Mistä kattavin lapsivakuutus?

Joo ei meilläkään Pohjola kyselly todistuksia.. eikä sellasta kyllä omistetakaan. Outoa miten erilaiset menetelmät vaikka sama firma!
 
Mäkin tilasin vakuutuksen vauvalle opsta, ans kattoo meneekö anomus läpi. Terveysselvitys ainakin oli tosi simppeli lomake, eikä kyselty mitään selvityksiä, tosin ruksitin että saavat kysellä mua hoitaneilta tarvittaessa lisätietoja.
 
Hain vakuutusta Oplta ja ilahduttavan nopeasti, ehkä parin päivän kuluttua oli päätös jo tullut. Vakuutus myönnettiin vauvalle. :)
 
Hain vakuutusta Oplta ja ilahduttavan nopeasti, ehkä parin päivän kuluttua oli päätös jo tullut. Vakuutus myönnettiin vauvalle. :)

Haitko netin kautta? Me varattiin konttoriin aika, oltiinkohan nyt ihan hölmöjä. :) Jos onnistuu netin kautta kätevästi. Tarviikohan olla todistus raskaudesta mukana tai muita papereita?
 
Saitko Hulina sen ensimmäisen vuoden ilmaiseksi vaikka netin kautta tehty?
 
Muokattu viimeksi:
Pohjolan (OP) nettisivuille voi kirjautua ihan omilla toisenkin pankin verkkopankkitunnuksilla ja hoitaa kaikki sitä kautta. Tai puhelimitse tai molempia. Se terveyskysely pitää täyttää ja oiskohan tarvinnu skannata raskaustodistus sinne palveluun. Mutta ei mekään missään konttorissa käyty :rolleyes:
 
Soitettiin virkailijalle, jonka kanssa on asioitu aiemmin. (Onnistunee myös opn yleisessä puhelinpalvelussa) Hän laittoi tarjouksen ja terveyskyselyn nettipankin kautta ja soitteli, kun päätös oli tehty. Ei tarvinnut skannata mitään lappuja.
 
Varmaan op:ssa riippuu ihan siitä kuka sattuu olemaan tekemässä päätöstä että saako vai ei. Mehän ei saatu op:sta vaikka mulla kaikki kunnossa, sokrut ym. ainoastaan vauvan painoarvio yläkäyrällä niin ei tippunut vakuutusta.
 
Varmaan op:ssa riippuu ihan siitä kuka sattuu olemaan tekemässä päätöstä että saako vai ei. Mehän ei saatu op:sta vaikka mulla kaikki kunnossa, sokrut ym. ainoastaan vauvan painoarvio yläkäyrällä niin ei tippunut vakuutusta.
Tällä kans vauvan painoarvio yläkäyrillä ollut koko ajan.. onpa ikävää ettet saanut valuutusta.
 
Meillä myös Op vakuutus esikoiselle (raskaus aikana en saanu kun esteenä oli mun tupakan poltto) mutta kun poika synty ja neuolalääkäri totes pojan olevan yäysin terve nii sit saatiin vakuutus ja hyvä vakuutus onki. Ollaan oltu todella tyytyväisiä ne pari kertaa mitä ollaan lääkärissä käyty. Tän toisen kanssa odotan suosiolla ensimäistä lääkärineuola katkastusta ja sit vasta haen.
 
poistettu (viesti siirretty eri alueelle)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top