveyden pettäessä. Sairastin kaksi keuhkokuumetta ja siihen kaupanpäälle sisäinen verenvuoto. Lisäksi menetimme kaksi kissaa viikon sisällä. Edelleen olemme kaksin karvakorvien kanssa. Meillä on yksi inseminaatio jäljellä ja sen jälkeen julkisella päättyy hoidot. Saatiin aika tappelun jälkeen lupa yrittämiselle ja lieviin hoitoihin. Mulle ei saa tehdä punktiota, jolloin ivf on poissuljettu. Jouduin allekirjoittamaan paperit, jossa kerroin ymmärtäväni kaikki riskit mahdollisessa raskaudessa. Jos (ja kun) inssi ei tuota tulosta, aletaan selvittämään lahjasoluhoitoja. Suostuvatko hoitamaan meitä riskien vuoksi. Kun julkinen suostuu, luulisi yksityisenkin suostuvan, mut eipä sitä koskaan tiedä.

Alinah, tarrasukkia pienelle! ❤️

Vaapukkamaa, tekin vielä ilman? :sad001 :hug013 Se on jännä mitä vuoristorataa tämä kaikki on. Siihen onnistumiseen kun ei enää vuosien jälkeen usko ja silti sitä niin kovasti toivoo. Kirveet ja hanskat lentää kaivoon, mutta silti haluaa edes vähän haaveilla ja toivoa.

Löytyykö muita tuttuja?

Joo, täällä on lapset melkein tasan 2v ikäerolla. Tällä puolen siis olen vain lukemassa tuttujen kuulumisia enää :)

Tuntuu kyllä tosi pahalta sun puolesta, kun on niin kovin paljon kaikkia vastoinkäymisiä :sad001 toivon todella, ett saatte oman pienen nyytin pian tuomaan iloa ja valoa päiviinne, olisi todellakin tein vuoro saada jo iloisiakin uutisia:Heartred
 
Myy ihana kuulla sinusta. Kovia olet joutunut kokemaan. Täällä Tunisiassa elämä on suht samaa mitä ennenkin. Pyöritän kahta bisnestä netin kautta mutta hiljaista on. Aloitin hedelmällisyys ja hyvinvointi valmentajana muutama kuukausi sitten. Lisäksi hoidan sosiaalista mediaa asiakkaiden puolesta ja opetan brändin luomista sekä kirjoittamista.
 
Heitsu, juu muistan sut :) Teille on tulossa pieni! Onnea!

Katjusha, kiitos! Kyllä lahjasolut pohdituttaa paljonkin. Olen nyt yrittänyt pitää kuitenkin ajatuksia poissa yrittämisestä, mutta alkaa taas puskemaan pinnalle, kun yritetään ensi kuussa viimeiseen inssiin.
Onpa aika mennyt! Muistan niin hyvin kun plussasit! Toivottavasti teille vielä tapahtuisi se ihme ❤️

Mami, tekin vielä ilman pientä :sad001 Jep, aika menee ihan hullua vauhtia. Meidänkin ainoasta plussasta ja keskenmenosta tulee jo 4 vuotta :wideyed: itseasiassa 25.2
Onko teillä hoidot menossa?

Triana, juu, lopetin tänne kirjoittamisen maaliskuussa 2017, kun lääkäri pisti meidän lapsihaaveet jäihin. Muistan sinutkin :)
Voi ei :sorry: Mutta onneksi teillä on mahdollisuus ivf:ään! Eihän tuo tietenkään mikään helppo tie ole, mutta jos sillä pienen saa, niin on sen arvoista ❤️ Joko teillä alkoi kolmas ivf?

Gatusa, ihana kuulla susta! Sulla on kyllä ihailtavaa yritteliäisyyttä! Toivottavasti bisnes on saanut uutta lisäboostia! Minkä ikäisiä sun lapset jo onkaan?

Nenna, kiitos! ❤️
Ihanaa, että ootte saaneet jo kaksikin pientä ❤️

Tsemppiä ja myötätuulta kaikille!
 
Heitsu, juu muistan sut :) Teille on tulossa pieni! Onnea!

Katjusha, kiitos! Kyllä lahjasolut pohdituttaa paljonkin. Olen nyt yrittänyt pitää kuitenkin ajatuksia poissa yrittämisestä, mutta alkaa taas puskemaan pinnalle, kun yritetään ensi kuussa viimeiseen inssiin.
Onpa aika mennyt! Muistan niin hyvin kun plussasit! Toivottavasti teille vielä tapahtuisi se ihme ❤️

Mami, tekin vielä ilman pientä :sad001 Jep, aika menee ihan hullua vauhtia. Meidänkin ainoasta plussasta ja keskenmenosta tulee jo 4 vuotta :wideyed: itseasiassa 25.2
Onko teillä hoidot menossa?

Triana, juu, lopetin tänne kirjoittamisen maaliskuussa 2017, kun lääkäri pisti meidän lapsihaaveet jäihin. Muistan sinutkin :)
Voi ei :sorry: Mutta onneksi teillä on mahdollisuus ivf:ään! Eihän tuo tietenkään mikään helppo tie ole, mutta jos sillä pienen saa, niin on sen arvoista ❤️ Joko teillä alkoi kolmas ivf?

Gatusa, ihana kuulla susta! Sulla on kyllä ihailtavaa yritteliäisyyttä! Toivottavasti bisnes on saanut uutta lisäboostia! Minkä ikäisiä sun lapset jo onkaan?

Nenna, kiitos! ❤️
Ihanaa, että ootte saaneet jo kaksikin pientä ❤️

Tsemppiä ja myötätuulta kaikille!
Kiitos onnitteluista :Heartred 6.kuukaudella ollaan :) Tsempit sulle myös :Heartred
 
Triana, juu, lopetin tänne kirjoittamisen maaliskuussa 2017, kun lääkäri pisti meidän lapsihaaveet jäihin. Muistan sinutkin :)
Voi ei :sorry: Mutta onneksi teillä on mahdollisuus ivf:ään! Eihän tuo tietenkään mikään helppo tie ole, mutta jos sillä pienen saa, niin on sen arvoista ❤️ Joko teillä alkoi kolmas ivf?

Joo onneksi lääkärit ei ainakaan vielä ole luovuttamassa meidän hoitojen suhteen, luulen että tämän jälkeen vielä yksi hoito saadaan julkisella. Kivinen on tie, mutta todellakin kaiken arvoinen, jos sillä pikkuinen saadaan :Heartred Suprecuria olen sumutellu nyt 12 päivää, ensi keskiviikkona 0-ultra ja toivottavasti kaikki ok niin saa alkaa taas pistelemään :)
 
Kiitos Heitsu! ❤️

Triana, voi kun teillä nyt onnistaisi kaikin tavoin! :smiley-angelic001
Mun keho päätti taas olla kettumainen ja kp21 vaihtui kp1:ksi (normaalisti kierto 30pv). Joten täällä myös keskiviikkona ”nolla”ultra. Mun kaikkien riskien takia pitää ultrata inssiin ensimmäisen kerran kierron alkupäivinä. Maanantaina en ole Suomessa ja tiistaina poli ei ole auki, niin menee nyt keskiviikkoon eka uä. Onneksi lääkäri meinasi, että kp 6 olisi vielä riittävä ”nollaan”.
 
Myy toiviotaan, että teillekin vielä mahdollisuus suodaan :Heartred Mekin varattiin ulkomaan reissu toukokuulle! :joyful: Mulla ei tosin mitään rajoituksia ole, että päästään lähtemään oli hoitojen tulos mikä tahansa.
 
Takaisin
Top