Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heipsis hei pitkästä aikaa, poistin ketjun alusta listan, kun en enää täällä kerkeä käymään kuin satunnaisesti silloin tällöin.

Tsemppiä kaikille, toivon todella että jokainen sen oman kovasti toivoman plussan saa :Heartred Meillä siinä meni kolme vuotta ja toista ei saada, mutta oikein onnellisia olemme omasta pienestä ihmeestämme, joka tosissaan pitää äidin niin kiireisenä, ettei täällä kerkeä olemaan. (Tälläkin hetkellä meikkilaatikkoa sotkemassa... Eli taas täytyy mennä :D )

Muurahainen ja pikkuinen 1v 4kk
 
En tiedä muistaako kukaan mutta alkuvuodesta täällä pyöriskelin ja letrojen kanssa tuskastuin kunnes yllätys tuli ”epäonnistuneesta” kierrosta.
Nyt kotona 1 vko vanhan pojan kanssa. Ehkäisyn lopetuksesta tasan 4v meni että saatiin elävä pikkuinen. Toista sitten joskus tekemään ja silloin nopeammin hoitoihin jos ei onnistu. :)

Tsemppiä kaikille! Olette ajatuksissa :Heartred
 
95f5ba7596da6eadb89b15d704560243


Äsken tehty.. :Heartred
 
Nyt on paljon pistänyt silmään jutut siitä, kuinka Suomessa ei synny vauvoja...
melkein tulee mieleen ehdottaa, että auttaisivat sellaisia, jotka niin kovin haluavat mutta se vaatii kalliita hoitoja, mihin kaikilla ei ole varaa ja jäävät tämänkin takia jo pois...

Täälläkin kovin hiljaista...

Itsellekään ei mitään suuria... luulen että ensiviikolla taas kierto kääntyy uuteen...
 
Nyt on paljon pistänyt silmään jutut siitä, kuinka Suomessa ei synny vauvoja...
melkein tulee mieleen ehdottaa, että auttaisivat sellaisia, jotka niin kovin haluavat mutta se vaatii kalliita hoitoja, mihin kaikilla ei ole varaa ja jäävät tämänkin takia jo pois...

Täälläkin kovin hiljaista...

Itsellekään ei mitään suuria... luulen että ensiviikolla taas kierto kääntyy uuteen...

Jep jep! Hoitojen alkua on nopeutettava ja pääsyä niihin helpotettava!

Mulla lämpö taas laski ei kylläkään perusviivalle mutta kuitenkin ja tiputtelee. Menkat alkaa varmaan tänään tai huomenna. Dpo12
 
Siltä vaikuttaa!!

Ps. Alinah!! Missä kaikki muut on!!? :D ollaan täällä ja raskaaksi 2017 ihan kahestaan!!!

Jaa a! Mulla on niin kauhee flunssa päällä, ettei mulla oo muuta tekemistä sängyn pohjalla kun somettaa. :D :D

En viitti mihinkään elokuisten ryhmänkään siirtyä vielä, kun toissa päivänä siellä ei ainakaan vielä ollu ketään. :D

Onneks sä oot täällä seurana. :Heartred
 
Jaa a! Mulla on niin kauhee flunssa päällä, ettei mulla oo muuta tekemistä sängyn pohjalla kun somettaa. :D :D

En viitti mihinkään elokuisten ryhmänkään siirtyä vielä, kun toissa päivänä siellä ei ainakaan vielä ollu ketään. :D

Onneks sä oot täällä seurana. :Heartred

Mullakin oli just noihin aikoihin kaamee flunssa raskauskierrossa :) :) johtuu tod näk just raskaudesta
 
Mua huolettaa kun digi antoi edelleen raskaana 1-2.. Mutta varmaan ihan turhaan huolehdin, nyt ajatukset muualle.. :)
 
Muokattu viimeksi:
Alinah, älä huoli. Noissa viivatesteissähän sulla näkyy ihan upeat viivat :)
Meitsi pyörii, missä pyörii! Ei pääse paljon enää yrittelemään, kun kierto ei toimi, viimeksi 55 päivää. Siinä on aika harvoin piinapäivät käsillä, varsinkin jos ei ovuloi :wink
No, olen huojentunut, sain eilen käytyä työterveyslääkärillä ja pääsen juttelemaan psykologille. Eikähän tää tästä ala taas, painolasti kaikesta vanhasta p*skasta purkautumaan jne. Toistaiseksi katselen vielä, toimiiko kierto, ja jos on kova estrogeenivaje, niin ehkä sitten vaan haen ne pillerit ja lopetan tän elämänvaiheen sit tähän.
Katjusha kp 9 ja kierto korkattu. Aamulämpö koholla, en tiiä onko flunssa vai mikä.
 
Takaisin
Top